|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat een onzin, je kan toch ook zeggen dat metal 1000 keer beter is dan r&b Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Maar dat is ook maar een mening. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Mensen geven meestal hun mening op een forum toch? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ja, alleen noem jij de mening van Hub onzin. Zonder er enige reden voor te geven. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 02-04-2003 18:56] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Dan verschillen we hierover van mening On topic maar weer? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Dat is apart he? Dan koop je een stapel cd's en ga je helemaal satisfied naar huis en vraag je je af welke cd's je nu in godsnaam nog zou willen kopen. *Repeat process in 3 days* . |
|
quote: Ja klote is dat. Ik vraag me af wanneer er weer nieuwe zooi van Bloodbath uikomt. Tot die tijd vermaak ik me ook vast nog wel met de aanschaf van andere cd's dacht ik. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ik MOET dat shirtje hebben!!! d.w.z.die op de site staat. [Dit bericht is gewijzigd door No Nonsense op 02-04-2003 19:03] The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Dit is gelul, als een kip zonder kop. Opeth is een heel andere band dan Bloodbath. Niet te vergelijken dus. Maar mijn voorkeur gaat wel uit naar Bloodbath, lekkere vunzige en groezelige Death Metal. |
|
quote: Gelul, als jij precies hetzelfde zegt |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Meneer heeft goed opgelet. Gewoon vekeerd knopje gedrukt. Haaaaaaaahahahahahahahaha. |
|
Die cd Resurrection through carnage is een zeer leuke cd. Zitten echt toffe stukjes tussen. Maar als je hem al vaak hebt gehoord vind ik dat hij toch wel veel van hetzelfde is. Ben benieuwd hoe hun volgende cd is blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Ik vraag me af, is het niet gewoon een 'cash in' van die bandleden die maar weer eens een 3434e side project starten ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Ik vind gewoon dat je dat niet kunt vergelijken.Als je Opeth beter vind is dat een kwestie van muzikale voorkeur maar wil niet zeggen dat die band beter is. Wel is het mogelijk om bands in hetzelfde genre met elkaar te vergelijken(ook al speelt hier ook nog muzikale voorkeur mee).Overeenkomsten zijn namelijk een vergelijkbaar iets wat men beter of slechter zou kunnen vinden. Ik vind trouwens zowel Opeth alsook Bloodbath erg goed.Ligt aan mijn stemming wanneer ik wat draai Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik denk dat dat voor heen geen probleem is. Ik denk dat ze muziek maken gewoon mooi vinden. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Is er alweer is wat nieuws bekend over Bloodbath, de komst van nieuwe cd's mischien? Hun site ligt momenteel ook af. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Hallo! Die nieuwe is net uit man! Verwacht niet teveel van ze. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Je bedoeld ressurection Through Carnage. Die is toch ook alweer een tijdje uit? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Een tijdje = 2002 = net I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Dude, we zitten alweer halverwege 2003, ze hadden al wel 2 cd's op de markt op kunnen brengen. [Dit bericht is gewijzigd door No Nonsense op 23-07-2003 19:49] The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Bloodbath is op zich niet gek gedaan door die eikelhoofd bij Opeth (maakt m.i. verschrikkelijk irritante kutmuziek), en benadert de wreedaardigheid van de vroegere Dismember, Grave (on speed), Entomberd, Megaslaughter en ander Zweeds doodsmetaal. Maar let wel BENADERT, de originelen blijven beter. Met name het drumgeluid van Resurrection through Carnage overtuigt mij niet en de riffswisselingen zijn steeds weer gebaseerd op hetzelfde trucje. Nee, ik zal hun nieuwe plaat niet kopen. [Dit bericht is gewijzigd door bonobo op 23-07-2003 21:18] Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Ik heb em maar ik moet bekennen dat ik hem maar een paar heb geluisterd. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |