|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
geen van allen Je moeder. |
|
Iron Maiden / Killers / Number of the Beast Kon niet kiezen tussen die drie, sorry |
|
quote: Wat is de nut van zo'n kutpost met een nog kuttere smiley erachteraan? |
|
Idd, zeg... Ik heb paul erg hoog zitten als zanger bij maiden. Maar ik vind number toch eigenlijk wel de beste plaat, met als 2de met heel weinig verschil powerslave. Maar dat heeft in mijn oude geval toch ook erg met jeugdcement te maken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
die live cd in het rood/oranje signature |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
01. Piece of Mind 02. Seventh Son Of A Seventh Son 03. Powerslave 04. Somewhere in Time 05. Number of the Beast 06. A Matter of Life and Death 07. Brave New World 08. X-Factor 09. Killers 10. Dance of Death 11. Fear of Death 12. Iron Maiden 13. No Prayer for the Dying 14. Virtual XI [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 30-05-2008 8:25] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
ik ben op zoek naar de volgende topics beste cd van metallica beste cd van slayer beste cd van frans bouwer beste cd van mystic circle beste cd van dio beste cd van obituary beste cd van ... slechtste cd van iron maiden mooiste cd-hoes van iron maiden snelste cd van iron maiden overbodigste verzamelcd van iron maiden levendigste live cd van iron maiden als deze topics er nog niet zijn zal ik ze zo even aanmaken... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Er is helemaal geen 'beste cd' van Mystic Circle. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
als er 100 auto's op een snelweg 1 km per uur rijden en eentje 5 km per uur rijd die auto t hardste op de snelweg. er is wel een beste cd van mystic circle In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Somewhere in Time, waarop de zang van Bruce Dick-in-son het minst irritant is. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: a real life dead one of zo signature |
|
quote: Ja, maar deze persoon begrijpt er ook helemaal niets van (Karnivoor), Alanis Morisette vind hij vet , zie topic van Pinkpop bij concerten, laatste pagina,s. Hij heeft het gevoel niet en zal het ook nooit krijgen. |
|
quote: Yeah, een echte poser! |
|
best iron maiden cd?? ik kan niet kiezen tussen deze drie: -iron maiden -piece of mind -a matter of life and death |
|
Verklaar je nader betreffende A matter..., waarom? |
|
ik vind die gewoon super, een cd vol mooie lange nummers. meer kan ik er ook niet van zeggen... |
|
Ik zie dat ik al tweemaal in dit topic heb gepost dat ik Somewhere In Time de beste vind. Dus nu voor de derde keer dan maar... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ben GEEN Maiden-fan (als 1 van de weinige, denk ik), maar 'The number of the beast' mag van mij helemaal gedraaid worden. Dan hoor je mij niet klagen. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Maiden's meest vrouwvriendelijke plaat... (check de 22 acacia avenue lyrics maar) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ach, als je carnivore helemaal te gek vindt, is dat nog 'lief en romantisch'... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
True! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |