|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Echt wel Zenial |
|
Toen black metal de kop opstak in Noorwegen had dit te maken met de frustratie van verveelde jeugd, gevangen in het saaie systeem van een tot de verbeelding sprekend land. Ze zochten een manier om aan hun troosteloze bestaan te ontsnappen en vonden dit in "black metal". In sommige delen van de scene is dit nog steeds het geval, in andere is het concept "black metal" iets geworden wat enkel in de weekend van stal wordt gehaald. [Dit bericht is gewijzigd door Nihil op 12-06-2002 13:49] Tum podem extulit horridulum... |
|
het weekend... No meat is sweater |
|
quote: NIET?!?! Maaaar maaaar... het is toch wel zo dat bijna alle metal bands nu DJ's hebben toch?! [Dit bericht is gewijzigd door Asgorath op 13-06-2002 15:21] "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
Natuurlijk!!! DJ Abbath Doom Occulta Ennuh... DJ Trey "Mixmaster" Azagthoth Zenial |
|
mwahahahaha We shall enslave the weak, crush our enemies, stand shoulder to shoulder, hand in hand. And be as one together until the end of days! I love you Erik! (Warrior_of_Odin) |
|
Ik denk dat stuk het beste hier past. http://www.kindamuzik.net/artikel.php?id=10676 De AFA kan het niet beter. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Volgens mij weet niemand echt wat black metal is... Of kan iemand mij nu eens eindelijk een definitie geven... |
|
quote:euhm metal gespeeld door pubers die geen nu-metal kunnen spelen? |
|
Ik ben black metal. *Mwoewhahahahahahaha* Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
"Black Metal is a form of highly theatrical, dramatic, orchestrated metal that originated in Norway in the early nineties in reaction to the increasingly punk, street, non-theatrical bent of Death Metal. Black Metal Bands such as Opeth, Dimmu Borgir, and Cradle of Filth integrate gloomy synthesizers, strings, and complex arrangements, sometimes going far enough to be called Progressive Metal. Mythology and religion are central to Black Metal, as most bands are vociferously anti-Christian, often grounding themselves in Nordic or Pagan beliefs. The story of the more outrageously violent and shocking early Black Metal bands such as Mayhem and Emperor can be read in Michael Moynihan's excellent, thoughtful book, Lords of Chaos." .huil...huil...kotst erop...huil. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Het was een serieuze vraag... |
|
quote:Ik ben dan ook serieus. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Schei eens uit. Al jarenlang proberen allerlei mensen blackmetal te definiëren. Het is niemand gelukt. En dat hoeft toch ook niet? Wat levert het op, als je die definitie dan eenmaal hebt? Als je wil weten wat het is, ga je er naar luisteren.... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Black metal is kut. *Tadaaa* Subtiel kamerolifantje |
|
quote: da's in ieder geval een duidelijke definitie! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Zo krijg je misverstanden, hè. |
|
quote: Dat durf ik weer niet? |
|
quote: Ja wanbt doom is ook kut, dus is doom gewoon een synoniem voor black? |
|
quote:Hey, je kunt te ver gaan he bonenstaak |
|
quote: Het is geen kwestie van durven of niet, aap ... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Nee, je haakt al af bij het intro. |
|
quote: Grapje hoor, ik vind doom wel redelijk, het is alleen die drone/sludge meuk wat ik niet kan luisteren, en ik heb het echt geprobeerd... Maar we downloaden eens wat black. Kijken of ik het kan snappen. |
|
quote:drone/sludge meuk ... hmm ... noem eens namen ... zal ik je wat boeiende bands aanbevelen |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |