|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Ik ben benieuwd! Toi toi toi met zoeken baas!!! |
|
Taake? |
|
|
|
|
|
die jah "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
De GG Allin van de BM. Alleen zijn kop nog insmeren met stront en het is compleet. |
|
GG alin had een miniscuul winterpeentje! hmmmmmmmm damn black metal ist GG allin zijn piem0l! |
|
we komen al dichter bij de essentie! Je moeder. |
|
quote: jij was toch al de GG Allin van de BM? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
GG Allin is geniaal Rock 'N Roll tot en met! fkuc yuo! Edit: was geniaal [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-10-2005 13:53] |
|
quote: Nouja als ik op dreef ben |
|
Nouja.. Ik neem mijn overpeinsingen mee naar de koffieshop. Ik zal samen met heer irritante klootzak ons nog eens buigen over de kwestie. De essentie van black metal shall be ours!! Soon... near you.. DUSCH! |
|
ik ben net wakker en, heb ook eens wat "gedacht" En toen vond ik dit plaatje; Suck my piss |
|
quote: gaaf shirt, waar heb je dat vandaan? [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 10-10-2005 14:09] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Misanthropy records, maar dit ding is al out off print. En die wan mij is al helemaal vaal natuurlijk. Check anders E-bay ff! Suck my piss |
|
ja, ff wat anders, de nieuwe Craft - Fuck teh Universe, is wel een lekkere plaat tijdens het nadenken, en of haatmeditatie. Fuck acupunctuur en de fonduepannetjes. Suck my piss |
|
Black metal is een bloemetjes motief! |
|
quote: ahhhhh trollie!!!!! bloemetjesgordijnen? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
BLoemetjes bank! |
|
quote: ik leer t wel!!!! bloemetjes-BH? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Hmmmmmm... Lastige kwestie! Ik denk wel dat een BH met schaapjes die door een weide met bloemetjes dartelen wel onder de black metal valt. Een old school oma-bloemetjes motief is denk ik meer voor elvis presley fans.. Maar je komt steeds dichter bij de essentie ja! |
|
quote: rens heeft me een heel akelig verhgaal verteld over schaapjes.... quote: ik leer dan ook van de meester "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Vertel het verhaal van de schaapjes eens? Schaapjes hebben vrij veel te maken met de ware aard van black metal. Misschien heb ik er wat aan in mijn quest naar de waarheid. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |