|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat betwijfel ik! Slaap lekker wabla.. pleasant dreams hehehehehehe |
|
quote: Dan wel met een komkommer |
|
|
|
Zo'n sappige komkommer tussen je billetjes dat lijkt je wel wat he! |
|
Zal morgen ff bij de groetenboer langs gaan |
|
Winterpeen for teh win!!11 |
|
Dus dit is blackmetal... |
|
Utreg olé olé olé iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
|
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam? Schop ze op die neuzen, ja zo hard als je maar kan. Want het leven, duurt maar even, alle joden aan het gas!! [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-10-2005 3:48] |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Hahahahaha DAMN! Is dit topic nou nog steeds levend.. Waardeloze mods weer.. BLACK METAL IST... HANSAPLAST!! |
|
Kunnen we het er niet op houden dat geen enkele (muziek)stijl te definiëren valt? |
|
jep slotje! Je moeder. |
|
Opzich een geniaal topic dit natuurlijk.. Black metal is keihard meezingen met Muse! |
|
nou ga maar meteen even een cd pakken dan Je moeder. |
|
quote: heeft iemand misschien muse op zijn tradelist? ik moet die killer release hebben anders ben ik niet meer black metal "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Be tr00 ende kvlt zing mee met je meest gaye stem SIIING FOOOR AABSOLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTION!!!!! YEAH! |
|
hehe ik haal dat ook nog :D Je moeder. |
|
Alle mods zijn eten, zeker? |
|
Mja, dit kan best dicht. Ik ga wel ergens anders Jan pesten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Natuurlijk ik ook wel! Gay for teh win! |
|
level 2: icequeen! Je moeder. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |