![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Tolkien natuurlijk ![]() Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
C.S. Lewis is ook leuk net als Daphne du maurier Brontë M. Furlong is ook leuk M. Bradley ![]() |
|
quote: ooit gelezen toen ik 16 was ![]() wel zware kost. heb weinig tijd, lees alleen nog maar nieuwe stephen king's. Oud Vuil. ![]() |
|
Dwaallicht! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Lezen, daar he'k geen tijd voor maar Jules Deelder kan ik wel om lachen Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Kunnen jullie ook zeggen waarom jullie die schrijvers zo goed vinden??? ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- ![]() |
|
Nooteboom Vestdijk Mulisch Krol Waarom lezen er zo weinig mensen de vaderlandse literatuur? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Smirre op 10-06-2002 14:32] ![]() |
|
Geen favoriete schrijvers of iest in die geest..... Kep een schurfthekel aan lezen ![]() Ben blijd ak net m'n examens heb afgerond en er godszijdank van af ben ![]() ![]() |
|
quote: Waarom reageer je dan? the only pleasure is pain ![]() |
|
jrr tolkien clive barker patrick süskind margaret atwood rené barjavel herman brusselmans "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." ![]() |
|
Buitenlands: Ira Levin Stephen King JRR Tolkien John Grisham Nederlands: Louis Couperus Harry Mulisch Willem Frederik Hermans Kees van Kooten En verder mag ik graag werken van verschillende filosofen lezen. ![]() |
|
quote: Is Ira Levin niet de schrijver van Rosemary's baby? the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: Dat is hij zeker. ![]() |
|
-off topic- Jullie plaatjes lijken op mekaar On topic: Had ik Lovecraft al genoemd? Zo ja, dan mag hij er zeker een 2e keer staan! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Lees weinig... Eddings? Astrid Lindgren? ![]() |
|
quote: Prachtig boek is dat. Heeft hij nog meer van dat soort boeken geschreven eigenlijk? (het vervolg heb ik al gelezen: Rosemary's Son) the only pleasure is pain ![]() |
|
quote:Bridget Wood, daar heb ik nog een boek van staan hier. Ben na ongeveer 150 bladzijden opgehouden, ik vond er niets aan. Tad Williams vind ik wel weer geweldig! Verder: Anne Rice, Tanith Lee, Weiss & Hickman, Raymond E. Feist en nog veel meer... No regrets and no remorse... ![]() |
|
Kafka en Tolkien.. Hoewel ze weinig nieuws uitbrengen.. ![]() Alle goeie dingen zijn dood ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
King leeft nog, maar de boeken die hij uitbrengt, daar zijn de meningen verdeeld over. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
't Is alweer een tijdje geleden, maar ik vond de wetten van de magie van Goodkind wel erg leuk ![]() Verders schreef Shakespeare ook de prachtigste dingen.. ![]() Ik vind de oude Romeins/Griekse mythologie ook wel leuk. Orpheus enzo ![]() Maar even geen Latijn meer, de examens zijn geweest ![]() ![]() |
|
Stephen King Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
quote: De boeken die ik gelezen heb van hem hebben elk een verschillend thema. Ter illustratie: De jongens van brazilië: Naast Rosemary's baby zijn bekenste boek, over Dr. Mengele (Angel of Death ![]() Een kus voor je sterft: Over een jongen die drie zusjes als vriendin heeft, en ze een voor een vermoordt. De vrouwen van Stepford: Een gezin verhuist naar Stepford, een klein dorpje met een geheimzinnige mannenclub die hun echtgenotes in perfecte huishoudrobots verandert. De dag der dagen: Een toekomstverhaal. Een jongen die op zoek gaat naar het leven voordat het gerund werd door master computers. Beetje cliché plot, maar meesterlijk verteld. [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 11-06-2002 0:04] ![]() |
|
Ik vond alleen dit oude topic, dus schop ik deze maar omhoog. Het lijkt me ook niet erg verstandig om een nieuw topic aan te maken voor 1 schrijver, gezien het nieuwe modbeleid. In ieder geval, ik heb sinds kort een schrijver ontdekt, die ik echt geweldig vind. Hij heet Jonathan Aycliffe, pseudoniem van Denis McEoin. Enige info: Jonathan Aycliffe was born in Belfast in 1949. He studied English, Persian, Arabic and Islamic studies at the universities of Dublin, Edinburgh and Cambridge, and lectured at the universities of Fez in Morocco and Newcastle upon Tyne. The author of several successful full-length ghost stories, he lives in the north of England with his wife, homeopath and health writer, Beth MacEoin. He also writes as Daniel Easterman, under which name he has penned nine bestselling novels. Novels: Naomi's Room (1991) Whispers in the Dark (1992) The Vanishment (1993) The Matrix (1994) The Lost (1996) The Talisman (1999) A Shadow On the Wall (2000) A Garden Lost in Time (2004) Hiervan heb ik alleen Naomi's Room en Whispers in the Dark gelezen, beide heerschboeken. Ik ben erg benieuwd naar de rest, ik vind de gedetailleerde manier waarop hij situaties en belevingen beschrijft erg angstaanjagend. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
1.William Shakespeare 2.Henry Miller SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |