|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
eerste nummer van de nieuwe plaat is online, erg goed maar had zin in meer! |
|
Elpee bub |
|
|
|
Coalesce I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dillinger Escape Plan - 'One Of Us Is The Killer' https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Wolfbrigade - Comalive Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
hardsell - pissed and broke TUFKAM |
|
gvd wat een plaat |
|
hé Fusion, deze al gehoord? signature |
|
Nee, nog niet. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
|
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Lekker catchy nummer maar vooral een vette clip, met bekende acteur (hoe hebben ze die gestrikt???), en dat voor christenen, vaag: When your people matter, menstrual health matters |
|
Project platenverzameling op volgorde luisteren, go! 11paranoias - Spectral Bestiaries Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra & Tra-La-La Band - 13 Blues for Thirteen Moons Ja, die laatste hoort bij de 'T' maar dan ben ik 'm steeds kwijt omdat het in mijn hoofd een plaat van A Silver Mount Zion is. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
@spectre: Ik was erg benieuwd naar de muziek van Kaitlyn Aurelia Smith na het zien van de hoes. Net even een track (An Invention) beluisterd, dit ga ik verder checken! |
|
That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Will I am - willpower Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: EARS van vorig jaar eindigde hoog op mijn jaarlijst, deze plaat is net nieuw en ga ik zeker vaker luisteren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |