IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Ruiten koning / King Diamond topic 2 Vorige pagina
OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 17-12-2024 1:19 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Geinig nummer wel dat Spider Lilly. Die korte ah ah stukjes zijn wel wat stupide, maar verder prima gedaan. Stem van King is goed en qua sfeer doet het me wat denken aan Spiders Lullabye . Volgende nieuwe nummer in 2029?

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-12-2024 4:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik zat even in de veronderstelling dat er een nieuw album uit zou komen.

1 nummer dus wat ik al op youtube had gehoord.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 17-12-2024 7:38 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Uiteraard had ik er iets meer van verwacht. Lekkere slaggitaren, dat wel.

leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 14-05-2025 7:58 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-05-2025 8:31 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Als iemand zegt dat de kwaliteit voorop staat betekent dat in normaal nederlands meestal dat het nog wel even kan duren.

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 14-05-2025 20:59 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Maar het dúúrt al even. En die nieuwe Mercyful Fate duurt nog meer even.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Absu
Usericon van Absu
Posted 16-05-2025 12:59 by Absu Wijzig reactieProfiel van AbsuQuote dit bericht

Zit er nu werkelijk nog iemand met spanning te wachten op een nieuw King of Fate album???? Van beide bands zijn de latere albums toch niets bijzonders meer en geen enkele waardige aanvulling op het betere werk. De nieuwe nummers die we de laatste jaren live te horen kregen waren gewoon slecht.

Het enige wat King D/M.F hoeft te doen is spelen in zalen en met afwisselende setlists de fans nog een paar jaar verwennen. Maiden.Savatage en een bult andere ouwe taaien idem:geen tijd,geld en energie in nieuw middelmatig materiaal steken maar de fans de gouwe ouwen met overtuiging en geestdrift voorschotelen.

Vroeger was alle metal beter.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 16-05-2025 15:59 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

KING DIAMOND On Long-Awaited New Album From His Namesake Band: 'I Want To Make Sure It's The Best Material I've Ever Released'

Nou dan!

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-05-2025 16:41 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ik heb de hoop eerlijk gezegd een beetje opgegeven. Voor zowel een nieuwe album van KD als MF. Er is, vooral rond die eerste, zo veel bla bla dat ik het nog maar moet zien. Zelfde geldt voor die nieuwe plaat van Savatage trouwens.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Lampje
Usericon van Lampje
Posted 22-05-2025 20:22 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Ik sluit me aan bij Ralph.
Veel gescheer, weinig wol.

Daarnaast: de laatste KD die ikzelf nog écht relevant vind, is inmiddels al 35 jaar oud....Ik denk dat ik een nieuwe KD plaat niet eens zou checken....
Maar een nieuwe van Mercyful Fate zou ik blind aanschaffen.

[Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 22-05-2025 20:26]

lampje

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-06-2025 15:50 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

KING DIAMOND - Live at Sweden Rock Festival, 2025-06-04

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 06-06-2025 15:51]

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 06-06-2025 19:36 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Zelfde setlist als eerder, las ik al ergens. Jammer.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 06-06-2025 19:43 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2025 20:22 schreef Lampje het volgende:

Daarnaast: de laatste KD die ikzelf nog écht relevant vind, is inmiddels al 35 jaar oud....Ik denk dat ik een nieuwe KD plaat niet eens zou checken....
Maar een nieuwe van Mercyful Fate zou ik blind aanschaffen.

Ow, ik ga een nieuwe kd echt wel checken, waarom niet.

1990, the eye dus. Die vond ik toen die uitkwam niet zo goed, maar ik ben een van de weinige kd fans die er zo over denkt, denk ik, haha. Conspiracy heb ik werkelijk nog grijs gedraaid, maar alles erna, hm.

Ik ben benieuwder naar wat Hank Shermann nog aan riffs kan bedenken, ja .

[Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 06-06-2025 19:45]

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-06-2025 8:03 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2025 15:50 schreef Natural Disaster het volgende:
KING DIAMOND - Live at Sweden Rock Festival, 2025-06-04

Ik laat me volgend weekend wel gewoon verrassen.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 10-06-2025 14:17 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Wel gekeken, natuurlijk, afgelopen weekend. Wel geweldig.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com