|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
[metal] A solid mineral element that is able to conduct heat and electricity and is pliable under heat or pressure. Common metals include bronze, copper and iron. Metals used for making jewelry, such as platinum, gold, and silver are called "precious metals". |
|
|
|
quote: Moet je niet mee spotten. Zo loop ik ook rond op m'n (zwaar) katholieke school. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door M. op 09-10-2005 9:01] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Nouja, Black metal is dus metal met een eigenaardig sfeertje, wat het dan ook zo vet maakt. |
|
Jenje, waarom zit je nu telkens op het zelfde kind te naksen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
omdat Kwellie zo lekker hapt. Verder toch een zinloos en doelloos topic |
|
quote:Je probeert het wel altijd leuk te verdraaien hoor. Welke BM band heeft nou een perfecte instrumentbeheersing. Lekkere happert van me. Edit: Ingelogde Stigma's zijn gay. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 09-10-2005 11:02] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: EY! De toffe kerel die dit topic heeft gestart maakt geen zinloze en doelloze topics! Zenial |
|
quote: carcasstrid |
|
quote: Zenial |
|
quote: Offtopic: Die aarschen bij Southern Lord durven € 20,00 te vragen voor het verzenden van 4 shirts. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 09-10-2005 12:58] |
|
quote: carcasstrid |
|
quote: gisteren vond ik het niet een raar verhaal. Wel leuk om te lezen zelfs. Die wending die er in zat bijv. Suck my piss |
|
quote: Inderdaad There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Ons geheimpje, goed? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Vik, je zou Worship of Stabat Mater eens moeten proberen, denk dat je dat wel kunt waarderen. |
|
quote: Zijn er meer die het hebben gelezen hoor Zenial |
|
quote: No shit sherlock? Ons geheimpje, goed? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:ik heb het helaas ook gelezen, Zaklampje iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Jongens....... NOU EN!?!?!????!??!?! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik weet niet meer of ik het gelezen heb, was het héél spannend? |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |