|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ben niet echt een Iron Maiden fan, ik heb geen enkel album. Maar ik wou toch ff kwijt dat het nummer The Clairvoyant een ultiem gaaf nummer is! Meesterlijk... |
|
quote: Zelfs met vocalen van Blaze is dat een machtig nummer. Verder is the X factor eigenlijk helemaal niet zo'n slechte plaat(ok productioneel zuigt ie). De twee minste albums van Maiden zijn IMO Virtual XI (die draai ik echt nooit meer), en ook No Prayer is een zeer slappe plaat. Verder heerst Maiden gewoon. Beste platen (daar ging dit topic geloof ik over ): KILLERS!!!! - All time fav., terwijl er meer goede nummers op powerslave staan, maar Paul Di'anno roeleer(t)(de). Powerslave - wat een achterlijke verzameling goede nummers staan er op die plaat zeg! Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Erm, Powerslave, Piece of Mind, Number of the Beast. Luister eigenlijk niet meer actief naar Maiden, meer jeugdsentiment voor me. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Mee eens. De versie op Rock in Rio is vet! Ook The Clansman is ineens beter te pruimen. Ik vraag we wel eens af hoe de twee Blaze platen zouden klinken met Bruce als zanger en een volwaardige produktie... "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
Powerslave!!!!!! (meer bepaald The Rime of the Ancient Mariner ) When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Killers is ook een klassieker Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote:Hehe, only Paul Di'Anno is real!! Ik vind de muziek van die platen het tofst, 'Wrathchild' enzo. Al blijven de ouwe platen met Bruce ook heerschend, word alleen moe van die misthoorn de hele tijd. Nieuwe Iron Maiden (MET Bruce) is ruk... [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 10-11-2002 16:03] |
|
quote: Brave New World is niet de beste Maiden plaat allertijden, maar hij is wel ok. En de nieuwe Maiden live MET Bruce, en MET Adrian Smith HEERSCHT. 3 dus!!! Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Heeft iemand trouwens 'a tribute to the beast'? Kwil wel eens wete hoe die is Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Ik heb 'em een keertje uit de bieb gehaald. De tracklist ervan is: 1. Steel Prophet - The ides of march; Purgatory 2. Children Of Bodom - Aces high 3. Rage - The trooper 4. Cradle Of Filth - Hallowed be thy name 5. Grave Digger - Running free 6. Burden Of Grief - Prowler 7. Sonata Arctica - Die with your boots on 8. Therion - Children of the damned 9. Iced Earth - Transylvania 10. Opeth - Remember tomorrow 11. Sinergy - The number of the beast 12. Disbelief - Stranger in a strange land 13. Tierra Santa - Flight of Icarus 14. Dark Tranquillity - 22 acacia avenue 15. Six Feet Under - Wrathchild 16. Darkane - Powerslave Nummer 9 staat gewoon op Horror Show van Iced Earth; nummer 15 staat gewoon op Graveyard Classics van Six Feet Under. Nummer 8 is te vinden op A'arab Zaraq Lucid Dreaming van Therion. Verder zijn het veelal nummers die op de Japanse versie van een cd van de betreffende band als bonustrack staan. Er zitten wel een aantal leuke versies tussen, maar dat is voor iedereen verschillend. Ikzelf vind bijvoorbeeld de versie van Hallowed be Thy Name door Cradle of Filth hartstikke goed, maar daar schijnen de meningen over te verschillen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Niet mee eens; het is niet hun beste en er staan zwakke nummers op (titelnummer bijvoorbeeld met slap refreintje) en Nicko drumt vrij saai maar Bruce is in topvorm en de meeste nummers zijn zeker erg goed! Ik hoop dat ze de drie gitaar situatie volledig gaan benutten (twinsolo's mét opbouwende powerchord begeleiding enzo) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik vind het een zeer gave plaat, die ik ook best vaak draai! Brave New World is een lekker plaatje! |
|
Piece Of Mind !!! en daarna 7th son BLASTBEATS FOREVER |
|
Fear of the dark Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik vind meestal de beste band/gitarist/bassist/album/rukker/vocalist topics behoorlijk nutteloos. Ik heb laatst mijn Maiden verzameling opnieuw gekocht mn voor die leuke remasters van hun oude platen die als je ze naast elkaar legt de hoes van Iron Maiden vormen. Wat ben ik een domme rukker geweest dat ik bijna een jaar lang geen Maiden heb gehoord! IIG Mijn top 3: 1.Somewhere In Time 2.Piece Of Mind 3.Number of the Beast KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
1. piece of mind 2. number of the beast 3. Brave new world |
|
Fear of the Dark |
|
quote: NUmber of the beast KIllers Iron Maiden + De live cd's |
|
Powerslave is ook ok, nu maar wachten op het nieuwe album... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
piece of mind live after death 7th of a 7th son/somewhere in time //edit:typo [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 15-07-2003 12:04] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
NUMBER OF THE BEAST! (22 arcan.avenue, Nuber of the beast, Run to the hills, Hallowed be thy name ) |
|
Fear of the Dark "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Fear of the dark vind ik het slechtste album van IM! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Metalzanger gezocht: Voor spelen van covers EN eigen werk. Bezetting : drummer, 2 gitaristen, 1 bassist/gitarist. Invloeden : Iron Maiden, Metallica, Iced Earth, Manowar, ... Goeie Metal dus. Ook invloeden van Black Metal Regio Laakdal (Antwerpen - België) Vlakbij autostrade E313 Afrit 24 Reactie op Camps_NJCB@hotmail.com BTW Beste Maiden CD = Powerslave Fuelled By The Venom Of Hatred |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |