![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Dean Koontz wil ik ook even noemen ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
China Miéville Weis & Hickman En voor de rest lees ik nog wel eens wat losse fantasy/sf boekjes Ad Astra... ![]() |
|
Anne Rice ![]() |
|
Wat zijn jullie beste schrijvers? Heb ik schrijvers in dienst dan? ![]() ![]() |
|
quote: Dan heb je zijn 2 beste boeken al gelezen ![]() Ik kan je in dat geval Het Mirakel ook nog zeker aanraden. Een beetje in dezelfde stijl geschreven. quote: Na het lezen van De Stam van de Holebeer had ik al geen zin meer om de rest van de serie te lezen...beetje langdradig geschreven vind ik. quote: Je kunt niet levender zijn. Je leeft of je leeft niet. Misschien zou dat het kunnen verklaren? Waag eens een dansje! ![]() |
|
Ik ben fantasy-freak :D Favo schrijvers zijn dan ook zeker weten Raymond Feist en David Eddings. Verder vind ik historische romans ook supergaaf, zoals Nevelen van Avalon en dat soort shit.... Horns raised and filled...! ![]() |
|
Lees nu zelf een boek over Rudolf Hess en alle geheimzinnigheid om zijn persoon (Spandau, karakter)..zeer interessant leesvoer voor mensen die geinteresseerd in WW II zijn Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
Virginia Woolf natuurlijk ![]() Sarah Waters ook wel, laatst al haar boeken in 1 ruk uitgelezen ![]() Oscar Wilde .... true disco chick ![]() |
|
Paul van Loon, "jeugdsentiment" en ik vind zijn boeken nog steeds geweldig! Griezelverhalen rules ![]() "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
jrr tolkien en mervyn peake zijn namen waarvoor ik de moeite doe om ze te onthouden ik lees trouwens veel te weinig de laatste tijd ![]() |
|
J.R.R. Tolkien Terry Goodkind Ann McAffry Margret Weis en Tracy Hickman Robert Jordan Raymond E. Feist Dennis L. McKiernan In´t algemeen fantasy dus. [Dit bericht is gewijzigd door Modru op 30-04-2004 15:28] And that's what evil does: forcing us all down dark pathways we otherwise would not have trod. [Dara Rael] ![]() |
|
quote: ah, die was ik vergeten, dit is toch de schrijfster van de drakenrijders van Pern-reeks? ![]() |
|
quote: Klopt. fantastische reeks trouwens. Uwe nick komt er zelfs van geloof ik. [Dit bericht is gewijzigd door Modru op 30-04-2004 15:36] And that's what evil does: forcing us all down dark pathways we otherwise would not have trod. [Dara Rael] ![]() |
|
Heb mezelf altijd erg goed kunnen vermaken met meneer Willy Vandersteen....... ![]() ![]() |
|
quote:suske en wiske ![]() heb alle oudere nog ergens boven liggen, stuk of 150 ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: klopt ja ![]() ![]() |
|
quote:Vond vroeger de Rode Ridder ook altijd erg goed. Heb bijna alle delen. ![]() ![]() |
|
Wist niet dat er nog zoveel mensen waren die het leuk vinden om verhaaltjes te lezen. Het kan me echt niet lang boeien. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Patrick Süskind! Die man gebruikt zeker delen van het brein waar normale mensen niet bij kunnen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Poezie: - Charles Baudelaire - Christina Rossetti - Sylvia Plath - Sappho - Louise Labe - Emily Dickinson - Robbert Herrick Fictie: - Anais Nin - Pierre Louis - Vladimir Nabokov - Kathy Acker - Edgar Allan Poe - Bret Easton Ellis I found the garden of glass shattered, and in the middle, the broken shards of my gorgeous glass rose ![]() |
|
quote: Wat heb jij hier mee te maken? Ik weet het nu wel. Zoals ik al zei, ik ben niet de enige die contact op zou kunnen nemen. Dat moet van beide kanten komen. Als er uberhaupt contact was, had ze hem allang terug. Maar dit staat natuurlijk buiten jou.......... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:Check de datum, snoesje. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Hmmm volgens mij weet jij waar zij woont. Andersom dan??? ![]() How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |