IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : WK-voetbal overkill??? Vorige pagina | Volgende pagina
Witchking
Usericon van Witchking
Posted 07-06-2002 15:38 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Sorry, maar voetbal boeit me totaal niets.
Wel een beetje als het Nederlandse elftal speelt. Maar honkbal daarintegen!!


Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 07-06-2002 16:06 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

Voetbal:
En 't zal weer juist hetzelfde zijn als 4 jaar geleden: examens gedaan en alle café's stampvol met voetbalfreaks


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 07-06-2002 18:28 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

In een intervieuw heeft brujeria ooit gezegd dat als mexico het Wk voetbal wint dat ze een volledig gratis tournee doen door N-Amerika.

Ook al ben ik geen amerikaan ik zou toch wel eens willen weten of ze voet bij stuk houden. DUS ik suporter voor mexico



KingDJ
Killer Queen
Usericon van KingDJ
Posted 07-06-2002 18:45 by KingDJ Wijzig reactieProfiel van KingDJQuote dit bericht

Ik kijk het als ik toevallig vrij heb, niet dat ik er mijn pauze voor opaffer ofzo.
Maar als het spel interresant is vind ik voetbal best ok om naar te kijken.


God hates us all...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-06-2002 18:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Telkens als ik dit topic zie denk ik INFERNAL OVERKILL te zien staan (van het almachtige DESTRUCTION!!!!).

Maar helaas.... too bad.
(ah, en voetbal is best geinig hoor, zo op z'n tijd).


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 07-06-2002 18:51 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

(ik gooi'm ff in nieuws actualiteit en media)



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2002 18:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Voetbal kicks!!!

Te gekke wedstrijd was dat Engeland - Argentinie; beetje pech dat er veels te weinig gescoord werd, maar wát een spanning!

Die kale scheids is ook gaaf; ziet eruit alsof hij geplukt is uit en horrofilm; maar keisympathiek!

Erg leuk dat er vele underdogs winnen; alleen jammer als Frankrijk meteen al uitgeschakeld wordt, want ik zie Zidane graag spelen.

Bij deze doop ik de Afrikanen als meesters in het vieren van een gemaakte goal!!!!

Grappig trouwens dat er meer vrouwen op dit forum voetbal leuk vinden dan gozers.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-06-2002 19:00]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 07-06-2002 19:56 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Het mooiste stuk vind ik nog altijd die comedie van brazilië.

8000 euro boete, een halve dagloon is dat voor die man, of anders gezegd 45 minuten spelen

[Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 07-06-2002 19:56]



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2002 19:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juni 2002 19:56 schreef the wounded immortal het volgende:
Het mooiste stuk vind ik nog altijd die comedie van brazilië.

8000 euro boete, een halve dagloon is dat voor die man, of anders gezegd 45 minuten spelen


Yepz; ze hadden Rivaldo beter kunnen pakken door een speelverbod op de volgende wedstrijd te geven; dat is pas écht een represaille waardoor je het teambelang boven het individu stelt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-06-2002 20:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik vind het zeer jammer dat Nederland niet aanwezig is op het WK. In principe hebben we een zeer goed team (als de heren vedetten ten minste eens voor hun veel te hoog salaris willen werken) adt het ver had kunnen schoppen. maar goed over vier jaar beter (en a.u.b. zonder Kluivert en Seedorf).


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-06-2002 20:11 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ja mensen, wie wordt het dit jaar? Mijn poule:

1. Italie
2. Brazilie
3. Spanje
4. Argentinie


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2002 20:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juni 2002 20:08 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vind het zeer jammer dat Nederland niet aanwezig is op het WK. In principe hebben we een zeer goed team (als de heren vedetten ten minste eens voor hun veel te hoog salaris willen werken) adt het ver had kunnen schoppen. maar goed over vier jaar beter (en a.u.b. zonder Kluivert en Seedorf).


Over twee jaar op het EK. Yepz! Afgezien van die carnavalistische malloten (liever dat dan de clubhoolie's) had ik Nederland er graag bij gezien.

Kluivert is wél takkegoed, klootzak die hij is; zelf zie ik liever de combi v. Nistelrode met v. Hooidonk in de spits.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2002 20:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juni 2002 20:11 schreef TNightmare het volgende:
Ja mensen, wie wordt het dit jaar? Mijn poule:

1. Italie
2. Brazilie
3. Spanje
4. Argentinie


Hmmm Brazilie is me tot nu toe tegengevallen, maar kan erin groeien.

1. Engeland.
2. Duitsland
3. Italie
4. Spanje


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-06-2002 20:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Omdat ik onder de indruk van ze raakte vandaag tip ik Spanje, anders Italie.

Ff wat anders.... PENALTIES!!! Ik heb vandaag zowel Hierro als Beckham een penalty zien nemen en was bijzonder onder de indruk. Je ziet die gasten naar de bal lopen, kalm en je weet: 'die gaat erin'.
Bij Cocu of De Boer of zo weet je eigenlijk al: 'die gaat er niet in'. Hoe doen ze het toch, die lui?


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 07-06-2002 20:23 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ja-er wordt nogal wat tamtam gemaakt rond het WK...al voetbal wat de klok slaat...hoewel,als onze Rode Duivels meedoen,durf ik wel eens te gaan kijken...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 07-06-2002 20:27 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Finale
Italië - Engeland : 4-3

Underdog van dit jaar: Denemarken

Brazilië moet eruit vind ik.. Ze spelen slecht en gemeen, maar ze hebben altijd verdomd veel geluk..
Duitsland gaat ook niet blijven duren denk ik. Als ze alleen op Klose moeten gaan rekenen.. Ik laat me niet misleiden door die 8-0 tegen Saoudi-Arabië.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 07-06-2002 20:27 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 7 juni 2002 20:23 schreef madeline usher het volgende:
als onze Rode Duivels meedoen,durf ik wel eens te gaan kijken...

Dan durf ik net *niet* kijken

Bah wat ben ik beschaamd


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2002 20:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juni 2002 20:21 schreef Dwaallicht het volgende:
...
Ff wat anders.... PENALTIES!!! Ik heb vandaag zowel Hierro als Beckham een penalty zien nemen en was bijzonder onder de indruk. Je ziet die gasten naar de bal lopen, kalm en je weet: 'die gaat erin'.
Bij Cocu of De Boer of zo weet je eigenlijk al: 'die gaat er niet in'. Hoe doen ze het toch, die lui?


Een docent van me had een theorie waarvan hij de conclusie trok: ze kunnen niet neuken.

Nederlandse gasten gaan té gebukt onder psychische druk; een week zelfvertrouwen kennelijk. Of te veel denken; waardoor ze gaan aarzelen, ipv van gáán...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-06-2002 20:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 20:28 schreef Mutilator het volgende:
Een docent van me had een theorie waarvan hij de conclusie trok: ze kunnen niet neuken.
De eerste gedachte is dan natuurlijk dat ik dan maar penalties moet gaan nemen .

quote:
Nederlandse gasten gaan té gebukt onder psychische druk; een week zelfvertrouwen kennelijk. Of te veel denken; waardoor ze gaan aarzelen, ipv van gáán...
Tja ik begrijp het ook niet. Het is één keer misgegaan (tegen Denemarken op EK'92 toch?) en sindsdien heeft de druk zich opgestapeld. Een voetbalcomplex dat al 10 jaar speelt...
Je moet gewoon die bal erin rammen!! Maar blijkbaar is dat moeilijker dan het lijkt.
Nogmaals, ik heb gefascineerd staan kijken naar Hierro en Beckham. Vooral Hierro, briljant... die keeper was behoorlijk aan het zeuren & doen maar die Spanjaard stuurt hem doodleuk de verkeerde hoek in. Knap hoor... door dat soort dingen blijft voetbal leuk.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 07-06-2002 20:31 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik vind zo'n WK wel iets hebben. Jammer genoeg worden alle wedstrijden gespeeld als ik moet werken. (behalve in het weekend dan).
Ik baal er nog steeds van dat Nederland niet meedoet. Al die superblije 'oranje-supporters' vind ik een mooi gezicht.


the only pleasure is pain


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2002 20:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juni 2002 20:27 schreef mislyd het volgende:
Finale
Italië - Engeland : 4-3

Underdog van dit jaar: Denemarken



Hmm met een ander spits dan Thomasson hoop ik dan.

quote:
Brazilië moet eruit vind ik.. Ze spelen slecht en gemeen, maar ze hebben altijd verdomd veel geluk..


Klopt; Rivaldo is een achterbakse klootzak; past goed bij Kluivert daar in Barcelona.

Spits Ronaldo daarentegen is wél tof (ex-Psv-er ook)

quote:
Duitsland gaat ook niet blijven duren denk ik. Als ze alleen op Klose moeten gaan rekenen.. Ik laat me niet misleiden door die 8-0 tegen Saoudi-Arabië.


Yep dat zou goed kunnen en ik hoop het ook; maar die gasten hebben wel een mentaliteit die ze ver zou kunnen schoppen. Is een twijfelgeval dus.



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 07-06-2002 20:40 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Mijn poule:

1. Duitsland
2. Argentinië
3. Engeland
4. Brazilië


the only pleasure is pain


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 07-06-2002 20:40 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 7 juni 2002 20:33 schreef Mutilator het volgende:
Spits Ronaldo daarentegen is wél tof (ex-Psv-er ook)


Mjaah.. Maar enkele kunstjes nu en dan van 1 persoon maken geen mooi voetbal. Zijn tijd is nu al een beetje voorbij, heb ik de indruk.
Tja, ik weet het niet, die laatste match heeft zo'n slechte indruk op me gemaakt, dat ik wat bevooroordeeld ben.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2002 20:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juni 2002 20:31 schreef Dwaallicht het volgende:
De eerste gedachte is dan natuurlijk dat ik dan maar penalties moet gaan nemen .


Dan wordt mijn eerste gedachte (waarvoor ik te zwak ben om die te laten uit fatsoen ) :

Je moet natuurlijk ook goed kunnen mikken.

quote:
Tja ik begrijp het ook niet. Het is één keer misgegaan (tegen Denemarken op EK'92 toch?) en sindsdien heeft de druk zich opgestapeld. Een voetbalcomplex dat al 10 jaar speelt...


Yepz, maar het is niet typisch Nederlands; ik herinner me een UEFA cupfinale tussen het Engelse Arsenal en het Turkse Galatasarai dat beslsit moest worden dmv penalties..de toss wees uit dat het aan de kant gebeurde waar alle Turkse supporters zaten; een HAAT die er vervolgens van de tribunes afkwam was ontzettend indrukwekkend!!! Mijns inziens psychologische oorlogsvoering pur sang. Arsenal heeft toen ook verloren...

quote:
Je moet gewoon die bal erin rammen!! Maar blijkbaar is dat moeilijker dan het lijkt.
Nogmaals, ik heb gefascineerd staan kijken naar Hierro en Beckham. Vooral Hierro, briljant... die keeper was behoorlijk aan het zeuren & doen maar die Spanjaard stuurt hem doodleuk de verkeerde hoek in. Knap hoor... door dat soort dingen blijft voetbal leuk.


Yepz; een pure machtstrijd speelt zich dan af, want dat vertoon is gewoon om de ander uit balans te brengen; de minste twijfel kan op z'n moment fataal zijn.

Het is de dunne scheidslijn tussen druk dat je scherpzet en nét teveel druk waardoor je er onderdoor aan gaat.

Het kan trouwens m.i. nog knapper; oud NL keeper Hans van Breukelen hield een boekje bij waarin stond welke voetballers welke hoek meestal namen; en vervolgens stopte hij vaak penals!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-06-2002 20:50]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-06-2002 20:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 20:14 schreef Mutilator het volgende:

zelf zie ik liever de combi v. Nistelrode met v. Hooidonk in de spits.


jij moet maar bondscoach worden. op die combinatie is in ieder geval niks op aan te merken.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen