|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Hmm is er een LOL smiley? |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: LOL |
|
LOL opschrijven lijkt me niet zo gaaf, met een smiley zou het leuker zijn. --> leek me eerder op als 'zeg maar wat je wilt, blablabla... u know, of dat d8 ik |
|
We hebbengeen lol op dit forum We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
|
|
quote: lol is gay. |
|
en overrated. |
|
quote: LOL opschrijven is gay, dat vond ik ook altijd, vandaar dat ik makkelijk oorlog krijg met anderen op me MSN wanneer ze LOL zeggen. Ik heb dan liever ‘hahahaha’ maar geel ‘LOL’. quote: Ik heb gekeken in die HELP dingen, maar er is geen enkel emoticon dat luid-op-lachen weer geeft. Wel jammer, want er is wel lol te beleven hierzo, heb ik al opgemerkt. |
|
quote: Hardop lachen.. --> |
|
quote: Blablabla of een yeah rrrright smiley --> Echt wel |
|
quote: Volgens HELP is --> blablabla en dat d8 ik ook toen ik ernaar keek. Er moet gewoon een smiley erbij die luid-op-lachen aanduidt, want soms lach ik echt hard, als ik bepaalde dingen lees hierzo, and I love to share my joy with you guys. |
|
Ik jat sommige missing ones (nog steeds) gewoon van een zeker ander forum... |
|
quote: Ik doe altijd gewoon ennem als het zo lachwekkend is dat het om te huilen valt doe ik Tsja, die help functie.. I don't care |
|
XXL en ik kwamen tot de conclusie dat headbangsmileys voor gelezen topics wel een gave verfraaiing van ons aller forum betekent; is dat een idee om dat in te voeren aub? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hell yeah. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Voor gelezen topics? Wat bedoel je precies? |
|
Die je tijdens je sessie hebt ingekeken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Als je, zoals Oud Vuil, een saté prikkertje tussen je F5 hebt gedrukt zie je wsl geen verschil meer tussen gelezen en ongelezen, Maurice. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ah, op zo'n manier. Ik zie het nut er niet echt van in, ik kan wel onthouden welke topics ik gelezen heb en welke niet, maar goed. F5 is een toets, hoe wil je daar een saté prikkertje tussen duwen? |
|
In de naad hehe The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
He said "naad". |
|
Als je twee topics leest is het leuk, maar na meer topics trekt je oog wel ontzettend naar dat bewegende rijtje smileys in je beeld. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |