|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Mee eens |
|
Ik wil die boooooox I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Visor op 08-11-2002 18:10] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Ja dies wel koel, zit veel unreleased spul bij Beeje duur Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Piece of Mind The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
The number of the beast zekers weten |
|
seventh son of a seventh son http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik kan niet echt kiezen, maar naast de reeds genoemde vind ik Powerslave ook erg goed! |
|
7th son of a 7th son "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
HEUY!!!! 7th son of a 7th son Maar Powerslave en Fear of the Dark mogen er ook zeker zijn |
|
Iron Maiden & Killers I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Moeilijk... Waarschijnlijk 'Powerslave', maar 'Somewhere in time' en 'Number of the beast' zitten er dicht bij. |
|
Ik vind Brave New World ook een super CD!! |
|
Rock in Rio is ook 1 van mijn favo's |
|
Fear of the Dark! |
|
argh moeilijke vraag. |
|
HEUY!!!! Rock in Rio op triple pic.lp |
|
IM Heerscht de pan uit. en alle cd's zijn goed. Maar mijn favoriet is nog steeds 7e zoon van een 7e zoon. Bazzio Attacks!!! |
|
Best Iron maiden cd???? Iron maiden en Killers! Verder nog wat superieure singles met o.a. Sanctuary, Invasion etc etc. Beste cd met Bruce Dickinson is "Piece of mind" |
|
Wat een vraag...de band heeft t/m Seventh son of a seventh son alleen maar klassiekers uitgebracht! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het is iss een indrukwekkende reeks van hoge kwaliteit die achter elkaar is uitgebracht. Weinig bands kunnen dat evenaren. |
|
Somewhere in Time (ik de enige??) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
De Rock in Rio DVD heerscht trouwens ook zwaar. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Niet de enige; die plaat was ook mijn eerste gedachte aangezien dat mijn allereerste metal elpee is. Desalniettemin waarschijnlijk niet dezelfde motivatie, maar toch... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-11-2002 19:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik ben niet zo'n kenner, maar van de platen die ik gehoord heb, vind ik Seventh Son... denk ik de beste. en Rock in Rio niet te vergeten. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |