IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Falkenbach! Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-11-2003 11:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 10:53 schreef campske666 het volgende:
Zoals ik al in een ander topic pleegde te zeggen voor ik ongepast onderbroken werd door een bende nerds die er niet in slagen volzinnen te schrijven:

Vraag: Hoeveel CD's heeft die gast nu ? En hoe klinken die andere in vergelijking met de laatste twee ?

voor zover ik weet heeft hij 3 albums:

En their med riki fara
Magni bladinn ok meginitiri
en die laatste

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 17-12-2003 11:06 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

falkenbach heeft 3 cd's uit en 2 demo's (dacht ik).

maar goed heb een aantal dagen geleden de nieuwe ook gekocht en tijden het luisteren bekruipt me het gevoel dat ik het (letterlijk) al eens eerder hehoord heb. volgens mij heeft ie hele flarden text en melodietjes gewoon opnieuw gebruikt! nog niemand opgevallen?

nee geef mij maar magni blandiin...

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 17-12-2003 11:22 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 17 december 2003 11:06 schreef Markam het volgende:
...en tijden het luisteren bekruipt me het gevoel dat ik het (letterlijk) al eens eerder hehoord heb. volgens mij heeft ie hele flarden text en melodietjes gewoon opnieuw gebruikt! nog niemand opgevallen?...

Er staat een nummer op dat ie herwerkt heeft, vandaar...
(heb het album nu niet bij me, kan me de titel momenteel niet voor de geest halen, maar denk dat het om nr.3 of 4 gaat)

Je kan me de bout hachelen!

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 17-12-2003 11:29 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

kan wel dat het 3 of 4 is idd, maar er komt me meer text bekend voor.

ook vond ik eigenlijk de vocals op de oude cd's beter

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 17-12-2003 11:33 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

they're great!!!'t 'n paar keer gehoort bij Gunman,'k moet DRINGEND de nieuwe hebben.
Maar was het ECHT nodig van hem zo breed uit te smeren in de laatste editie van de Mindview?!????!!!????

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 17-12-2003 11:34 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 17 december 2003 11:33 schreef IceQueen het volgende:
they're great!!!'t 'n paar keer gehoort bij Gunman,'k moet DRINGEND de nieuwe hebben.
Maar was het ECHT nodig van hem zo breed uit te smeren in de laatste editie van de Mindview?!????!!!????

ja

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 17-12-2003 11:35 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 11:34 schreef Sharteel het volgende:
ja

Waarom?

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 17-12-2003 12:50 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

ken het niet maar ben na het lezen van een aantal intervieuws wel benieuwd,weet iemand waar je het enigzins mee kan vergelijken?

het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2003 13:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 12:50 schreef antipop het volgende:
ken het niet maar ben na het lezen van een aantal intervieuws wel benieuwd,weet iemand waar je het enigzins mee kan vergelijken?

Je kan het moeilijk ergens mee vergelijken IMHO. Hoogstens Cruachan o.i.d. of wellicht Skyforger maar dan melodieuzer en met veel meer traditionele invloeden/melodieeën

Hij heeft echt zijn eigen stijltje.

Skull
Usericon van Skull
Posted 17-12-2003 13:36 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 17 december 2003 11:06 schreef Markam het volgende:
falkenbach heeft 3 cd's uit en 2 demo's (dacht ik).

maar goed heb een aantal dagen geleden de nieuwe ook gekocht en tijden het luisteren bekruipt me het gevoel dat ik het (letterlijk) al eens eerder hehoord heb. volgens mij heeft ie hele flarden text en melodietjes gewoon opnieuw gebruikt! nog niemand opgevallen?

nee geef mij maar magni blandiin...

Ik heb thuis de promotape "The Heralder" liggen, die zal ik maar weer eens opzetten... (al betwijfel ik of dat het nr. is wat herbewerkt is )

- Mutatis mutandis -

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-12-2003 15:02 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:

Met nachtfalke maar als je dat niet kent wordt het erg moeilijk.
Het is pagan/folky/viking-(black) metal op z'n eigen manier.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 17-12-2003 18:35 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik vind dat laatste album zeer goed te pruimen, maar zoals iemand anders ook al opmerkte, de gitaren zijn wel erg zacht opgenomen, waardoor de muziek mijns inziens wat aan kracht heeft ingeboet.

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 19-12-2003 19:48 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Die laatste cd van hun vind ik erg goed. Ik ben niet bekend met hun vorige werk, maar ik ben echt verrast door deze muziek. Aan de vocalen moest ik eerst wat wennen, maar die passen er erg goed bij

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-12-2003 20:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:

Qua muziek lijkt het ontzettend op Rivendell.

edit: Disclaimer: Dan bedoel ik vooral Magni blandinn..., IMHO de beste Falkenbach plaat.

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 19-12-2003 20:28]

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-12-2003 20:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Rivendell
laat uwer oren uit spuiten.
Rivendell = bombasties en gay!

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

altx
Usericon van altx
Posted 19-12-2003 20:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 20:49 schreef kwelgeest het volgende:
Rivendell

Ja, Rivendell, ja.

Moet je eerst eens Magni Blandinn Ok Megintiri en dan Elven Tears opzetten. Je hebt niet eens in de gaten dat het een andere band is met een heel ander thema. Daarom vind ik de genrebenaming viking metal ook zo loos, want Rivendell klinkt praktisch hetzelfde, maar is om nogal logische redenen absoluut geen viking metal.

Maar jij vind het blijkbaar leuk om bij al mijn posts te zeggen dat ik mijn oren uit moet laten spuiten... Nou, ga gerust je gang, ik zet nu Rivendell - Elven Tears weer ff op.

edit: Maar iemand die Vesperian Sorrow onder de noemer Gothenburg metal plaatst, kan ik niet meer serieus nemen...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 19-12-2003 20:55]

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-12-2003 20:56 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Veel kan jij tellen. ik zit op post 1.
En ja ik heb rivendell zelf ook heust wel's beluisterd en het = gay!!
nee de enige band, die ik ken, en vergelijkbaar is met falkenbach is nachtfalke.

altx
Usericon van altx
Posted 19-12-2003 20:58 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 20:56 schreef kwelgeest het volgende:
Veel kan jij tellen. ik zit op post 1.
En ja ik heb rivendell zelf ook heust wel's beluisterd en het = gay!!
nee de enige band, die ik ken, en vergelijkbaar is met falkenbach is nachtfalke.

Ow, als dit niet het nieuwe account is van Impaled Succubus, dan heb ik niks gezegd...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-12-2003 21:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 20:58 schreef altx het volgende:
Ow, als dit niet het nieuwe account is van Impaled Succubus, dan heb ik niks gezegd...
verwar je mij nou niet met haggardwolff jonge man? die had den pik op jouw.

altx
Usericon van altx
Posted 19-12-2003 21:09 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 21:00 schreef kwelgeest het volgende:
verwar je mij nou niet met haggardwolff jonge man? die had den pik op jouw.

Hé, wacht ff, laten we er niet gelijk ruzie over gaan maken... Het viel mij alleen op dat wij het heel vaak oneens zijn met elkaar en ik kan me gewoon een aantal keren herinneren dat ik van jou m'n oren uit mocht gaan laten spuiten, maar aan de andere kant, ik heb je dat ook vaak tegen andere mensen zien zeggen...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-12-2003 21:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 21:09 schreef altx het volgende:
Hé, wacht ff, laten we er niet gelijk ruzie over gaan maken... Het viel mij alleen op dat wij het heel vaak oneens zijn met elkaar en ik kan me gewoon een aantal keren herinneren dat ik van jou m'n oren uit mocht gaan laten spuiten, maar aan de andere kant, ik heb je dat ook vaak tegen andere mensen zien zeggen...
is idd een algemene uitspraak van mij als ik het met een bepaalde opmerking niet eens ben

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-12-2003 21:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 20:49 schreef kwelgeest het volgende:
Rivendell

En Falkenbach is zeker niet bombastisch?

campske666
Usericon van campske666
Posted 20-12-2003 12:14 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 18:35 schreef Phaestus het volgende:
Ik vind dat laatste album zeer goed te pruimen, maar zoals iemand anders ook al opmerkte, de gitaren zijn wel erg zacht opgenomen, waardoor de muziek mijns inziens wat aan kracht heeft ingeboet.

Idd, en een beetje meer grunt-vocals had ook niet misstaan.
Een zeer goed plaat, maar verbleekt ivgl met blandinn....

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-12-2003 14:06 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 21:37 schreef Chelman het volgende:
En Falkenbach is zeker niet bombastisch?
hoogstens die nieuwste plaat wat meer maar het heeft niet het nichtwish gehalte.

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 20-12-2003 14:37 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 20 december 2003 12:14 schreef campske666 het volgende:
Idd, en een beetje meer grunt-vocals had ook niet misstaan.
Een zeer goed plaat, maar verbleekt ivgl met blandinn....

Grunt-vocals? Nee, bedankt. Wat meer schreeuwerig schel gezang, dat wel ja.

Je kan me de bout hachelen!

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com