IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Falkenbach! Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 23-03-2004 9:32 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik heb een tijd terug die "Laeknishendr" demo kunnen binnentrekken (ik ga geen orgaan geven voor een orig. tape) : da's verdomme echt wel goed, agressiev stukken , aangevuld met selectieve klare vocalen en synth. het klinkt wel een heel stuk rauwer dan het latere werk, maar toch is die typische sfeer voor zijn muziek al volop aanwezig.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Falkh
Usericon van Falkh
Posted 23-03-2004 10:08 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

De laatste Ok Nefna Tysvar Ty is zeker een geweldige plaat! Vooral het nummer Donars Oak! Dat is een van de beter nummers die ik gehoord heb de laatste jaren!

Immortal Pride

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 23-03-2004 10:09 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Die laatste heb ik me ook aangeschaft. Ik meot zeggen dat het zeker een heel goede cd is.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-03-2004 16:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik luister slechts die eerste dus ik ben erg benieuwd naar dat demo werk.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 23-03-2004 17:52 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

falkenbach . Topmuziek

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 23-03-2004 18:36 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik heb die laatste een flinke tijd terug gekocht toen heb ik hem een paar keer aan gehad, maar daarna heb ik niet vaak meer, of beter gezegd niet meer geluisterd.

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 23-03-2004 18:49 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 17:52 schreef Tormented soul het volgende:
falkenbach . Topmuziek

When Gjallarhorn Will Sound..! Baldurs Tod!
Nieuwe is ook goed.

Jullie zijn allemaal negers!

Tormented soul
Posted 23-03-2004 19:02 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 18:49 schreef Meltdown het volgende:

When Gjallarhorn Will Sound..! Baldurs Tod!
Nieuwe is ook goed.

Asum Ok Alfum

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 24-03-2004 21:22 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

k heb er laatst een paar nummers van gehoord, het klonk wel erg interessant moet ik zeggen!!!!

O'er the surging flood of sea my spirit flies...

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-03-2004 22:09 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 10:08 schreef Falkh het volgende:
De laatste Ok Nefna Tysvar Ty is zeker een geweldige plaat! Vooral het nummer Donars Oak! Dat is een van de beter nummers die ik gehoord heb de laatste jaren!

Ik vind het zelf jammer dat het van album tot album steeds softer wordt.

En Their Medh Riki Fara zou je nog als folk black metal kunnen omschrijven. Bij Magni Blandinn Ok Megintiri kun je dat "black" er al af laten. Terwijl je bij die nieuwe dat "metal" er ook praktisch af kan laten zeg maar...

Ik heb zelf dan ook momenteel alleen de eerste twee.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 24-03-2004 22:12 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Top band.

Kheb d'r hier ergens ook een cdtje van liggen.

I am the 1%.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 24-03-2004 22:13 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 24 maart 2004 22:09 schreef altx het volgende:
En Their Medh Riki Fara zou je nog als folk black metal kunnen omschrijven. Bij Magni Blandinn Ok Megintiri kun je dat "black" er al af laten. Terwijl je bij die nieuwe dat "metal" er ook praktisch af kan laten zeg maar...

Je gaat me toch niet vertellen dat je die album titels uit je hoofd kent.
Toch?

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

altx
Usericon van altx
Posted 24-03-2004 22:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 22:13 schreef Rasputin het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat je die album titels uit je hoofd kent.
Toch?

Van de 2 die ik heb, wel...

Maar die nieuwe noemde ik expres "die nieuwe", omdat ik geen zin had om de titel ervan te copy-pasten...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Tormented soul
Posted 24-03-2004 22:17 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

De nieuwe is inderdaad amper metal te noemen, desontdanks vind ik het een topplaat. Ogen dicht en beeld je in dat je over de golven zeilt, langs de fjorden met een zingende bemanning...

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-01-2005 18:24 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

...Magni Blandinn ok Megintiri en Ok Nefna Tysvar Ty zijn allebei geweldig mooi!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 07-01-2005 19:58 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik heb een originele promotape met twee nummers...

toen vatryas een jaar of 3 geleden bij me op bezoek was stond hij daar van te kijken, hij erkende dat het een echte uitgave is en geen bootlegkopiekloteding

als er iemand echt geintresseerd is...

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

altx
Usericon van altx
Posted 07-01-2005 23:49 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 18:24 schreef Mark Z het volgende:
...Magni Blandinn ok Megintiri en Ok Nefna Tysvar Ty zijn allebei geweldig mooi!

Ik geef toch de voorkeur aan En Their Medh Riki Fara.

valfar
Usericon van valfar
Posted 08-01-2005 12:38 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 7 januari 2005 19:58 schreef Aaaarco het volgende:
ik heb een originele promotape met twee nummers...

toen vatryas een jaar of 3 geleden bij me op bezoek was stond hij daar van te kijken, hij erkende dat het een echte uitgave is en geen bootlegkopiekloteding

als er iemand echt geintresseerd is...

Nieuwe nummers?

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 08-01-2005 12:39]

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-01-2005 18:42 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 8 januari 2005 12:38 schreef valfar het volgende:
Nieuwe nummers?

"...een jaar of 3 geleden..."

Bruce Banner

valfar
Usericon van valfar
Posted 09-01-2005 1:40 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik bedoelde nummers die nog niet op cd zijn verschenen

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-10-2005 17:14 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-10-2005 20:09 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Wist ik al ja, mooi!

Dear dirty delightful old drunken old days

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-10-2005 20:16 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Mooi, ben wel weer toe aan iets nieuws van Falkenbach.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 12-10-2005 14:23 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Mensen nog zin om webmaster te spelen?

quote:
Because of personal matters the webmaster of both, Skaldic Art Prod. and Falkenbach decided to quit his activities after years of support. This decision was certainly not easy to make, but unfortunately I don't have any other choice. "Sometimes things aren't what they seemed to be".
Also I have to announce the departure in my part on "A Tribute To Falkenbach" release. I wish Vratyas all the best in this long-awaited limited fan edition. Thanks to all bands who had contact me since a long time, and I'm really sorry for never answering all your mails the last months, guess I can't change anymore what I have done before.
Those who are interested to continue hosting both domains www.falkenbach.de and www.skaldicart.de can contact Skaldic Art

Semivivus

IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 12-10-2005 14:29 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Falkenbach is gaaf! Niet te vaak, maar zo nu en dan.

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 12-10-2005 14:29]

Disko Disko Partizani

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com