|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, dat heef tniks met black metal te maken.. Maar krop het niet op meid! Probeer geen trauama te creeeren. Praat er eens met iemand over! |
|
quote: je moet de tekst van Hans Teeuwen - Schapenneuken eens bekijken en beluisteren "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Dit is mijnn lied, het lied van Arjen, de herdersjongen, opgegroeid tussen de schapen op de heide. Elk woord wat ik zing, berust op waarheid. Als het heel mooi weer is, trek ik het weiland in, fluit een vrolijk wijsje en ben heel blij van zin, de schapen in het weiland kijken me lachend aan, ik voel onder mijn overall, mijn lul die gaat al staan. [chorus] want ik ga schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn want ik ga schapen neuken schapen neuken, schapen neuken is fijn ik zoek naar een lief schaapje, ja daar zie ik er 1 staan. ik besluip haar van achter, heb me laarzen aan dan pak ik bij der poten, ik ruik eens aan haar aars, die is al lekker nat ik stop haar poten in mijn laars. [chorus] want ik ga schapen neuken, schapen neuken ,schapen neuken is fijn want ik ga schapen neuken schapen neuken ,schapen neuken is fijn. Als ik penetreer dan kijkt het schaapje achterom, het mekkert dan lllllllleekker want dat schaap dat is niet dom. Het schaapje lacht tevreden, ik spuit het helemaal vol, en 's nachts kruip ik tevreden onder de schapenwol. [chorus] schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn, want ik ga schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn. meeh mehh hhmeeeeeehmmmmmmmeh meeeeeeeeeeh meeeeeeh meeeeeeeeeh meeeeeeeeeeeh meehe meeh meeeeeeh meeeeeeh meehhhh mehhhh [chorus] want ik ga schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn want ik ga schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Dit is geen black metal. Schapen moet je liefkozen en zien dartelen.. Geiten moet je neuken. n00b!!!! |
|
quote: ik praat nou toch met jou? *snik* is dat trouwens ook black metal? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Verrek ja! Goed bezig Wat denk je zelf? Is over vervelende onderwerpen en problemen praten black metal? Je kunt het!!!!! |
|
quote: nee das koffik "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
GOED ZO! Jij komt er wel! |
|
quote: ben ik dan toch een kottik? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Misschien ben je dolende in de twilight zone tussen black metal en goffik? Zolang je maar blijft streven naar de ultieme waarheid! |
|
quote: NEEEEHHHH!!!!! ik ben geen kof HIEEEEEGGHHHHHH!!!!!!!!! *powermetal-strijdkreet-achtig iets * "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ieuw! |
|
quote: je vind me toch nog wel lief he ^^ "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
ik vind meneer de uil ook erg black metal "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Meneer de uil: epische black metal Mevrouw ooievaar: Gaye goffic rock Lowieke de vos: Old school black metal Bor de wolf: Laffe emocore Ed & Willem Bever: Homo-erotische power metal Zoef de Haas: Speedmetal Stoffel de Schildpad: Zeurende doom Momfer de mol: Stoner rock Truus de Mier: Frans Bauer |
|
quote: hee maar ik had wel gelijk "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
You go girl! |
|
quote: dat is dan weer niet black metal "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
FOUT! Positief bekrachtigen, enthousiasmeren en stimuleren zijn allemaal erg black metallerige eigenschappen. [Dit bericht is gewijzigd door trol op 11-10-2005 1:18] |
|
quote: ja maar die uitdrukking is dan weer erg R&B en das misschien wel black maar geen metal "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Barry White speelt R&B en hij is anders verdomd black metal. |
|
quote: ben ik t niet mee eens "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Wat is hier in godsnaam niet black metal aan? |
|
Als je jezelf White noemt ben je niet true genoeg om black metal te zijn. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |