IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Bloodbath Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-04-2003 17:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 15:05 schreef Sjaan het volgende:
Bloodbath roeleert maar Opeth is nog 10 keer beter!
Deze twee kun je niet eens met elkaar vergelijken aangezien het totaal verschillende muziek is.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-04-2003 18:33 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 2 april 2003 17:31 schreef Hub de Gallier het volgende:
Deze twee kun je niet eens met elkaar vergelijken aangezien het totaal verschillende muziek is.


Wat een onzin, je kan toch ook zeggen dat metal 1000 keer beter is dan r&b


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 02-04-2003 18:34 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 2 april 2003 18:33 schreef Sjaan het volgende:
Wat een onzin, je kan toch ook zeggen dat metal 1000 keer beter is dan r&b


Maar dat is ook maar een mening.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-04-2003 18:35 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 2 april 2003 18:34 schreef Rasputin het volgende:
Maar dat is ook maar een mening.


Mensen geven meestal hun mening op een forum toch?



Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 02-04-2003 18:56 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 2 april 2003 18:35 schreef Sjaan het volgende:
Mensen geven meestal hun mening op een forum toch?




Ja, alleen noem jij de mening van Hub onzin.
Zonder er enige reden voor te geven.


[Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 02-04-2003 18:56]


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-04-2003 18:57 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 2 april 2003 18:56 schreef Rasputin het volgende:
Ja, alleen noem jij de mening van Hub onzin.
Zonder er enige reden voor te geven.



Dan verschillen we hierover van mening

On topic maar weer?


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 02-04-2003 18:58 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 16:03 schreef No Nonsense het volgende:
En het houdt ook nooit op. (gelukkig maar )


Dat is apart he? Dan koop je een stapel cd's en ga je helemaal satisfied naar huis en vraag je je af welke cd's je nu in godsnaam nog zou willen kopen. *Repeat process in 3 days* .


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 02-04-2003 19:00 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 18:58 schreef TNightmare het volgende:
Dat is apart he? Dan koop je een stapel cd's en ga je helemaal satisfied naar huis en vraag je je af welke cd's je nu in godsnaam nog zou willen kopen. *Repeat process in 3 days* .



Ja klote is dat.
Ik vraag me af wanneer er weer nieuwe zooi van Bloodbath uikomt.
Tot die tijd vermaak ik me ook vast nog wel met de aanschaf van andere cd's dacht ik.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 02-04-2003 19:02 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2002 10:06 schreef Meulen35 het volgende:
"k heb de nieuwe bloodbath weten de downloaden, moet zeggen, erg goed !
Ik vind hem persoonlijk beter dan de vorige mini cd.

www.bloodbath.biz

ps een super mooie site


Ik MOET dat shirtje hebben!!!

d.w.z.die op de site staat.

[Dit bericht is gewijzigd door No Nonsense op 02-04-2003 19:03]


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 02-04-2003 19:34 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 17:31 schreef Hub de Gallier het volgende:
Deze twee kun je niet eens met elkaar vergelijken aangezien het totaal verschillende muziek is.


Dit is gelul, als een kip zonder kop.
Opeth is een heel andere band dan Bloodbath.
Niet te vergelijken dus.
Maar mijn voorkeur gaat wel uit naar Bloodbath, lekkere vunzige en groezelige Death Metal.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 02-04-2003 19:35 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 19:34 schreef Heer Krieg het volgende:
Dit is gelul, als een kip zonder kop.
Opeth is een heel andere band dan Bloodbath.
Niet te vergelijken dus.
Maar mijn voorkeur gaat wel uit naar Bloodbath, lekkere vunzige en groezelige Death Metal.


Gelul, als jij precies hetzelfde zegt


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 02-04-2003 19:39 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 19:35 schreef TNightmare het volgende:
Gelul, als jij precies hetzelfde zegt




The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 02-04-2003 19:39 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 19:35 schreef TNightmare het volgende:
Gelul, als jij precies hetzelfde zegt


Meneer heeft goed opgelet.
Gewoon vekeerd knopje gedrukt. Haaaaaaaahahahahahahahaha.


Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 02-04-2003 20:38 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

Die cd Resurrection through carnage is een zeer leuke cd. Zitten echt toffe stukjes tussen.

Maar als je hem al vaak hebt gehoord vind ik dat hij toch wel veel van hetzelfde is. Ben benieuwd hoe hun volgende cd is


blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-04-2003 20:51 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik vraag me af, is het niet gewoon een 'cash in' van die bandleden die maar weer eens een 3434e side project starten ?


Ik, Wil Schuurman


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-04-2003 20:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 18:33 schreef Sjaan het volgende:
Wat een onzin, je kan toch ook zeggen dat metal 1000 keer beter is dan r&b
Ik vind gewoon dat je dat niet kunt vergelijken.Als je Opeth beter vind is dat een kwestie van muzikale voorkeur maar wil niet zeggen dat die band beter is.

Wel is het mogelijk om bands in hetzelfde genre met elkaar te vergelijken(ook al speelt hier ook nog muzikale voorkeur mee).Overeenkomsten zijn namelijk een vergelijkbaar iets wat men beter of slechter zou kunnen vinden.

Ik vind trouwens zowel Opeth alsook Bloodbath erg goed.Ligt aan mijn stemming wanneer ik wat draai


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 02-04-2003 20:53 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2003 20:51 schreef Snagger het volgende:
Ik vraag me af, is het niet gewoon een 'cash in' van die bandleden die maar weer eens een 3434e side project starten ?


Ik denk dat dat voor heen geen probleem is.
Ik denk dat ze muziek maken gewoon mooi vinden.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 23-07-2003 19:14 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Is er alweer is wat nieuws bekend over Bloodbath, de komst van nieuwe cd's mischien?
Hun site ligt momenteel ook af.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 23-07-2003 19:17 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Hallo! Die nieuwe is net uit man! Verwacht niet teveel van ze.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 23-07-2003 19:21 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 19:17 schreef Voice Of Doom het volgende:
Hallo! Die nieuwe is net uit man! Verwacht niet teveel van ze.


Je bedoeld ressurection Through Carnage.
Die is toch ook alweer een tijdje uit?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 23-07-2003 19:44 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Een tijdje = 2002 = net


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 23-07-2003 19:49 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 19:44 schreef Voice Of Doom het volgende:
Een tijdje = 2002 = net


Dude, we zitten alweer halverwege 2003, ze hadden al wel 2 cd's op de markt op kunnen brengen.

[Dit bericht is gewijzigd door No Nonsense op 23-07-2003 19:49]


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 23-07-2003 19:49 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 23-07-2003 21:18 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Bloodbath is op zich niet gek gedaan door die eikelhoofd bij Opeth (maakt m.i. verschrikkelijk irritante kutmuziek), en benadert de wreedaardigheid van de vroegere Dismember, Grave (on speed), Entomberd, Megaslaughter en ander Zweeds doodsmetaal. Maar let wel BENADERT, de originelen blijven beter. Met name het drumgeluid van Resurrection through Carnage overtuigt mij niet en de riffswisselingen zijn steeds weer gebaseerd op hetzelfde trucje.

Nee, ik zal hun nieuwe plaat niet kopen.

[Dit bericht is gewijzigd door bonobo op 23-07-2003 21:18]


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Sater
Usericon van Sater
Posted 23-07-2003 21:24 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik heb em maar ik moet bekennen dat ik hem maar een paar heb geluisterd.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen