|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Pink Moon van Drake Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hun minste album tot noch toe, te veel langzame stukken die te lang doorgaan. |
|
Wauw. Kippenvel. Sprakeloos. When your people matter, menstrual health matters |
|
The Cure - Seventeen seconds Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Akercocke - Renaissance In Extremis |
|
slayer - reign in blood |
|
Max B - Library of a Legend Vol 1 Ligeia - Bad News I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zelfde line up en tour volgens mij toen ik ze voor de derde keer zag (en de laatste keer). Vette nostalgie. When your people matter, menstrual health matters |
|
Volgens mij ook zelfde tour en lineup toen ik ze voor t eerst zag, maar niet zeker. Beetje emotioneel nu haha. When your people matter, menstrual health matters |
|
Darkthrone - The underground resistance LEAVE NO CROSS UNTURNED8 |
|
vinyl. bub |
|
James Blackshaw - Sunshrine I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
spidercrew - sounds of hatred |
|
coldside - fuck the system bazenplaat van de hardcore hooligans ! |
|
quote:Welke oud user is Doodskop? Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Is’t niet gewoon Mental onder nog een andere naam? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
ja. met toestemming van pim. |
|
Duidelijk! Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Dus binnenkort Hemmot. Vond Tufkam trouwens beter. En is het nou doods-kop (doodshoofd) of dood-skop (doodschop)? smoeilijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Max B - Library of a Legend, vol 2 Ligeia - Bad News No Warning - Ill Blood I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Motorpsycho, Motorpsycho, Motorpsycho. Al dagen weinig anders. |
|
James Blackshaw - Sunshrine Droney folk. Aanradertje. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Migos - Motorsport Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Omdat ik Warning niet kan vinden op Spotify: No Warning - Ill Blood I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |