|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmmm, ja, nu je het zegt. Wel erg vreemd, de track lists op Wikipedia en Metal Archives (de twee bronnen die ik meestal raadpleeg) verschillen ook van elkaar. Op de website van Bloodbath zelf is nog geen track list geplaatst. Wel de nummers die op het album zullen verschijnen achter elkaar, maar ik weet niet of dat de juiste of een willekeurige volgorde is . Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Mischien is kopen een optie? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
GVD wat raust de nieuwe er onbenullig hard en lomp overheen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: WAT?! Waar haal je dat be-lach-elijke idee vandaan?! Je lijkt wel niet goed wijs. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Uiteraard, maar aangezien dat pas volgende maand mogelijk is... En ik nogal nieuwsgierig ben naar hoe de hij klinkt. Tevens vind ik het wel prettig om te weten wat ik aanschaf. Nu is in dit geval, Bloodbath, de kans erg klein om een kat in de zak te kopen, maar dat terzijde. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
|
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Geweldig!! |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
Bloodbath heeft een mini-site gelanceerd rond het nieuwe album: http://www.peaceville.com/bloodbath/thefathomlessmastery/ She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Zit er net ff naar te luisteren en dat klinkt helemaal niet verkeerd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Jajajajajajajaja. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: signature |
|
Gave plaat met toffe nummers die niet helemaal zijn dichtgesmeerd met overbodige prut. Klein minpuntje vind ik de te nette productie. |
|
Heeeeele vette plaat. Van de week gekregen en al een aantal keer goed beluisterd. Nu ben ik sowieso wel fan van de stem van Mikael Akerfeldt, maar deze plaat is gewoon echt heel goed. My friend, watch out for traitors... |
|
Joa, erg vette ploat.wel minder "groove" dan de vorige ploaten.. En mock the cross is wel erg Morbid angel.. |
|
quote: Hehe, je haalt de woorden uit mijn mond. Dat is waar ik ook aan dacht toen ik dat nummer hoorde. |
|
Gisteren gedownload, klinkt erg gaaf. Vanavond dus effe kopen. |
|
quote:Hier wordt ik altijd zo moe van. Niet iedereen heeft een vet salaris, BRG. wen daar nou eens aan. Niet iedereen kan die meuk meteen kopen als t uit is. En Bloodbath is gaaf ja. Fuck the world and fuck you |
|
Klinkt erg goed! Alleen ben ik de enige die wat low-end mist? Opzich geen grote ramp, gelukkig compenseert de crisp/helderheid voldoende. |
|
quote: Niets mis met mijn salaris hoor ! De IT doet het immers niet slecht momenteel ! Niet dat ik ontzettend veel albums koop, het is natuurlijk net waar je prioriteiten liggen, maar deze gaat zeker wel aangeschaft worden. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: Same here. Erg jammere zaak imho. Mist op die manier wat slagkracht. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |