|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee. bub |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wederom vermakelijk om te kijken. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Binnenkort! Relatief begrip in geval King Diamond. bub |
|
|
|
Waar heb ik zoiets al eerder gezien? Metallica? En die hebben het concept waarschijnlijk ook al van een ander ge-copy/paste. Als je met je muziek je poen niet kan verdienen dan maar met rare fratsen. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 28-09-2019 16:33] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zo te lezen is het amper ergens te koop. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Tering, zo te zien is er echt geen stuiver uitgegeven aan de vormgeving he. Gewoon ff de Abigail hoes op zo'n pauperblik geplakt. Naja in zijn beslissingen lijkt de King de laatste tijd wel vaker de pegels te verkiezen boven een zeker allooi. Jammer weer. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 29-09-2019 18:36] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nieuw te gek nummer. Lekkere solo's ook. bub |
|
Damn.... Bazzio Attacks!!! |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Met zijn laatste serie albums had ik weinig. Maar dit klinkt wel weer geinig, wat meer richting het "oudere" werk, zeg maar ten tijde van The Eye en Spider. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Die riff op 1:32 kwam me al bekend voor, maar is zo ongeveer 1 op 1 lurking in the dark 1:29. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Lijkt er op idd, maar niet storend. Het gebruik van het orgeltje en de algehele sfeer doet me denken aan The Spiders Lullaby [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 08-11-2019 22:11] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Niet vervelend, spider's lullabye. Die vond ik wel weer goed na het tegenvallende the eye. Daarna heb ik alles nog wel gekocht, maar maar heel erg weinig gedraaid. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Spider's ben ik pas veel later gaan waarderen, vind het nu echt een gave plaat. Beter dan The Eye idd. De albums daarna heb ik nooit wat mee gekund. Heel af en toe doe ik ze nog wel eens even in de herkansing maar nee het doet me gewoon niets. Hopelijk gaat daar met het nieuwe album verandering in komen. Now playing: The Poltergeist + Moonlight ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Nu je het zo zegt. Geinig. bub |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ah dubbel, zie ik net Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Proshot - Summerbreeze 2019. Sinds vandaag op het Rockpalast YouTube kanaal. bub |
|
Thanks! Bazzio Attacks!!! |
|
Nieuwe link en in lage resolutie. Lijkt erop dat de HD versie niet op internet mocht. Ik had zelf de HD versie al naar mijn harde schijf gekopieerd. bub |
|
Wat flauw om zoiets te doen. What's next, je kan de vhs band bestellen? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |