|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Damn.. een finale Senegal - Z.Korea had me leuk geleken |
|
Met een andere scheidsrechter was het 2-0 voor Spanje geweest.. Lucky Korea.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik heb net met een krat bier op de bagagedrager en een zware tas op m'n rug op de fiets mezelf door Lombok (de Turkse wijk) gelaveerd... da's goed voor je stressbestendigheid! LOL een stel turken hebben een tafeltje en stoelen op het zebrapad neergezet en zaten pilsjes te drinken, whahaha. |
|
ik zal blij zijn als al die ellende eens afgelopen zal zijn.. Nog een paar daagjes en dan is het weer rustig Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik kwam net bij mijn flat aan toen Turkije scoorde. Eén of andere gekke 'turk' werd helemaal maf begon te gillen en gooide een schaal/bord naar buiten. Had ik even geluk dat ik net op tijd weg was. the only pleasure is pain |
|
Ik was net met iemand aan het bellen toen het doelpunt voor Turkije viel, damn ik kon z'n buren horen schreeuwen |
|
Ik gun het Turkije zeker, en in de halve finale kunnen ze hun revanche nemen op Brazilie! |
|
Leuk voor de Turken, maar ik zie ze er liever uitvliegen. Ik mag dat ik-grijp-je-desnoods-bij-je-ballen-voetbal niet. Het zijn net zulke kindse types zoals die Italianen als ze verliezen met hun grote bek!!!BAH!!! Turken blokkeerden vandaag de binnenstad en ik kreeg mijn portie uitlaatgas weer binnen; Koreaanse fans daarentegen op tv hun eigen zooi zien opruimen!!! Zo kan het dus ook!!! Asian humbleness The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:kheb zowiezo al un hekul aan turken.... ik gun het z-koreo meer! en die moffe kunne ook nervalle |
|
Dode en gewonden na overwinning Turkije Gepubliceerd op zaterdag 22 juni 2002 19:57 ISTANBUL (ANP) - De feestelijkheden rond de kwalificatie voor de halve finale van het WK voetbal hebben in Turkije een persoon het leven gekost. Achttien mensen liepen verwondingen op. De festiviteiten, voor het merendeel op straat, barstten los nadat Turkije door een zege op Senegal de laatste vier van het WK had bereikt. Voor een persoon was de spanning en emotie teveel. De niet nader aangeduide Turkse fan bezweek aan een hartaanval. De gewonden vielen vooral door het vele vreugdevuur dat werd ontstoken. |
|
ik hoop toch dat de turkenwinnenvan de brazilianen. en dat de finale turkije-duitsland is. dan moeten de duitsrs winnen (nooit gedacht dat ik dit ooit zou vinden) |
|
dan wordt het een grote tering zooi in duitsland |
|
quote: Vergeet Brazilië niet, in het bijzonder Rivaldo! Jezus wat een aansteller, gewoon zielig! |
|
hah veel toeter turken in arnheim en nijmegen, en turkse meisje die je vertellen dat een turkse speler voor turkije heeft gescoord en dat het in turkije vast nog een veel groter feest is omdat daar veel turken wonen haha nee echt??? hahah nou jah we kunnen niet allemaal een beetje slim zijn |
|
Ik voorspel iig Zuid-Korea als wereldkampioen. Doe ik altijd met organiserende landen. DAn heb je het meeste kans is mijn ervaring. |
|
Ik gun het korea, en ik gun de turken de douches (als de duitsers die even regelen) Ik, Wil Schuurman |
|
Wat heeft iedereen toch tegen die Turken? Ik vond die Ilhan Mansiz trouwens niet onaangenaam om naar te kijken Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
DEUTSCHLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Don't touch me. I'm evil. |
|
Duitsland heerst!! the only pleasure is pain |
|
quote: Turken zijn per definitie onaangenaam om naar te kijken dacht ik zo... |
|
quote: Don't touch me. I'm evil. |
|
Wow, ik had gigantische steun voor de Koreanen hier verwacht, maar ik ben duidelijk niet de enige die de Duitsers gesupport heeft. |
|
Hoor eens, aardige mensen, maar die voetballers moeten allemaal six feet under geschoffeld worden natuurlijk. En Bierhoff is nog steeds gay. |
|
Bierhoff heerst ook. the only pleasure is pain |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |