|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
geniaal is overdreven heb er 1 cd van en naar het einde toe is het tijd dat het gedaan is want dan begint het tegen te steken. Ze hebben toch wel inderdaad een goede sfeer. De structuur van de nummers is simpel. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Indeed, Falkenbach heerscht, 'k heb van de week nog magni blandinn ok megintiri besteld. Vooral The heathenish foray is zwaar geniaal, mijn persoonlijke favoriet. 'T is een eenmansproject toch, tenminste, ik meende dat ergens gelezen te hebben. (even voor alle duidelijkheid, ik heb het vorige Falkenbach topic niet gelezen, sinds ik een behoorlijk tijdje niet op ZM kon, vandaar de vraag) |
|
quote: pardon |
|
Falkenbach is een eenmansproject van een in Duitsland woonachtige Ijslander ja. Wel aardige muziek... niet echt diepgravend of zo. |
|
het enige wat ik te zeggen heb is dat het af en toe te schoon, te perfect opgenomen is. Weet niet precies wat het is, het klinkt te mooi ofzo... |
|
falkenbach is geweldig the Heralder bonus nummer op "en their med....." dat heerscht gewoon de pan uit maar wanneer komt die gast gvd weer es met wat nieuws! |
|
Ik vind het niet te schoon, zeer mooi zelfs. En de teksten zijn ook erg diepgaand. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 05-01-2003 12:28] |
|
Falkenbach is idd geweldig. Maar zoals Rectum ook al zegt het is een beetje te schoon, op de een of andere manier gaat dan de luister duur van de CD achter uit. Black Metal ist krieg :-) |
|
Ik heb zin in het nieuwe materiaal. Falkenbach had verteld aan mij dat ze wel wat nieuws gaan opnemen. |
|
Ik vind het één van de betere vikingmetal bands... |
|
Ik vind het van die meezing muziek hahaha... erg irritant, ik betrap mezelf altijd erop dat ik meezing als die cd opsta. Zenial |
|
quote: Gaaf... Dat wil ik nog es meemaken |
|
Voor in de dousch. Ik zoek trouwens nog het oudere falkenbach materiaal Kent hier trouwens ook iemand VARGAS? Zou een band moeten zijn die als falkenbach klinkt. in ieder geval hier een falkenbach site. http://www.geocities.com/falkenbachband/ Vratyas Vakyas is busy with the arrangements of the new tracks for the upcoming album later this year. The recordings of the new album will start on 27-2-2003 for the first session, and on 24-3-2003 Vratyas Vakyas will do the 2nd session. Again, as for the 2nd album, the new cd will come out on Napalm Records. |
|
falkenbach = heel lekker voor 2 of 3 nummers, maar dan komt het echt wel ontzettend saai... If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
quote: Hij heeft momenteel zo'n 40 minuten muziek liggen, maar ja.... tis dat uitbrengen eh! Je kan me de bout hachelen! |
|
muziek klinkt wel lekker. Niet super maar ook nie slecht Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Op zich vind ik het wel aardig voor een aantal nummertjes, maar zoals al vaker gezegd, daarna wordt het saai en de keyboards en drumcomputer storen soms door overmatige aanwezigheid. |
|
falkenbach is leuk.. maar niet geweldig geniaal ofzow. gewoon leuk |
|
Ik vind 't geweldig, ben er echt dol op. Vooral het nummer 'When Gjallarhorn Will Sound...', dat nummer heeft zich absoluut een plaatsje verworven tussen mijn meest geliefde nummers ooit. Ik hoop dat Falkenbach ooit nog een CD uit brengt. In een interview zie ie een keer dat ie geen haast ermee had en ook niet per definitie de intentie had om CDs uit te brengen (interview dateerde volgens mij van september 2002)...toch blijf ik hoop houden! Heathenpride! |
|
quote: Interview van een stuk later. Had ook nog met falkenbach gepraat. En er komt heus wel een nieuwe cd, maar hij is ook erg bezig met skaldic art. |
|
quote: Nou, veel later zal het niet geweest zijn toch? Een of twee maanden (maakt verder ook niet veel uit). |
|
http://www.geocities.com/falkenbachband/ Hier bij interviews!! Genomen in Februari. Waarschijnlijk komt er ook echte drums bij. Stukken beter dus! |
|
quote: Dank! Doch ik doelde op een ander interview (had ik een keer via Google gevonden) [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 27-02-2003 17:56] |
|
quote: Wat een stomme opmerking. Ik vind het best knap dat zo 'n één-mans project kwaliteits muziek op een schijfje krijgt gezet, en dan kom jij zeggen dat het te perfect is. Dat slaat toch nergens op. Het is toch de bedoeling om een zo goed mogelijke geluidskwalitiet te krijgen, waarom zitten anders die " grote" bands ganse maanden in een peper-dure opname studio ? |
|
quote: Kijk kerel, dat is nou het verschil tussen underground en commerciele muziek. "grote" bands zitten weken lang in een megadure studio om zoveel mogelijk CDs te verkopen. En er zijn zoveel éénmansprojecten die ook een vet geluid neer kunnen zetten! En ik vind het soms ook te gelikt klinken ja, ik had wel een iets donkerder geluid gewild. Al blijft het wel één van de betere CDs in het Viking Genre. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |