IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Ruiten koning / King Diamond topic 2 Vorige pagina | Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 26-11-2019 23:33 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hier gelukkig ook al veilig gesteld


Bazzio Attacks!!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-11-2019 4:49 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

+1


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-12-2019 23:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 02-12-2019 9:44 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Deze is ook goed te doen. Tegen het einde wat rommelig.



bub


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-12-2019 12:51 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Geinig interviewtje met Andy over oa het nieuwe album. Dat dus nog lang niet klaar is..



[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 04-12-2019 12:53]


... hoe de hazen lopen ...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 04-12-2019 13:10 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2019 12:51 schreef faalhaas het volgende:
Geinig interviewtje met Andy over oa het nieuwe album. Dat dus nog lang niet klaar is..




Dat is teleurstellend om te horen. Ik had verwacht dat hij eigenlijk wel af is.
Niet dus.


bub


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 04-12-2019 14:47 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Pfff, na zo'n lange tijd...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-12-2019 15:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

en wat doe jij tegenwoordig?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 04-12-2019 16:58 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Iig niet fans jaren laten wachten op een nieuwe studio plaat.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 04-12-2019 17:41 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Als dat met dat nieuwe album net zo lang gaat duren als met die DVD/Bluray dan is Wim tegen die tijd nog ouder dan hijzelf.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 04-12-2019 17:56]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 04-12-2019 17:44 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Maar als je het echt wil weten. Ik werk 38 in de week, doe het huishouden oftewel koken, de was en schoonmaken en en zo. Omdat mijn eega niet zo heel veel meer kan, vanwege gezondheidsklachten. Daarnaast wat gamen, muziek luisteren , slechte tv kijken en met de katten spelen en van die dingen.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 04-12-2019 18:01 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

En dan tussendoor ook nog op een nieuw KD album moeten wachten...



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 04-12-2019 19:29 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Net zo gemakkelijk!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-12-2019 22:51 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Wim, ik vind je een held! Dat wilde ik even kwijt.


Bazzio Attacks!!!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-12-2019 22:52 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Oh ja... kut weer eeeeuwen wachten met King.


Bazzio Attacks!!!


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 05-12-2019 1:46 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Zoals Andy zegt:Good music takes time.
En dan wordt de plaat ook nog als dubbel uitgebracht verdeeld in 2 helften over 2 verschillende periodes.


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-12-2019 18:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2019 16:58 schreef F.Jacobse het volgende:
Iig niet fans jaren laten wachten op een nieuwe studio plaat.





jij bent enkel fan van de eerste paar, wat lul je


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 05-12-2019 19:33 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Dat de platen na conspiracy, behalve the spider's lullabey me tegenvielen in die tijd, daar kan ik ook niets aan doen. Ik heb gewoon elke kd plaat/cd gekocht toen die uitkwam en oeh, wat was het spannend, heel goed of toch redelijk mwoah? Maar ik vind/vond het niveau van de meeste latere platen gewoon niet zo hoogstaand als het oudere werk. Allemaal imo.

Dat wil niet zeggen dat ik niet enorm benieuwd ben naar meer nieuw materiaal van King.

Als ze nog meer oude riffs gaan recyclen kan het nog wel eens wat worden, hehe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-12-2019 20:15 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Je had ook de korte versie kunnen doen:

Nee jij trekt volle zalen!



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 05-12-2019 20:37 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2019 19:33 schreef F.Jacobse het volgende:
Als ze nog meer oude riffs gaan recyclen kan het nog wel eens wat worden, hehe.


Als het aan Andy ligt wel


... hoe de hazen lopen ...


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 05-12-2019 20:58 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 5 december 2019 20:37 schreef faalhaas het volgende:
Als het aan Andy ligt wel


Verrek! Ik was vergeten dat clipje te bekijken, dat nu net even gedaan. Dat is goed nieuws! Zeker voor iemand die het jaren 80 werk erg hoog heeft zitten, lol!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 06-12-2019 0:09 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Echte knaller platen heeft de band King Diamond inderdaad al jaren niet meer gemaakt.
Je constateert wel aan de nummers die ze momenteel live spelen dat dat de stijl is die hun het beste bevalt.
En onbewust het nieuwe materiaal zal beïnvloeden.
Riffs recyclen lijkt mode te zijn of een naarstig gebrek aan vurige energie, Black Sabbath deed het al met 13.
Misschien krijgen we Abigail 3.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-12-2019 15:24 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2019 0:09 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Misschien krijgen we Abigail 3.

Dat lijkt me stug. King heeft in interviews al een tipje van de sluiter opgelicht en het betreft een compleet nieuw verhaal. Deel 1 zal gaan over The Institution. In deel 2 zal het een bizarre wending krijgen waarbij King (net als bij "THEM") zelf onderdeel uitmaakt van het verhaal. Maar goed het zit allemaal nog in het hoofd van zijne majesteit.


... hoe de hazen lopen ...


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 06-12-2019 16:24 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2019 15:24 schreef faalhaas het volgende:
Dat lijkt me stug. King heeft in interviews al een tipje van de sluiter opgelicht en het betreft een compleet nieuw verhaal. Deel 1 zal gaan over The Institution. In deel 2 zal het een bizarre wending krijgen waarbij King (net als bij "THEM") zelf onderdeel uitmaakt van het verhaal. Maar goed het zit allemaal nog in het hoofd van zijne majesteit.


Natuurlijk gaat dat zo gebeuren zoals jij dat beschrijft.
Ik bedoelde echter de riffs en dus het recyclen van de muziek.
Mochten ze riffs hebben zoals in Black Horsemen dat vind ik dat prima.
De muziek moet weer impact krijgen en blijven hangen.
De theatrale concepten waar King iedere keer mee aankomt is niet iets wat ik tot in de details ga uitspitten.
De muziek moet weer gaan lopen als een trein met sterke refreinen.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-12-2019 16:39 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2019 16:24 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Natuurlijk gaat dat zo gebeuren zoals jij dat beschrijft.
Ik bedoelde echter de riffs en dus het recyclen van de muziek.
Mochten ze riffs hebben zoals in Black Horsemen dat vind ik dat prima.
De muziek moet weer impact krijgen en blijven hangen.
De theatrale concepten waar King iedere keer mee aankomt is niet iets wat ik tot in de details ga uitspitten.
De muziek moet weer gaan lopen als een trein met sterke refreinen.



Oh bedoel je dat. Abigail 2 was toch ook vooral een vervolg qua concept en niet zozeer muzikaal. Vandaar dat ik dacht dat je daar op doelde. Anyway, de muziek moet idd weer meer gaan blijven hangen. Masquerade of Madness doet dat wel bij mij, al is het natuurlijk geen hoogvlieger zoals in de begintijd.


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen