|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
terror - always the hard way TUFKAM |
|
Rings Of Saturn - 'Lugal Ki En' https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: |
|
Temple of the dog - Temple of the dog Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bad Brains - Quickness Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ze hebben zelfs wel eens samen op het podium gestaan... WITTR - Thrice Woven |
|
quote:Op de één of andere manier vind ik altijd dat Nick Cave het allemaal net niet heeft. In de tijd dat 16 Horse Power het goed deed, had hij ook ineens een soort bekering. Daarvoor maakte hij muziek als een soort Leonard Cohen- rip off. En zijn "Berlijnse" periode lijkt dan weer verdacht veel op die van artiesten als Bowie of Iggy Pop. Ik verdenk hem er zelfs van dat die dood van zijn kind geënsceneerd is in navolging van Eric Clapton, al kan ik dat niet hard maken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: |
|
quote:Eén van de weinige albums die ik aanschafte toen hij net uitkwam, als zestienjarig menneke, en die ik elk jaar nog op regelmatige basis draai. Al vinden de die-hard BB-fans dit meestal hun slechtste album, ik vond ze hier op hun toppunt, omdat ze hier hun veelzijdigheid als muzikanten laten horen in de perfecte crossover-stijl. En ze misten hier het gedram van een labiele figuur als HR, wat ook in de composities hoorbaar is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ben eigenlijk zo'n die-hard fan van de selftitled, maar sinds kort begin ik net I Against I en vooral Quickness goed te verteren. Gewoon niet dezelfde briljante hardcore verwachten, dan komt er ineens heel erg goede funk-rock bovendrijven. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Grails - Deep Politics ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:H.R. zingt toch gewoon op Quickness? |
|
quote:Verrek, je hebt gelijk. "Rise" was met Israel Joseph, da's dan wel weer een matig album. Hmm, ik heb dus aversie voor de figuur HR, maar voor de muziek is hij dus wel een aanwinst blijkbaar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
HR is een held. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hij moest alleen carbid lusten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Thy Art Is Murder - 'Holy War' https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
best goede ambient black van een kerel achter lunar aurora. |
|
Goatsnake - Flower of Disease Dit moet één van mijn meestgedraaide elpees zijn, verveelt gewoon nooit. |
|
Light Bearer - Prelapsus |
|
That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Nasty - Realigion I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
The Angelic Process - Weighing Souls With Sand Thergothon - Streams from the Heavens [Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 22-09-2017 13:49] |
|
Satyricon - Deep calleth upon deep |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |