|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: That reminds me of [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 01-07-2005 10:34] |
|
Is genoeg. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ja kan je nagaan het is al erg genoeg! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Jamaarjamaarjamaar stel nou dat je in de kleine uurtjes ineens intiem wilt worden... |
|
Daar willen wij toch niet van op de hoogte zijn! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Oh ja, kut, op dit forum kun je natuurlijk geen priveberichtjes sturen. |
|
quote: www.tmf.nl ! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Nope, dan www.radio538.nl - bij TMF moet je (volgens mij) zo'n ID hebben om te kunnen chatten buiten de moderator-box ofzo. Losers. Edit: fout in adres [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 01-07-2005 10:53] |
|
Lekker boeiend. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik wil een 'krijg kanker' smilie. |
|
Hehe, een smillie met een gezwel op z'n kop. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ik kan het niet laten Zoiets moet het dan worden? |
|
Ga ergens anders met je geflopte sollicitaties pronken, eikelhoofd. |
|
Hahaha, lekker rellen: |
|
Zenial |
|
[quote]Op 1 juli 2005 16:26 schreef Zenial het volgende: bananen rossen @Coenv [Dit bericht is gewijzigd door arnibes op 01-07-2005 23:48] |
|
Een bananenmuis?@@22@@@ [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 01-07-2005 23:49] |
|
quote: Het is al gewijzigd. |
|
|
|
hihi die smilies van Slechtheid zijn echt leuk! |
|
quote: Ik wil heel graag een 'ban-coenv' smilie, maar dat ga ik niet zeggen want dat is heel flauw en dan hap jij vast weer zo zielig, zoals het een goede homo betaamt.... Oeps. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 02-07-2005 2:14] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
biatch!!@221! omgwft!!@1!! |
|
quote: wft??? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
rolfk0t0rrrrrrrrrrrrrr!!!11!!1 |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |