|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Grunten kan, ook als de stem naar de @$%^& is. Maar normaal praten (of zeker zingen) kan dan wel een probleem zijn. Gelukkig niet uit eigen ervaring, maar ik "ken" wel iemand die niet normaal meer kan praten en toch grunt/screamt in een band... |
|
quote: Ik ken er een hele hoop ! Of doel je op het fysiek niet normaal kunnen praten ? lampje |
|
quote: Ik doelde inderdaad op "fysiek".. alleen nog maar hees kunnen praten. |
|
Hehheh, ik had het al wel in de gaten hoor George Fisher van Cannibal Corpse is daar trouwens wel een goed voorbeeld van. Terug naar Bloodbath : Ik vernam ook al uit de geruchten dat Jörgen Sandstrom het zou gaan worden, en dat sprak me ook enorm aan (ik dacht dus even aan "Soulless" van Grave, dat naar mijn mening juist door de zang een erg toffe plaat is geworden). Wel weer sierlijk dat dan juist Nick Holmes het is geworden. Wel de laatste op aarde die je zou verwachten. lampje |
|
quote: Woont toevalig in Horst? |
|
Haha, daar moest ik wel aan denken. Boeiender |
|
quote: |
|
quote: Remco :-). |
|
quote:Psies. Boeiender |
|
haha, die had ik inderdaad in gedachte |
|
LOL Boeiender |
|
quote: Hahaha Remco is jaren terug de distortion pedaal vergeten uit te zetten! |
|
quote:Hij is toch de Asterix van de death metal, alleen is hij niet in een pot gevallen, maar heeft hij een distortionpedaal ingeslikt. Boeiender |
|
quote:Obelix is degene die in de pot toverdrank viel Maar goed, wat Bloodbath betreft is de vraag natuurlijk hoe het met de distortion op de stembanden van Nick Holmes zit, want voor slechts een beetje overdrive doen we het niet |
|
Het zou me overigens niks verbazen als ze meteen ook van de Zweedse DM sound wegdrijven en wat meer de melodieuze kant opgaan. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: volgende Bloodbath ook gewoon een progrock a la Opeth? Vind ik ook niet |
|
oh wow, die vocalen... http://metalhammer.teamrock.com/news/2014-09-24/premiere-bloodbath-unite-in-pain-stream Wat een bagger. Muzikaal wel vet. DEATH FUCKING METAL |
|
Dat klinkt nergens naar! Nu heeft hij natuurlijk wel 2 geniale zangers voor zich gehad, waardoor de lat natuurlijk erg hoog ligt. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
HM2 geluidje! Maar damn, die zang klinkt alsof iemand een boodschappenbriefje opgrunt, jammer. Ken personen in mijn omgeving die het veeeeeel vetter zouden doen. Boeiender |
|
Zelfs Herrie? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ook juist Herrie. Boeiender |
|
quote: Inderdaad. Mijn hemel. Gemiste kans op zijn minst. Genant bijna. |
|
ik neig ook naar dit oordeel :s signature |
|
ben waarschijnlijk een van de weinigen die de imperfecte old school 'grunt' wel kan waarderen. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |