|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Twee nieuwe nummers, ik moet er nog voor gaan zitten. Nieuwe live opnames. Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Wat ziet King er raar uit tegenwoordig Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Of het is gewoon nep, dat hele jaar verhaal. Ook een soort van act?!? Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
quote: Ja maar welk "Them" karakter speelt hij daar dan? Grandpa? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Hahaha, ja, geen idee, vaagheid! Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Nou, Wim. Hier moet je haast wel heen. https://www.013.nl/programma/99920/king-diamond [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 11-12-2024 11:26] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
€ 66,60 lol Ik heb van het weekend de nieuwe show op youtube en 85 inch tv gekeken, ik ben bij. Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Met Paradise Lost erbij had ik niet anders verwacht. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nee, niet erbij, ik ben bij. Ik hoef kd niet zo nodig meer live te zien, mercyful fate is een ander verhaal. Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Ah. Verkeerd begrepen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Als je maar niet voor me gaat staan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Beloofd onder voorwaarde dat jij dan niet tegen me aan gaat staan kwaken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Deal. Tijdens een concert moet sowieso iedereen zijn bek houden, behalve de artiest dan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik ben er dus toch niet bij. Ik heb zojuist tickets gekocht voor het KD concert in de Turbinenhalle waar ik een dag later toch al ben voor Savatage. Komt me qua vrij nemen ook beter uit. Even een hotel erbij boeken en dan we maken er een fijn weekendje weg van. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Holy shit. Even met de wederhelft überlegen. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Kan je 1600 kg zaaitarwe - ras Addiction wel zolang zonder je? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 12-12-2024 7:57] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Makkelijk. Tarwe is een rustgewas. Ik ben vereerd dat je mijn postgeschiedenis zo nauwgezet bijhoudt. Ik zou bijvoorbeeld niet uit mijn hoofd kunnen reproduceren wat jouw laatst gekopieerde briefje is. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Hotel met Frühstück voor 2 nachten geboekt. Wel iets duurder dan ik daar doorgaans gewend ben maar het zij zo. Dat weekend zal de vraag wellicht wat groter zijn vermoed ik zo. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Op de terugweg bij de Kaufland langs dan heb je dat al terugverdiend. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Het scheelt me sowieso al 30 euro brandstof voor een retourtje Tilburg. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Misschien komt dat wel omdat je hier enkel je maandelijkse cyclus komt uiten. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat zal dan aangevuld met wat klassiekers de setlist wel worden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |