IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Haggard Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2004 12:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Cd is gaaaafff

Vooral nr 3 Per Aspera Ad Astra is retegaaf, dat beginstuk ragt lekker

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 16-06-2004 12:51 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

cd is gaaf! erg mooi gedaan!!!

I Find That I Am Not There...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2004 12:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

zekers, alhoewel ik het eerste nummer wel erg op een nummer van Awaking the Centuries vind lijken

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-06-2004 12:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2004 12:39 schreef Jenje het volgende:
Cd is gaaaafff

ah, je hebt de cd te pakken? Heb je de versie met een DVD? die is ook keigaaf!

echt een heel goede cd, en samen met therion de absolute top in dit genre.

overigens is Haggrd de enige metalband die qua ledenaantal enigszins in de buurt komt van een reggaeband denk ik.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2004 12:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee zonder DVD, stom van me, niet goed opgelet bij bestellen

Kun je er een kopie van maken?

attila_de_hun
Posted 16-06-2004 13:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2004 12:56 schreef Jenje het volgende:
Nee zonder DVD, stom van me, niet goed opgelet bij bestellen

Kun je er een kopie van maken?

ja, over een week of twee.ikzelf heb geen dvd-kopieerder maar een maat van mij wel. hij heeft 'm al gekopieerd dus zal ik er nog eentje laten maken voor je. maar die vriend is nu op vakantie. maar als hij terug is zal ik dat effe doen. okee?

de DVD is niet supergroot dus past mooi op een schijfje.

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 16-06-2004 13:03 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

wat staat er op die DVD?

attila_de_hun
Posted 16-06-2004 13:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2004 13:03 schreef rvanderholst het volgende:
wat staat er op die DVD?

optreden op Wacken + een videoclip (die niet groots is opgezet maar wel leuk is om te zien).maar het concert op Wacken is echt heel mooi.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2004 13:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2004 13:01 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, over een week of twee.ikzelf heb geen dvd-kopieerder maar een maat van mij wel. hij heeft 'm al gekopieerd dus zal ik er nog eentje laten maken voor je. maar die vriend is nu op vakantie. maar als hij terug is zal ik dat effe doen. okee?

de DVD is niet supergroot dus past mooi op een schijfje.
Graag! Zou tof zijn!

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 16-06-2004 17:18 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Besteld bij de large inclusief een aansteker.

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

maniacM
Usericon van maniacM
Posted 17-06-2004 16:22 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2004 12:39 schreef Jenje het volgende:
Cd is gaaaafff

I couldn't agree more! een samensmelting van death en folk... zeer interessante combi!

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 17-06-2004 17:47 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

De CD is erg gaaf. Hoe veker je hem luistert, hoe leuker hij wordt.

Ik wist niet eens dat er een versie met DVD was.

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 19-07-2004 12:56 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

sja die Eppur Si Muove is echt goed!!

kben nu And Thou Shalt Trust The Seer aan het luisteren ook weer magistraal!

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 19-07-2004 14:20 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 19 juli 2004 12:56 schreef rvanderholst het volgende:
sja die Eppur Si Muove is echt goed!!

kben nu And Thou Shalt Trust The Seer aan het luisteren ook weer magistraal!
hee die had k net ook aanstaan...zooo mooooi

wait for me dragon, we'll meet in the sky

The Dark Flower King
Usericon van The Dark Flower King
Posted 28-07-2004 20:21 by The Dark Flower King Wijzig reactieProfiel van The Dark Flower KingQuote dit berichthttp://huifkar.moerstaal.nl/

Een heerlijke cd om terug in de tijd mee te gaan. Ogen dicht en je bevind je in de middeleeuwen geweldig.

The Dark Flower King

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 07-10-2004 21:26 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Dit weekend Eppur Si Muove gekocht, omdat iemand de groep had aangeraden en vergeleken met Therion. Ik heb er zeker geen spijt van, dit is echt een meesterlijke cd... vooral het titelnummer vind ik prachtig...

Als ik zo het topic doorlees is de volgende die ik moet zoeken dan "Awaking the Centuries", juist?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2004 21:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

je kunt alle studio-albums kopen, lijken erg op elkaar ...

www.haggard.de dacht ik

stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 07-10-2004 21:40 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 21:26 schreef DarknessThere het volgende:
Dit weekend Eppur Si Muove gekocht, omdat iemand de groep had aangeraden en vergeleken met Therion. Ik heb er zeker geen spijt van, dit is echt een meesterlijke cd... vooral het titelnummer vind ik prachtig...

Als ik zo het topic doorlees is de volgende die ik moet zoeken dan "Awaking the Centuries", juist?

Ja Awaking the Centuties zal de volgende kunnen zijn, het is mijn lievelings album van de 3 en een van mijn lievelings albums allertijde.

"And Thou Shalt Trust... The Seer" is trouwens ook prachtig (net zoals zijn titel) dus die kun je ook gerust aanschaffen.

Ik heb de topic niet geheel gelezen het is waarschijnlijk al gezecht maar ik vind dat het laaste album iets van zijn sfeer kwijt is. (hoewl hij wel heel mooi is)

Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-10-2004 22:29 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Haggard.. tja..;
Ik heb er zelf twee CD's van (waarvan eentje nog nooit beluisterd ) maar ik word er eigenlijk warm nog koud van. Het is zeker mooi en het zit knap inelkaar. De 'middeleeuwse' riddeltjes en melodielijntjes zijn zeker goed te pruimen maar de (gothic) metal invloeden weer niet.
Ik kan er best een CD van uitzitten maar niet als ernaast een vette obscure black schijf ligt die me wel wat doet.

Ik vind zelf Trouwens Tumulus een veel gavere band. Middeleeuwse folk muziek en black metal. Het gene dat overheerst verscheeld per nummer.
Van die band wil ik nou nog wel soms kippevel krijgen.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 07-10-2004 22:49 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 22:29 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vind zelf Trouwens Tumulus een veel gavere band. Middeleeuwse folk muziek en black metal. Het gene dat overheerst verscheeld per nummer.
Van die band wil ik nou nog wel soms kippevel krijgen.

Goed, daar ga ik ook nog eens achter zoeken, dan...

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 07-10-2004 22:57 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Awaking the centuries

Heersende band, hoewel ze ook zwakke stukken hebben.

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 07-10-2004 23:06 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

"Herr Mannelig" van "Eppur si Muove" is dat een In Extremo cover of is het een echt middeleeuws lied?

Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-10-2004 23:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 23:06 schreef stookvogel het volgende:
"Herr Mannelig" van "Eppur si Muove" is dat een In Extremo cover of is het een echt middeleeuws lied?
Men pakt het boekje --> zoekt op: Herr Manneling --> En ziet dan staan: music: traditional

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-10-2004 23:29 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Wel mooi nummertje trouwens

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 07-10-2004 23:44 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

damn schaam me dood dat ik, groot haggard fan. de nieuwe plaat nog niet heb gehoord

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com