|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
21 Savage / Offset / Metro Boomin - Without Warning Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Staat al weer op hoor Is ook een retegoed nummer. Maar ja, dat zijn alle nummers op de plaat. When your people matter, menstrual health matters |
|
Even afkoelen. McLaughlin speelt hier niet zo denderen, beetje wijfelend, maar goed hij is ook al 1203204735 jaar oud. Wereldgitarist met wereldtechniek. Dit is helemaal zijn ding met de Indiase fluit en zang. Erg mooi. En wat een bizar hoog niveau die conservatoriumpikkies. When your people matter, menstrual health matters |
|
Alleen maar fusion giganten bij elkaar. Wauw. When your people matter, menstrual health matters |
|
Necros Christos - Nine Graves |
|
quote:Hihi, inclusief semi-grappige boze metal poses op t einde: When your people matter, menstrual health matters |
|
Yawndough - Acultstatus Gila Selectah - Cambodian Chops [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 03-01-2018 22:49] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
quote:Plaat is helemaal gaaf, maar vooral fan van de vocals. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Wulkanaz - Paralys |
|
quote: Lugubrum - De Zoete Geur Van De Meester |
|
quote:Even uit jouw jaarlijst geplukt. Deze doet het niet zo voor mij op het laatste nummer na dan, maar die Obskuritatem was erg gaaf. |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
zITTEN WEL WAT STUKKEN IN DIE TEGEN METAL AANSCHIRKEN When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik weet het nog niet... Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Boegies - Parels voor de zwijnen Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Abbath - Nebular Ravens Winter |
|
bub |
|
Brutus - Burst Vet dit! Morgen zien in dB's. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Whoredom Rife - Dommedagskvad |
|
That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |