|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Wat een poeha ook op facebook over een reünie met oude King Diamond bandleden. Ik snap Mikkey's opmerking ook niet zo. Voor het geld hoeft hij het (denk ik) niet te doen en bij de Scorpions verdient hij ook nog een lekkere boterham. Dan is er nog iets als covid, dus toeren zit er toch nog niet in. En als dit al het geval is, dan zal Scorpions ook wel op pad gaan. Ik neem aan dat hij hier toch ook verplichtingen heeft. Hal Patino had er ook wel zin in heb ik gelezen. Een hele toffe gast, ooit eens een keer hem getafelvoetbald en dik verloren, maar hij is al 2 maal wegens drugsgebruik uit de band gezet en King wil hem niet meer in de band hebben. Pete Blakk, deze had ook al te kennen gegeven dat hij wel wil, is destijds ook uit de band gezet. Een moeilijk persoon. Drank, drugs en onbetrouwbaar. Staat mij ook nog iets bij van diefstal van iets uit die tijd en dat er een akkefietje tussen hem en Andy was. Maar vooruit. Ik weet dit niet meer zeker. Het is allemaal wel heel lang geleden. Goede gitarist maar persoonlijk vond ik het destijds toch ook een poser. Ook King wil hem, zo heeft hij ooit verteld niet meer in de band hebben. King moet zich concentreren op de nieuwe plaat met de huidige lineup. Dus met Mike Wead, welke ook alweer bijna 20 jaar in de band zit en Matt Thompson (ook alweer 20 jaar) en Pontus. Daarnaast was er die reunie met Mercyful Fate met zelfs nieuwe nummers. Dat het nu allemaal niet zo vlotjes loopt heeft te maken met Covid. Helaas. bub |
|
Onzin allemaal, ja. En vooral aandacht, heb ik het idee. Ik durf het haast niet te zeggen, maar lekker belangrijk wie er naast King Diamond op het podium staat, naast KD zelf en andy. Voor de rest is het imo niet zo belangrijk en de huidige line up staat al tig jaar en is meer dan degelijk. Volgens mij kan Mikkey het niveau ook amper nog aan. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 30-01-2021 13:04] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik zie niks op Facebook? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik zag het gisteren voorbij komen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Fan groep faceboek dingus: https://www.facebook.com/groups/KingDiamondMF bub |
|
Dat zal inderdaad toch niets worden. Mikkey Dee kan veel roepen maar King kijkt altijd naar het geld wat hij ermee kan verdienen. En dan zal de huidige line up voor King & Andy meer credits opleveren dan stokoude nummers van Fatal Portrait te gaan spelen om die andere ook nog wat te gunnen die toen in de eighties wat hebben meegedaan in de band King Diamond. Verder de epidemie moet eerst helemaal de wereld uit, het jaar 2024 wordt door virologen genoemd. De mannen zijn op leeftijd, we mogen blij zijn als die reünie Mercyful Fate optredens er nog gaan komen. |
|
|
|
Dee expressed his interest in a KING DIAMOND reunion while speaking to Cassius Morris of "The Cassius Morris Show" earlier this week. He said: "Unfortunately, [original KING DIAMOND bassist] Timi Hansen is dead, but you could have Andy [LaRocque, guitar], Michael Denner [guitar], you could have Hal Patino, Pete Blakk, myself, just for a tour, and only play the stuff that we did — from 'Fatal Portrait' to 'Cospiracy'. " Cospiracy, wie kent die plaat niet... 3 gitaristen, yeah, right. Wat een gelul. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Voor de liefhebber. Abigail wordt in october opnieuw uitgebracht...maar dan als stripboek. Er zijn verschillende uitvoeringen waaronder een deluxe met handtekening van King, een exclusieve picture disc en exclusieve prints en zo. Dit kost alleen wel een 253 dollar. Excl verzendkosten (en invoerrechten) Er is ook een goedkope variant can 21 dollar. Gewoon softcover zonder alle extra's. Afgezien van Gummbah lees ik geen strips meer. Mogelijk dat ik tegen die tijd de goedkope variant bestel maar als hij uitverkocht is, ook goed. https://z2comics.com/products/king-diamond-abigail-official-graphic-novel-picture-disc-vinyl-lp?ct=t(EMAIL_CAMPAIGN_8_1_2019_20_38_COPY_01)&mc_cid=6997c2df8b&mc_eid=4cd2da17f9&fbclid=IwAR0wXmZvfBUEqJqrqcrSHC0UuE_9rCfOnt51F9yfqx3nym2EJCUnBuVF09U bub |
|
Ik koop alleen nog maar stripboeken van Hein de Kort, ik sla dus over. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
En een Wii U. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Een spelcomputer waar je U tegen zegt! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ja, daar gaan we weer in een iets ander kleurtje en motiefje en uiteraard limited en nu zelfs nog met een handtekening van King. |
|
Vooruit. Maar de deluxe versie besteld. Met een 15 % korting link. DELUXE EDITION (OVERSIZED HARDCOVER, LIMITED EDITION OF ONLY 2,500) INCLUDES: Oversized Hardcover Deluxe Edition Graphic Novel Graphic Novel Slipcase "Abigail" Graphic Novel Picture Disc LP (3) Exclusive Art Prints (3) Exclusive Greeting Cards kortingslink bub |
|
Net de standaard hardcover editie besteld |
|
|
|
quote: Volgens mij waren die kleurtjes al eerder te verkrijgen. Maar dan wel in de US. Discogs heeft ze wel in de lijst staan. Hetzelfde geld voor Mercyful Fate https://mercyfulfate.bandcamp.com/merch bub |
|
Overigens ook uit deze maand. 28 mei. 2 shaped picture discs. King Diamond en Mercyful Fate. Uitgebracht door Church Of Vinyl in samenwerking met Metal Blade. En met 27 euro per stuk is dit natuurlijk flinke geldklopperij. Elk gelimiteerd tot 666 stuks. Ze zien er wel mooi uit. En aangezien ik gestopt ben met roken (wel in 2003) mag je jezelf best wel eens belonen. Dus in de pre-order. Vooralsnog alleen te bestellen bij Nuclear Blast. https://www.nuclearblast.de/en/products/tontraeger/vinyl/picture-min-ilp/king-diamond-the-storm-shape-vinyl.html?fbclid=IwAR1Z77K9G1PCVf23AJRQjK0BZwgCK7rxS-pUpXZoYMW4lKThKP0sL_c1NuY https://www.nuclearblast.de/en/products/tontraeger/vinyl/picture-min-ilp/mercyful-fate-buried-alive-shape-vinyl.html?fbclid=IwAR3xgSOEVz8QL3s2AM3fDaWzd_KXnBZ3fHFY114vMHwQXKpRs7mlj28p9yI [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 04-05-2021 13:59] bub |
|
quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: moet je mij wel goed quoten en niet iets achterwege laten quote: Gewoon lollig bedoeld. Als fan wil ik dit item gewoon hebben. Ook wanneer ik dit een flinke geldklopperij vind. bub |
|
Ja, die shape discs lijken weer een nieuwe opleving te maken. Season of Mist Records is er ook aan begonnen met 1 van Deströyer 666 en 1 van Watain. High Roller Records bracht vorige maand 4 verschillende shape discs uit van Jag Panzer. https://www.discogs.com/label/1531093-Church-Of-Vinyl Allemaal voorzien met songs die we al kennen van een album dus inderdaad hoe kunnen we nu nog een weg vinden om nog eens geld binnen te schrapen over iets wat we eigenlijk al hebben. |
|
|
|
Van het weekend kijken. Leuk, thanks. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 10-06-2021 7:40] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |