![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuke kop hoor...., maar ja... hij voetbalt ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
Aah voetbal.. ![]() ![]() ![]() En ja, die Nesta.. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
3-2, nu mogen ze tegen Brazilië. Als ze dat winnen, word ik Belg. ![]() |
|
Hehe, no way dat ze winnen.. Maar gewoon de eer van tegen Brazilië te spelen.. ![]() Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: heb ik enkel dit aan toe te voegen : ![]() ![]() ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Gefeliciteerd waarde zuiderburen! ![]() ![]() ![]() Meteen ook happy voor Zuid-Korea ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
ach ja de droom van elke belgische voetballer: truitjes wisselen met brazillië (allemaal vechten voor dat van ronaldo of zo, dan is er misschien eindelijk eens een ecvht duel op het veld als belgië erop staat!). Die zijn weeral content en het WK is weeral geslaagd voor die mannen en dan die van brazillië: Wilmots, who is Wilmots?, jammer dat ze het vandaag weer bijna hebben afgegeven de belgen,3-1 voor staan en laten terugkomen tot 3-2.... "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." ![]() |
|
Wel verdomme Portugal ook nog eens uitgeschakeld ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
lang leven onze zuiderburen Mogen ze brazilie op het veld afmaken ![]() |
|
hmmmmm, de amerikanen krijgen een ongelooflijk pak slaag van de Polen (U-S-A, O-K-A-Y hahahaha) liggen ze er nog niet uit ![]() ![]() |
|
quote: dat zou geweldig zijn! dus: kom op Belgen! ![]() ![]() |
|
Voetbalgekte; een dude heeft in Seoel zichzelf in de fik gestoken zodat zijn geest de ploeg zou steunen. BIZAR!!! ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
hmm... vage shit jezelf in de fik steken.. als het braziliaanse team zichzelf in de fik zet vind ik het best.. ![]() ![]() |
|
Duitsland is ook weer een ronde verder. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
Godverdomme ze gaan nu wel door zeker! ![]() ![]() |
|
Jaaaaaaaaa wir werden Weltmeister! Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! ![]() |
|
haha, mijn eerste favoriete ploeg begint net te spelen: sta even allemaal recht en zing mee uit luide borst! Rule Brittania, Brittania rules the waves................ ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 15-06-2002 13:28] "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." ![]() |
|
quote: brittanie tegen de denen niet? ik vind eigenlijk dat ze beiden doormoeten (en de brazilianen er maar uitgekegeld moeten worden) ![]() |
|
engeland naar de volgende ronde en waarschijnlijk tegen brazillë als de duivels verliezen en als het lot ons (belgië)gunstig is: engeland-belgië, en dat wordt dan voor mij een gewetenskwestie! ![]() "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." ![]() |
|
Ja, Vlamingen, gefeliciteerd. Het schijnt spannend geweest te zijn toch? Anyways, alvast sterkte tegen de volgende club, ik heb gehoord dat jullie dat nodig schijnen te hebben. (Aannames, aannames...) ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
(huh waar is mijn tekst gebleven?? hmm.. nog een keer..) Spijtig dat Denemarken nu al tegen Engeland moest spelen want ze zijn allebei bij mijn favorieten.. De Denen hadden een mooier einde verdiend.. En Duitsland was vanmorgen weer zo saai efficiënt, dat het bijna een belediging is voor het voetbal. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
engeland had niet mogen winnen Long live denmark ![]() |
|
quote: dit is niet persoonlijk maar 0-3 in your face ![]() ![]() England rules the waves!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 15-06-2002 19:16] "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |