IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Falkenbach! Vorige pagina | Volgende pagina
Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 18-09-2003 21:45 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Heb al promo gehoord en op 't eerste gehoor is de nieuwe plaat veel bombastischer.

Je kan me de bout hachelen!

Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 18-09-2003 22:52 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Falkenbach heerst!

Bombastischer? hm daar hou ik opzich wel van....k hoop wel dat die vette deuntjes blijven

"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."

campske666
Usericon van campske666
Posted 19-09-2003 7:57 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 22:52 schreef Nibiru het volgende:
Falkenbach heerst!

Bombastischer? hm daar hou ik opzich wel van....k hoop wel dat die vette deuntjes blijven

En ook die vocals, die vindt ik echt geniaal.

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 19-09-2003 13:49 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Bombastischer? Ik ben zeer benieuwd.

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Norgaath
Usericon van Norgaath
Posted 22-09-2003 4:43 by Norgaath Wijzig reactieProfiel van NorgaathQuote dit berichthttp://www.facebook.com/Coldborn

En nu met echte drums ipv drumcomputer.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 22-09-2003 8:38 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Hmm, ik hoop dat het mooi is geworden. Ik hou niet zo van drumcomputers, dus is de additie van een drumstel een welkome verblijding.

campske666
Usericon van campske666
Posted 22-09-2003 8:45 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ik hoorde er dat eigenlijk niet aan dat dat een drum-computer was. Dat klinkt toch niet zo "gemaakt" als bij Samael.

Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 22-09-2003 10:23 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

Falkenbach is één van de beste bands die ik ken.

"...When Gjallarhorn will Sound"

Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 22-09-2003 11:13 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ik heb die nieuwe 1 maal geluisterd gister avond, erg rustig is het geworden in tegenstelling tot En Their Medh Riki Fara de enige andere die ik ken. Ik vind En Their.. dan ook gaver. Tis te folk geworden en te weinig metal

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-11-2003 12:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Het is wel weer overduidelijk Falkenbach die nieuwe schijf, zeer typerende zanglijnen. Hij is iets bombastischer dan het vorige werk en de folky invloeden liggen er wat dikker op, ik vind 'm denk ik ook net iets te toegankelijk geworden.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 10-11-2003 15:18 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

had em eigenlijk vandaag ff willen kopen, komt van de week wel. ik ben echt gruwelijk benieuwd!

Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 10-11-2003 16:48 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

Heb sinds een paar weken "Ok Nefna Tysvar Ty" en wat een geweldige plaat is dat! Het was het wachten meer dan waard.

[Dit bericht is gewijzigd door Sigrun op 10-11-2003 16:49]

Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!

___
Usericon van ___
Posted 10-11-2003 21:33 by ___ Wijzig reactieProfiel van ___Quote dit berichthttp://www.aaaarco.cjb.net

ijsland, me reet!

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 10-11-2003 21:36 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik twijfelde vandaag tussen 2 cd's: Het debuut van Sun Caged, of de nieuwe Falkenbach... Tis SC geworden . Maar FB ga ik ook nog halen

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-11-2003 6:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 12:53 schreef kwelgeest het volgende:
Het is wel weer overduidelijk Falkenbach die nieuwe schijf, zeer typerende zanglijnen. Hij is iets bombastischer dan het vorige werk en de folky invloeden liggen er wat dikker op, ik vind 'm denk ik ook net iets te toegankelijk geworden.

Godverdomme van dit soort uitspraken raak ik aan de dunne schijt. Wat nou 'net iets te toegankelijk geworden'? Is het godverdomme voorbehouden aan een bepaalde groep mensen? Of wordt zijn muziek minder als er meer mensen naar luisteren? Wat een gezeik.

Ik vind die niewe plaat echt heerschen zoals alles van onze waarde Skald. Falkenbach verdient respect om het feit alleen dat, hij met zeer gelimiteerde budgetten en het feit dat hij in principe alles alleen doet, telkens weer hoogwaardig materiaal uitbrengt. Dat materiaal is ook nog eens met aandacht voor detail geproduceerd zodat het geen geluidsbrei wordt onder het mom van 'rauw'.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-11-2003 11:22 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Heb gisteren de nieuwe cd gekocht, en ik moet zeggen dat ie echt ontzettend goed bevalt! doet me denken aan Moonsorrow, maar dan een stuk ingetogener.

Bruce Banner

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-11-2003 13:30 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 6:55 schreef Chelman het volgende:
Godverdomme van dit soort uitspraken raak ik aan de dunne schijt. Wat nou 'net iets te toegankelijk geworden'? Is het godverdomme voorbehouden aan een bepaalde groep mensen? Of wordt zijn muziek minder als er meer mensen naar luisteren? Wat een gezeik.
Sorry dat mij oren het fijner vinden wat moeilijkers ''verteerbaars'' te horen dan de top-40 crap waar jij naar luisterd.

quote:
Ik vind die niewe plaat echt heerschen zoals alles van onze waarde Skald. Falkenbach verdient respect om het feit alleen dat, hij met zeer gelimiteerde budgetten en het feit dat hij in principe alles alleen doet, telkens weer hoogwaardig materiaal uitbrengt. Dat materiaal is ook nog eens met aandacht voor detail geproduceerd zodat het geen geluidsbrei wordt onder het mom van 'rauw'.
Ach zo ken ik nog wel een paar bands.
Ik noem infinity; eem geweldige melanchalische bm band die ''schoon'' geluid heeft. Nou ik ben in die studio geweest en als iets low budget is...

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 11-11-2003 13:31]

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-11-2003 13:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 13:30 schreef kwelgeest het volgende:
Sorry dat mij oren het fijner vinden wat moeilijkers ''verteerbaars'' te horen dan de top-40 crap waar jij naar luisterd.

Ik denk dat je mijn punt niet echt begrepen hebt.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-11-2003 13:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 13:33 schreef Chelman het volgende:
Ik denk dat je mijn punt niet echt begrepen hebt.
Zie je mij dan ergens typen dat ik het erg vind dat er meer mensen naar gaan luisteren?
Ik zeg dat het naar MIJN mening iets te toegankelijk is geworden, Dat betekent dat IK het daarom iets minder vind, wat de rest van de wereld en nu van vind betrek ik er niet bij.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-11-2003 14:35 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Mijn persoonlijke favoriet is en blijft Magni Blandinn. Ik vind dat op die cd de metal en de folk precies mooi in evenwicht zijn.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-11-2003 14:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik vind de laatste "Ok Nefna Tysvyr Ty" muzikaal zeker de beste plaat.
Hoewel als punt van kritiek wel de té zacht opgenomen gitaren genoemd mag worden.
De gitaren iets harder in de mix en het klinkt meteen veel stoerder en krijgshaftiger.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

valfar
Usericon van valfar
Posted 11-11-2003 15:23 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik vind het nieuwe album geweldig!ook lekker sfeervol!En je valt er zo bij in slaap!en dat is dan positief bedoeld!Je wordt er echt rustig van!
Zelfs mijn vader vond het leuk

campske666
Usericon van campske666
Posted 13-11-2003 10:53 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Zoals ik al in een ander topic pleegde te zeggen voor ik ongepast onderbroken werd door een bende nerds die er niet in slagen volzinnen te schrijven:

Ik vind de nieuwe wel goed, maar het heeft te weinig grunt-achtige stem. Ik vond de vorige toch stukken meer metal, en beter.
Maar t 'is weer eens wat anders
Vraag: Hoeveel CD's heeft die gast nu ? En hoe klinken die andere in vergelijking met de laatste twee ?

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 13-11-2003 11:01 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Wel, ik heb de vorige 1 keer gehoord of zo en vind het wel een goeie zet, die clean vocals. Past zelfs beter en maakt de boel bijzonder krachtig.

Falkenbach heeft 3 CDs uit zeker?

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

campske666
Usericon van campske666
Posted 13-11-2003 11:03 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 11:01 schreef Wolveken het volgende:
Wel, ik heb de vorige 1 keer gehoord of zo en vind het wel een goeie zet, die clean vocals. Past zelfs beter en maakt de boel bijzonder krachtig.

Ik vind het net minder krachtig, ook omdat de guitaren veel minder sterk doorkomen.
Dit is echt niet slecht, maar veel te weinig "metal" naar m'n zin.

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com