|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
En een beetje suf om niet te komen omdat je de toegift niet kan zien natuurlijk... Maar als ik nou een auto had zou ik ook zeker met de auto komen ja Zenial |
|
quote: Alsof iedereen een auto heeft... En het gaat hier niet om de afstand, maar om de tijd; ik zie niet in waarom ze pas om 22:00 uur moeten beginnen. Zal ongetwijfeld een reden voor zijn, maar kost dus wel bezoekers. Ik weiger in ieder geval het risico te lopen om het halve concert te missen... no text supplied |
|
quote: Nee niet iedereen heeft een auto of vrienden met een auto of een rijbewijs of zelfs maar vrienden. Gelukkig zijn er genoeg mogelijkheden voor een ieder die graag deze band ziet, zoals bijvoorbeeld de laatste trein en toegift missen of de eerste trein en even wakker blijven of een overnachting bij een bekende of in hotel/hostel enz. Bezoekers gekost? Zal best, is ook wel laat om te starten ja maar geloof dat het nagenoeg ook uitverkocht was? Voorverkoop leek dat wel te laten zien namelijk. Tis nu net zo'n jankpost, boehoe de zaal moet met mij rekening houden. Zonder mij lopen ze veeeeeel inkomsten mis, ik ben belangrijk.. zonder mij geen show. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-10-2005 19:17] |
|
quote: Je kunt ook overdrijven natuurlijk Maar weer even on topic, ik heb laatst 'Eppur si Muove' (incl. DVD) tweedehands gekocht... wie doet zoiets nou zo snel al weg??? Niet dat ik het erg vind, want ik heb voor een prikkie een uitstekende cd, maar toch... no text supplied |
|
word wel weer eesn tijd voor een nieuwe cd... Onlangs hun DVD gezien(live in Mexico). Leuk hoor... ik hoop dat ze nog eens in 0 13 of Hofterlo komen ofzo. |
|
Overlaatst traden ze hier in Belgiƫ nog ergens op, maar ik kon niet gaan.. ik hoop inderdaad nog dat ze eens terugkomen. Nieuwe cd zou ook wel leuk zijn, alhoewel dat ik tot nu toe alleen Eppur Si Muove echt goed vind. |
|
quote: Luister Awaking The Centuries en ook And Thou Shalt Trust... The Seer nog eens goed... Ik vind Eppur Si Muove *relatief* eigenlijk juist de minste van de drie. Op de andere twee albums hebben ze veel meer een eigen geluid. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
+1 ... ESM is juist een beetje een herhalingsoefening ... |
|
In 2008 is een nieuwe plaat van deze band uitgekomen, die is niet besproken hier, en over een paar maanden komt weer een nieuwe. De vorige (Tales of Ithiria) viel veel mensen tegen. Ik vond het zelf een goeie plaat, wel een beetje jammer echter dat het een zelfverzonnen sprookje was, dat maakte het wat zweverig. De muziek was naar mijn mening wel erg goed, wat meer middeleeuws dan klassiek. Het nieuwe album genaamd Grimm komt in oktober uit. De titel beloofd wel weer dat het meer middeleeuws dan klassiek wordt. Beetje jammer, want dat was leuk voor een plaat maar ik hoopte toch wel op wat meer klassiek. |
|
Tales of Itheria was dan ook echt drie nummers, een cover en verder alleen maar een hoop opvulling. Het had leuk kunnen zijn als EP, maar niet als album |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |