![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Tour de France, jazeker! As for WK 2002: laat Spanje het maar worden dit jaar. ![]() |
|
Ik vind voetbal erg leuk. Ik mag er graag naar kijken. Vroeger speelde ik het zelf weleens, maar als meisje kom je niet echt ver. Die fucking Tour de France ![]() bla...bla...bla... ![]() |
|
nevermind [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 18-06-2002 17:02] ![]() |
|
Zuid-Korea verslaat Italie met 2-1. WTF!!! ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Viva Korea ![]() Wat zijn die Italianen een eikels zeg, voetbal gaat om het spel, niet om zoveel mogelijk vals (lees: gemeen) spelen [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 18-06-2002 18:35] ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Babaaaj Engeland ![]() Eindelijk eens een uitslag naar m'n hart.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik had Engeland ook liever doorgezien, maar ze zouden het niet verdiend hebben. Na die rode kaart heb ik geen goede aanval van Engeland meer gezien, en een kwartier van tevoren leek het al alsof ze er echt niet meer in geloofden. Ik vond het afbraakvoetbal van Brazilië ook niet echt tof trouwens... toch triest dat zo'n matige ploeg op enkele briljante momenten kan vertrouwen en zo 2-1 maakt. Sloom! ![]() |
|
quote: Dat is mooi samengevat. Elke keer als er een goal tegen Brazilië gemaakt wordt, voel ik dat ze in een 'flitsmoment' gaan terugslaan.. Voor 2 mooie individuele acties zit ik niet graag 90 minuten lang te kijken. Hetzelfde geldt voor Duitsland, maar vanmiddag supporter ik wel voor hen. Alle middelen zijn goed om de VS eindelijk uit het WK te krijgen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Ik baal dat Engeland eruit ligt. Vanmiddag heb ik niet echt voorkeur, ik ben geen fan van Duits voetbal maar al helemaal niet van de Amerikanen, ze denken dat ze overal beter in zijn de de wereld op alle gebieden kunnen rulen. Bla ![]() |
|
1-0 voor duitsland Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Joepie Duitsland gaat door. ![]() Eindstand 1-0. the only pleasure is pain ![]() |
|
Exit Vs Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
VS speelde niet slecht. Goed via de zijkanten. jammer ![]() |
|
quote: ![]() het WK is voor mij afgelopen! ![]() "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." ![]() |
|
*troost Mordheim* voor mij is het wk ook afgelopen, dat verdomde Zuid Korea won van Italie ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
En Zuid-Korea is weer een ronde verder!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Het zou mooi zijn als de Turken straks uitgeschakeld worden. the only pleasure is pain ![]() |
|
Nee joh, droomfinale turkije - Z Korea, en dan de koreanen kampioen, want anders kan ik de straat niet meer op. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
kut die turken hebben gewonnen, meteen weer met de mercedes, audi en bmw op de weg om het te laten weten met irritant claxoneren. ![]() |
|
quote: ja, bij ons ook al! ik heb geen tv gekeken maar opeens hoorden wij zwaar getoeter van buiten. toen was duidelijk dat de turken hadden gewonnen. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-06-2002 15:57] ![]() |
|
quote: Da's gewoon een té belachelijke opmerking.. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Hiddink moet haast wel een god zijn in Zuid korea... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |