|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Cd is gaaaafff Vooral nr 3 Per Aspera Ad Astra is retegaaf, dat beginstuk ragt lekker |
|
cd is gaaf! erg mooi gedaan!!! I Find That I Am Not There... |
|
zekers, alhoewel ik het eerste nummer wel erg op een nummer van Awaking the Centuries vind lijken |
|
Nee zonder DVD, stom van me, niet goed opgelet bij bestellen Kun je er een kopie van maken? |
|
quote: ja, over een week of twee.ikzelf heb geen dvd-kopieerder maar een maat van mij wel. hij heeft 'm al gekopieerd dus zal ik er nog eentje laten maken voor je. maar die vriend is nu op vakantie. maar als hij terug is zal ik dat effe doen. okee? de DVD is niet supergroot dus past mooi op een schijfje. |
|
wat staat er op die DVD? I Find That I Am Not There... |
|
quote: optreden op Wacken + een videoclip (die niet groots is opgezet maar wel leuk is om te zien).maar het concert op Wacken is echt heel mooi. |
|
quote:Graag! Zou tof zijn! |
|
Besteld bij de large inclusief een aansteker. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: I couldn't agree more! een samensmelting van death en folk... zeer interessante combi! |
|
De CD is erg gaaf. Hoe veker je hem luistert, hoe leuker hij wordt. Ik wist niet eens dat er een versie met DVD was. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
sja die Eppur Si Muove is echt goed!! kben nu And Thou Shalt Trust The Seer aan het luisteren ook weer magistraal! I Find That I Am Not There... |
|
quote:hee die had k net ook aanstaan...zooo mooooi wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Een heerlijke cd om terug in de tijd mee te gaan. Ogen dicht en je bevind je in de middeleeuwen geweldig. The Dark Flower King |
|
Dit weekend Eppur Si Muove gekocht, omdat iemand de groep had aangeraden en vergeleken met Therion. Ik heb er zeker geen spijt van, dit is echt een meesterlijke cd... vooral het titelnummer vind ik prachtig... Als ik zo het topic doorlees is de volgende die ik moet zoeken dan "Awaking the Centuries", juist? |
|
|
|
quote: Ja Awaking the Centuties zal de volgende kunnen zijn, het is mijn lievelings album van de 3 en een van mijn lievelings albums allertijde. "And Thou Shalt Trust... The Seer" is trouwens ook prachtig (net zoals zijn titel) dus die kun je ook gerust aanschaffen. Ik heb de topic niet geheel gelezen het is waarschijnlijk al gezecht maar ik vind dat het laaste album iets van zijn sfeer kwijt is. (hoewl hij wel heel mooi is) Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Haggard.. tja..; Ik heb er zelf twee CD's van (waarvan eentje nog nooit beluisterd ) maar ik word er eigenlijk warm nog koud van. Het is zeker mooi en het zit knap inelkaar. De 'middeleeuwse' riddeltjes en melodielijntjes zijn zeker goed te pruimen maar de (gothic) metal invloeden weer niet. Ik kan er best een CD van uitzitten maar niet als ernaast een vette obscure black schijf ligt die me wel wat doet. Ik vind zelf Trouwens Tumulus een veel gavere band. Middeleeuwse folk muziek en black metal. Het gene dat overheerst verscheeld per nummer. Van die band wil ik nou nog wel soms kippevel krijgen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Goed, daar ga ik ook nog eens achter zoeken, dan... |
|
Awaking the centuries Heersende band, hoewel ze ook zwakke stukken hebben. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
"Herr Mannelig" van "Eppur si Muove" is dat een In Extremo cover of is het een echt middeleeuws lied? Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote:Men pakt het boekje --> zoekt op: Herr Manneling --> En ziet dan staan: music: traditional Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wel mooi nummertje trouwens Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
damn schaam me dood dat ik, groot haggard fan. de nieuwe plaat nog niet heb gehoord wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |