IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : WK-voetbal overkill??? Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-06-2002 15:59 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Damn.. een finale Senegal - Z.Korea had me leuk geleken


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 22-06-2002 16:01 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Met een andere scheidsrechter was het 2-0 voor Spanje geweest.. Lucky Korea..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 22-06-2002 17:33 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Damn Turkije heeft gewonnen. En dat is duidelijk te horen hier in Enschede. Ze rijden nog steeds hard claxonerend door de straat.


the only pleasure is pain


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-06-2002 17:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb net met een krat bier op de bagagedrager en een zware tas op m'n rug op de fiets mezelf door Lombok (de Turkse wijk) gelaveerd... da's goed voor je stressbestendigheid! LOL een stel turken hebben een tafeltje en stoelen op het zebrapad neergezet en zaten pilsjes te drinken, whahaha.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-06-2002 17:35 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik zal blij zijn als al die ellende eens afgelopen zal zijn.. Nog een paar daagjes en dan is het weer rustig


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 22-06-2002 17:40 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik kwam net bij mijn flat aan toen Turkije scoorde. Eén of andere gekke 'turk' werd helemaal maf begon te gillen en gooide een schaal/bord naar buiten. Had ik even geluk dat ik net op tijd weg was.


the only pleasure is pain


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 22-06-2002 17:43 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Ik was net met iemand aan het bellen toen het doelpunt voor Turkije viel, damn ik kon z'n buren horen schreeuwen



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 22-06-2002 19:05 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik gun het Turkije zeker, en in de halve finale kunnen ze hun revanche nemen op Brazilie!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-06-2002 19:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Leuk voor de Turken, maar ik zie ze er liever uitvliegen. Ik mag dat ik-grijp-je-desnoods-bij-je-ballen-voetbal niet.

Het zijn net zulke kindse types zoals die Italianen als ze verliezen met hun grote bek!!!BAH!!!

Turken blokkeerden vandaag de binnenstad en ik kreeg mijn portie uitlaatgas weer binnen; Koreaanse fans daarentegen op tv hun eigen zooi zien opruimen!!! Zo kan het dus ook!!!

Asian humbleness


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 22-06-2002 19:24 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2002 19:05 schreef TNightmare het volgende:
Ik gun het Turkije zeker, en in de halve finale kunnen ze hun revanche nemen op Brazilie!
kheb zowiezo al un hekul aan turken.... ik gun het z-koreo meer! en die moffe kunne ook nervalle


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 22-06-2002 20:39 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Dode en gewonden na overwinning Turkije
Gepubliceerd op zaterdag 22 juni 2002 19:57

ISTANBUL (ANP) - De feestelijkheden rond de kwalificatie voor de halve finale van het WK voetbal hebben in Turkije een persoon het leven gekost. Achttien mensen liepen verwondingen op.
De festiviteiten, voor het merendeel op straat, barstten los nadat Turkije door een zege op Senegal de laatste vier van het WK had bereikt.

Voor een persoon was de spanning en emotie teveel. De niet nader aangeduide Turkse fan bezweek aan een hartaanval. De gewonden vielen vooral door het vele vreugdevuur dat werd ontstoken.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-06-2002 23:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik hoop toch dat de turkenwinnenvan de brazilianen. en dat de finale turkije-duitsland is. dan moeten de duitsrs winnen (nooit gedacht dat ik dit ooit zou vinden)


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 23-06-2002 0:52 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

dan wordt het een grote tering zooi in duitsland


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-06-2002 1:15 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2002 19:23 schreef Mutilator het volgende:
Leuk voor de Turken, maar ik zie ze er liever uitvliegen. Ik mag dat ik-grijp-je-desnoods-bij-je-ballen-voetbal niet.

Het zijn net zulke kindse types zoals die Italianen als ze verliezen met hun grote bek!!!BAH!!!

Vergeet Brazilië niet, in het bijzonder Rivaldo! Jezus wat een aansteller, gewoon zielig!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-06-2002 1:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hah veel toeter turken in arnheim en nijmegen, en turkse meisje die je vertellen dat een turkse speler voor turkije heeft gescoord en dat het in turkije vast nog een veel groter feest is omdat daar veel turken wonen haha nee echt??? hahah nou jah we kunnen niet allemaal een beetje slim zijn


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-06-2002 1:23 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik voorspel iig Zuid-Korea als wereldkampioen. Doe ik altijd met organiserende landen. DAn heb je het meeste kans is mijn ervaring.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-06-2002 10:13 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik gun het korea, en ik gun de turken de douches (als de duitsers die even regelen)


Ik, Wil Schuurman


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 23-06-2002 12:42 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Wat heeft iedereen toch tegen die Turken? Ik vond die Ilhan Mansiz trouwens niet onaangenaam om naar te kijken



Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 25-06-2002 15:28 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

DEUTSCHLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Don't touch me. I'm evil.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 25-06-2002 20:26 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/


Duitsland heerst!!


the only pleasure is pain


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 25-06-2002 20:28 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2002 12:42 schreef mislyd het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen die Turken? Ik vond die Ilhan Mansiz trouwens niet onaangenaam om naar te kijken



Turken zijn per definitie onaangenaam om naar te kijken dacht ik zo...


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 25-06-2002 20:35 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2002 20:26 schreef Vampire_girl het volgende:

Duitsland heerst!!




Don't touch me. I'm evil.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 25-06-2002 20:37 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Wow, ik had gigantische steun voor de Koreanen hier verwacht, maar ik ben duidelijk niet de enige die de Duitsers gesupport heeft.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-06-2002 20:37 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hoor eens, aardige mensen, maar die voetballers moeten allemaal six feet under geschoffeld worden natuurlijk. En Bierhoff is nog steeds gay.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 25-06-2002 20:38 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Bierhoff heerst ook.


the only pleasure is pain


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen