![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, zeker niet qua zang! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ja.. de rest hoef ik niet te weten ![]() carcasstrid ![]() |
|
Ik liever ook niet, maar ja. Ik ben zowiezo blij dat ik nog leef! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 29-09-2005 23:29] ![]() |
|
Wanneer komt die DVD nou? ![]() ![]() ![]() |
|
bloodbath is toch wel mijn favorite death metal band en dan voornamelijk het album nightmare's made flesh ![]() ![]() |
|
Ik heb het album Resurrection Through Carnage, best leuk ding ![]() ![]() |
|
Ja......die heerscht tepel ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Goh, Swanö eruit....alleen snapt ie zelf niet waarom. Zal nog het 1 en ander uitgepraat moeten worden denk ik. Link naar nieuwsbericht http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
|
Hehe, idd vaag. "hope they ask nice if they can play my songs live for you guys." Dit is dan wel weer een sterke opmerking. ![]() |
|
quote: LOL! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
HAHAHAHA, oh nee. ![]() |
|
Ach, jawel! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: klinkt als 'end of Bloodbath'. Swanö is nu eenmaal ongeveer de enige die de band goeie nummers bracht. Ik ben benieuwd... ![]() |
|
Swano en de Katatonia dudes hebben nogal uiteenlopende meningen over hoe muziek moet klinken, zou er iets mee te maken kunnen hebben. Edit: O, zoiets staat er ook. In ieder geval zou Anders nooit meer een Katatonia album door Swano laten producer, vanwege verschillende muzikale opvattingen. Nightingale is volgens hem uiterst cheesy. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 07-08-2006 11:33] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Het Wacken optreden zou op DVD verschijnen; weet iemand iets van vorderingen hierin? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Volgens mij wil ik dat optreden niet eens zien, ik ben er toen bij weggelopen. ![]() |
|
quote: Die meningsverschillen leveren dan wel donders fijne plaatjes op. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
LeverDen ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Check. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Volgens mij is Bloodbath dood. Er staat al manden op hun site dat de nieuwe line-up binnen korte tijd wordt bekendgemaakt, beetje raar dat ze zich daar dan niet aan houden. ![]() |
|
Het lijkt er wel op; ik herinner me nog hun -toffe- optreden op Wacken waarvan een dvd zou uitkomen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Nooit live gezien deze band maar op cd vond ik het een ruige band! Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Hehe, kan komen doordat ze nog maar 1 optreden hebben gedaan. Was wel vet kan ik je vertellen ![]() ![]() |
|
Laatste tijd weer helemaal aan verslingerd, vooral het debuut ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 15-01-2008 18:30] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |