IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Bloodbath Vorige pagina | Volgende pagina
No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 05-03-2003 20:59 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ik vind het een gruwelijk smakelijke cd!!!


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 05-03-2003 21:00 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 5 maart 2003 20:59 schreef No Nonsense het volgende:
Ik vind het een gruwelijk smakelijke cd!!!


Ik eet doorgaans mijn cd's niet op.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 05-03-2003 21:13 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 21:00 schreef Rasputin het volgende:
Ik eet doorgaans mijn cd's niet op.





Ik zal het speciaal voor jou anders proberen te brengen.
Hij luisterd bijzonder prettig.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 05-03-2003 21:14 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 5 maart 2003 21:13 schreef No Nonsense het volgende:


Ik zal het speciaal voor jou anders proberen te brengen.
Hij luisterd bijzonder prettig.


Jij hebt niet het probleem dat je 'm na meer luisterbeurten steeds saaier gaat vinden??


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 05-03-2003 21:19 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 21:14 schreef Rasputin het volgende:
Jij hebt niet het probleem dat je 'm na meer luisterbeurten steeds saaier gaat vinden??


Ik denk dat ik 'm nu een stuk of 50 a 60 keer geluisterd heb en vind 'm nog steeds mooi.
Ik luister hem ook niet continu achter elkaar maar varieer met meerdere cd's.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 05-03-2003 21:27 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 21:14 schreef Rasputin het volgende:
Jij hebt niet het probleem dat je 'm na meer luisterbeurten steeds saaier gaat vinden??

Bij mij wordt-ie bij iedere luisterbeurt beter!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 05-03-2003 21:31 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 5 maart 2003 21:27 schreef Voice Of Doom het volgende:
Bij mij wordt-ie bij iedere luisterbeurt beter!


Ik wijk weer eens af......

VET ALTERNATIEF!!

Nee, het kan gewoon mijn aandacht niet meer vasthouden.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 06-03-2003 19:45 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Bloodbath is geweldig!
Ik snap werkelijk niet waarom die zanger zich nog met dat lamme Opeth bezig houdt.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-03-2003 19:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

foei stoute lilithje !
opeth heerscht ..


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 06-03-2003 19:49 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Bij Bloodbath zingt ie ook veel beter vind ik...

FUKK!!! Die CD blijft heerschen. Lekker wakker worden is dat 's-morgens.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


djkrizz
de allergeilste
Usericon van djkrizz
Posted 18-03-2003 13:52 by djkrizz Wijzig reactieProfiel van djkrizzQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.tk

Bloodbath wordt alleen maar beter idd!

Jammer dat ze nog maar 2 cd's hebben. Kent iemand bands met een soortgelijke sound?

[Dit bericht is gewijzigd door djkrizz op 18-03-2003 13:53]



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-03-2003 15:59 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 13:52 schreef djkrizz het volgende:
Bloodbath wordt alleen maar beter idd!

Jammer dat ze nog maar 2 cd's hebben. Kent iemand bands met een soortgelijke sound?


Dismember iig.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-03-2003 18:42 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Grave en oude Unleashed.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Avril
Usericon van Avril
Posted 20-03-2003 23:24 by Avril Wijzig reactieProfiel van AvrilQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2002 2:47 schreef Mutilator het volgende:
Minicd is idd supergaaf; lekker vet geluid ook...heb maar een paar nummers geluisterd van de nieuwe maar ik vind de sound een stuk dunner; jammer, maar misschien een kwestie van ff wennen.

Dan Swanö zit er dit keer niet bij meen ik te weten.



Ik vind de sound een stuk dunner?
Dit is een monster vette cd.
Dat dit soort Death Metal nog gemaakt wordt.
Werkelijk klasse, enne Mutilator toch ff je vunzige oorschelpen open- zetten.
Want Bloodbath klinkt echt vet.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-03-2003 23:27 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ja die opmerking vind ik ruim 3 maanden later(nu ik die CD al 100x beluisterd heb) ook opmerkelijk.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-03-2003 23:29 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ouwe-school metal heerscht!!!

maar ik vond die mini wel cooler, iets meer "eigen" geluid. die volledige ligt idd helemaal in het straatje van de eerste dismember. en die heb ik al ... jaar.


Oud Vuil.


Avril
Usericon van Avril
Posted 20-03-2003 23:31 by Avril Wijzig reactieProfiel van AvrilQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 19:47 schreef Jenje het volgende:
foei stoute lilithje !
opeth heerscht ..


Nou moet ik hard lachen zeg, ik val haast bijna achterover van mijn stoel.
Opeth heerscht? Ha Ha.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 20-03-2003 23:34 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Iemand die ons uit ons kot probeert te lokken? Haha.




webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-03-2003 23:37 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 maart 2003 23:31 schreef Avril het volgende:
Nou moet ik hard lachen zeg, ik val haast bijna achterover van mijn stoel.
Opeth heerscht? Ha Ha.


nou, opeth vink ook niet zo, maar als die zanger brult bij katatonia toendertijd.


Oud Vuil.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 02-04-2003 15:03 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 19:45 schreef 1i1ith het volgende:
Bloodbath is geweldig!
Ik snap werkelijk niet waarom die zanger zich nog met dat lamme Opeth bezig houdt.
Omdat ie daarbij ook gitaart (en niet onverdienstelijk, overigens) en het compleet niet te vergelijken is met BB. Maar dit ter zijde.

Bloodbath is zeer onvernieuwend. Heeft het geluid van de ouwe death metal krakers uit Zweden gecopieerd evenals de nodige riffs. Conclusie: Originaliteit - nul, uitvoering - tien.

Lekkere cd, hoor!


Touché, pussycat!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-04-2003 15:05 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Bloodbath roeleert maar Opeth is nog 10 keer beter!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 02-04-2003 15:54 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

ken een heerschend nummer van hun, ways to the grave ofzo


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 02-04-2003 15:55 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 15:54 schreef arrebar het volgende:
ken een heerschend nummer van hun, ways to the grave ofzo


En de rest ook, alleen 'Mass strangulation' vind ik wat minder.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 02-04-2003 16:02 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

ik moet nog eens wat meer van ze kopen maar dat moet ik van zoveel bands


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 02-04-2003 16:03 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 16:02 schreef arrebar het volgende:
ik moet nog eens wat meer van ze kopen maar dat moet ik van zoveel bands


Ja, dat heb ik dus ook.
En het houdt ook nooit op. (gelukkig maar )


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen