IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : But it's the truth even if it didn't happen [Boekentopic II] Vorige pagina
OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 26-06-2023 15:30 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Net gelezen:


Nu beginnen aan:



Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-10-2023 9:36 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

De autobiografie van Shane Embury (bassist bij Napalm Death) ging er erg vlotjes door. Een pageturner voor elke fan van het genre. Geen grootse literatuur uiteraard, maar wel een interessante kijk achter de schermen van dit grindcore-icoon.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 15-12-2023 8:53 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Normaal wandel ik met een grote boog rond übergehypte boeken, maar uiteindelijk ben ik dan toch gezwicht voor 'Stoner'.

Het is zeker goed geschreven en leest erg vlot, maar een verhaal over een man met een middelmatig leven die veel kansen laat schieten en nooit uit zijn leven haalt wat hij zou kunnen, is niet de meest opbeurende literatuur. Het middelste gedeelte is best vermakelijk, met een goede portretering van vetes en venijnige psychologische gevechten, maar de hype zal ik toch nooit echt begrijpen.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 21-12-2023 13:17 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Dit boek vliegt er direct goed in, maar daardoor leest het ook heel vlot. Er is veel subtiele humor aanwezig, alleen vrees ik dat ik de plot niet goed begrijp (me baserend op hoe het verhaal eindigt), maar misschien doet dat er ook niet toe. Over een man wiens leven helemaal op de kop wordt gezet (meer prijsgeven zou de lol verpesten).



[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 21-12-2023 13:18]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen