|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind het net goed voor die Fransen, ik had het ze toch niet gegund! Ik ben voor Z-Korea, sympathiek volkje!! Ik vind het een best aardig WK!!! On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!! |
|
Ik vind het top dat de Fransosen eruit liggen, hun verdiende loon. Arrogante semi-intellectuele wijn-drinkende nichten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hoe is het mogelijk, Argentinie staat met 1-0 achter tegen Zweden. Dit WK wordt met de dag bizarder. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
EXIT Argentinie en Nigeria. |
|
Nou, komt-ie weer hoor, met Frankrijk en Argentinie etc. eruit: "Oh oh oh als Nederland er nu toch bij was geweest, waren we zeker Wereldkampioen geworden!" Dat is geloof ik de voornaamste kreet die ik momenteel overal hoor in mijn omgeving. (Ja me neus, had je je maar moeten kwalificeren ) [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 12-06-2002 10:46] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Sverige en Danmark Waarom o waarom heb ik geen geld ingezet, ik had al rijk kunnen zijn, door al die mensen die op Frankrijk en Argentinië gewed hebben.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Spanje en Zuid-Afrika zijn ook vrij zeker eigenlijk. |
|
Spanje was al zeker door. De rest van die groep is niet interessant . |
|
. Woehoe, het wordt nog 10 minuten spannend: als Paraguay nog een keer scoort en Spanje niet meer, gaat Paraguay door! Nou ja, spanning is natuurlijk relatief . |
|
En jawel, Paraguay heeft nog eens gescoord! gvd, DIE mensen voelen zich goed nu! |
|
die fransen zijn eruit hehe.. ze verdienen het |
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Dag argentijnen. U bent de zwakste schakel! Tot ziens |
|
quote: inderdaad, nu de brazilianen nog en dan maakt het mij verder niet uit wie wereldkampioen wordt (alhoewel de denen, of belgen wel een beetje de voorkeur hebben) |
|
Verdomme, zuid-afrika deruit. Kvind ze altijd wel grappig voetballen. (chaos op veld, klasse baltechniek) |
|
quote: Inderdaad... mee eens die arrogante brazilianen moeten er uit.. them |
|
Brazilie door (goh), 5-2 tegen Costa Rica, en Turkije ook nog door (3-0 tegen China). Het is hun wel gegund vind ik. |
|
uiteindelijk komt het allemaal op hetzelfde neer: Deutschland wird WELTMEISTER Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
JAAAAAHHHH ITALIE is door!!!!!!! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
WOOOOEEEEEEEPPPPPPIEEEEEEE Maar die laatste vier minuten waren wel schandalig he... Beetje de bal rondtrappen... Italië moest er gewoon inblijven.. Er zijn ploegen die erin moetne blijven omwille van hun voetbaltalenten.. Maar de Italianen zijn toch het lekkerst om naar te kijken.. Nesta Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Nou,heb deze morgen zitten zappen;zat er wel een beetje een knapperd tss de Turken... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Effe geilen.. Ladies, may I present to you.... Allessandro Nesta [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 13-06-2002 16:05] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Dat bestaaaaaat niet... |
|
quote: Dat daarentegen... |
|
I know.. Zucht.. Hij is kapitein bij Lazio.. Heeft er al heel zijn leven gespeeld. Is een van de beste verdedigers in ter wereld... Zucht... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |