IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Beste Iron Maiden CD ever Vorige pagina | Volgende pagina
goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 15-07-2003 12:59 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Fear Of The Dark!!!

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

Heerschende Basch
Usericon van Heerschende Basch
Posted 16-07-2003 21:27 by Heerschende Basch Wijzig reactieProfiel van Heerschende BaschQuote dit bericht

The number of the beast is voor mij toch echt het opperheerschendsche album.

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 16-07-2003 21:30 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik kan niet kiezen tussen "Seventh Son of a Seventh Son" en "The Number of the Beast".

the only pleasure is pain

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-07-2003 21:32 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

piece of mind

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 16-07-2003 21:41 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

kvond 7th son het best, en x factor zuigt aarshaar

maar ach, ik luister et nie meer

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

GoreGrind
I was born, to murder the world
Usericon van GoreGrind
Posted 16-07-2003 21:43 by GoreGrind Wijzig reactieProfiel van GoreGrindQuote dit berichthttp://www.DevouredFleshRegurgitation6.cjb.net

Piece of Mind en Rock in Rio!!!

Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-07-2003 22:52 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Op het moment :

1- Fear of the Dark
2- Somewhere in Time
3- Brave New World

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-03-2004 13:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 7:56 schreef Chelman het volgende:

Mijn top 3:

1.Somewhere In Time
2.Piece Of Mind
3.Number of the Beast

Hmmm.....eigenlijk is Piece Of Mind de beste.

Ik ruil 1 en 2 dus om.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 22-03-2004 14:12 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Iron maiden of Killers

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 22-03-2004 14:14 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 9 november 2002 12:44 schreef Meulen35 het volgende:

Losfer Words

dat album smoked alle Iron maiden albums bij elkaar!

bean
Usericon van bean
Posted 22-03-2004 14:15 by bean Wijzig reactieProfiel van beanQuote dit berichthttp://beansmaidentrading.tk

Ik vind Somewhere in Time toch wel het gaafste maiden album.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-03-2004 14:17 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 14:15 schreef bean het volgende:
Ik vind Somewhere in Time toch wel het gaafste maiden album.

Daar sluit ik me bij aan.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 22-03-2004 14:31 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 12:59 schreef goblinjester het volgende:
Fear Of The Dark!!!

Ben ik met je eens!!!

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-03-2004 14:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 14:12 schreef enforcer het volgende:
Iron maiden of Killers

te punky en sloppy. al staan er een aantal fijne nummers op.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-03-2004 14:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 14:39 schreef Chelman het volgende:

als je me nog eesn keer een acute hyperventilatie aanval wilt bezorgen MOET JE VOORAL VAN ZO EEN KLASSIEKER SCHRIJVEN DAT DEZE TE "SLOPPY" IS. (grote letters zijn expres gebruikt om een schreeuweffect te benadrukken).

Jammer dat ik op het werk zit anders ging ik die cd express eens lekker hard afdraaien.

Ghengis kahn

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 22-03-2004 14:48 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 22 maart 2004 14:39 schreef Chelman het volgende:

Gezz ik vroeg niet wat jij het beste vond....IK vind die albums het beste wat maiden heeft uitgebracht, DiÁnno is veel minder gay dan Bruce, om over Blaze maar helemaal te zwijgen.....

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-03-2004 14:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik heb toevallig Iron Maiden - s/t vanochtend in de auto gegooid. Het is zeker een fijne plaat. Hij is niet zo strak als Piece Of Mind, de composities zijn minder sterk en minder creatief. Ja het klinkt wat rauwer en zo maar ik ben niet van de: 'rauwer = beter' school of thought.

Piece Of Mind is als geheel gewoon een ijzersterke plaat, waarop niet de klassieke stadion meebrullers staan zoals op Number.... (behalve de Tr00per), maar die wel een mooi geheel vormt.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-03-2004 14:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 14:49 schreef Chelman het volgende:
Ik heb toevallig Iron Maiden - s/t vanochtend in de auto gegooid. Het is zeker een fijne plaat. Hij is niet zo strak als Piece Of Mind, de composities zijn minder sterk en minder creatief. Ja het klinkt wat rauwer en zo maar ik ben niet van de: 'rauwer = beter' school of thought.

Piece Of Mind is als geheel gewoon een ijzersterke plaat, waarop niet de klassieke stadion meebrullers staan zoals op Number.... (behalve de Tr00per), maar die wel een mooi geheel vormt.

Ik vind de komposties juist veel beter (ongeacht de rauwheid) op de eerste twee platen. ach, het is weer zo een smaken verschillen discussie.

ps: Ik mis uw inbreng op enkele kakelverse topics in het nieuws-gedeelte

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 22-03-2004 14:54 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik vind "strange world" een van de vetste nummers die maiden ooit gemaakt heeft.

"Prowler" idem ditto, ik hou gewoon niet zo van Bruce zijn stem...als ik een bruce era klassieker zou moeten kiezen zou het waarschijnlijk "powerslave" zijn....

"number of the beast" vind ik helemaal niet zo...."piece of mind" is wel goed, maar albums als "seventh son", "stranger" en "no prayer" vind ik vrij zwak... zeker de laatstgenoemde!

"fear of the dark" vind ik een erg sterk album zet ik graaag eens op, maar daarna is het nooit meer goedgekomen met maiden IMO!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-03-2004 14:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 14:53 schreef attila_de_hun het volgende:
ps: Ik mis uw inbreng op enkele kakelverse topics in het nieuws-gedeelte

Ik heb vandaag wat meer werk...lol

Ik moet me tot korte bijdrages beperken.

Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 22-03-2004 15:32 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

Powerslave!!

spectre
Usericon van spectre
Posted 22-03-2004 15:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

wat een onzinnig topic zeg

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 22-03-2004 15:36 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

tja, en niet de enige, maarja je mot toch wat in je tussenuren

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-03-2004 16:58 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik vind Killers en Piece of Mind het best. Ben ik de enige die Piece of Mind heeft gekozen? Geweldig album..

X-factor vind ik erg goed; Virtual XI vind ik minder. X-factor is wel een van de meest duistere platen die Maiden gemaakt heeft.

Ik, Wil Schuurman

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 22-03-2004 17:00 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

7th son of a 7th son

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com