|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
|
|
|
|
sisters of suffocation. die nieuwe video...jezus christus. wat een ellende. zo fucking fake dat het er vanaf spat. TUFKAM |
|
Blood of the Black Owl - WARmth |
|
|
Irkallian Oracle - Grave Ekstasis |
|
|
klinkt echt alsof het uit de zuid amerikaanase scene van de jaren 80 komt. |
|
the firm - stand your ground. TUFKAM |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
The Jesus and Mary Chain - Barbed Wire Kisses The Jesus and Mary Chain - Darklands The Jesus and Mary Chain - Some Candy Talking 12" |
|
Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Himmel Ersturmer - Aether Side D ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Joy Division marathon. Unknown Pleasures, Closer, Still, Substance, Les Bains Douches. Vanavond 24 Hour Party People kijken. Zoonlief zijn 'Unknown Pleasures'-slabber om, feest compleet. |
|
That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Pete Rock - Lost Sessions Kariem Riggins - Alone Together Too Pure to Die - We Are a Weapon I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
nog een band die vage punk/crust achtige post-black speelt ruwweg zoals turia en unru. Op zich wel een leuke stijl maar op dit moment klinken wel erg veel bands zoals dit. |
|
Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Sonic Youth - Goo Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |