![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben van plan weer een boek van Herman Brusselmans te gaan lezen, heeft er iemand aanraders? ![]() |
|
Die gast die de tekstballonetjes van Dirk Jan volschrijft. Te hilarish. ![]() |
|
quote: Dankjewel, ik zal er eens naar opzoek gaan! ![]() ![]() |
|
Yeah! Na ongeveer 3000 posts doorgespit te hebben heb ik eindelijk het goede topic te pakken! Ik ga er dus vrijdag naar op zoek! ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb alles gelezen van Herman (behalve 'Patiënt HB', maar die krijg ik binnen een paar dagen binnen). Ik raad devolgende meesterwerkjes aan: -Pitface -Uitgeverij Guggenheimer -Vergeef mij de liefde -Het Zinloze Zeilen -Zul je mij altijd graag zien wil je in een (ietwat droge) deuk liggen: -De man die werk vond -Nog drie keer slapen en ik wordt wakker When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Kijk, hier heb ik wat aan, bedankt! ![]() ![]() |
|
Zeker en vast Herman Brusselmans ![]() You will beg me to kill you!!! ![]() |
|
quote:Een vrouw met smaak weliswaar ![]() true disco chick ![]() |
|
jean m auel, couperus,grimm,andersen [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 30-07-2004 23:42] wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Op het moment Dan Abnett Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
wilbur smith ken follet Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! ![]() |
|
quote: 'Ex-Drummer' is erg ok. En er zijn er meerdere. Ik heb er een hele zooi van gelezen en wilde hem ook als favoriete schrijver noemen, al lijkt z'n meeste werk erg op elkaar: de hoofdpersoon in z'n boek gaat naar een cafe, daar komt hij meestal of totale minkukels of mooie vrouwen tegen die hij tot in detail beschrijft en meestal ramt-ie daarna iemand op z'n bek of hij raakt straalbezopen ![]() Er is een boek waar hij tot in detail een marteling van iemand beschrijft in een soort kelder. Dat vond ik echt geniaal geschreven, al weet ik dus niet meer precies welke van zijn vele boeken dat was. Misschien een andere Brusselmansliefhebber? "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
quote: Heb ik ooit Pillars of the Earth (De Kathedraal) van gelezen. Was niet slecht, maar naar 't schijnt ook niet echt representatief? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Die was ook geniaal, idd ![]() "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
quote: Die martelscene komt voor in Pitface, zijn allerbest boek naar mijn mening. Waarschijnlijk het meest nihilistische boek ooit op Vlaamse bodem verschenen. Ex-drummer is idd niet mis, maar zeker niet zijn beste werk. Trouwens, alles wat zo'n beetje na Pitface is verschenen, is gewoon kut te noemen. 'De Kus in de Nacht' is een langdradige turf van bijna 700^pagina's waarvan eigenlijk alleen de openingszin de moeite waard is. 'Mank' is een kort niemendalletje, net als 'De Droogte' (al is die iets lijviger). Zijn nieuwste werk heb ik nog niet gelezen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Edgar Allan Poe Oscar Wilde H.P.Lovecraft Dennis Potter Mary Shelley Harold Pinter Sylvia Plath Irvine Welsh Anthony Burgess Roddy Doyle Jean Ray Murnau Kristien Hemmerechts Tom Lanoye Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Ik wist niet dat Murnau boeken schreef? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Voor poëzie heb ik graag Baudelaire, Keats, Poe, Blake, en wat kenissen van me. Literatuur is Annette Curtis Klause m'n favoriet, op de voet gevolgd door Paul Doherty, Milan Kundera, Anne Rice en Stephen King. [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 06-08-2004 22:54] "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
heb pas nog erg genoten van Elementaire Deeltjes van Houellebecq ![]() |
|
Raymond E Feist is een geweldige schrijver daarnaast ben ik nu bezig met David Gemmel en natuurlijk tolkien ![]() |
|
Friedrich Nietzsche Knut Hamsun Lars Saabye Christensen Jon Fosse Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
GEEN Tolkien, die kerel kon echt niet schrijven. mijn favorieten: - Terry Goodkind - Michael Crichton ![]() |
|
1. E.A. Poe 2. E.A. Poe 3. E.A. Poe 4. Lovecraft 5. Lord Dunsany 6. Wilde 7. Arthur Conan Doyle There is no religion higher than Truth! ![]() |
|
Pratchett natuurlijk ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |