|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wil een saté smilie |
|
Tsssk, wie wil er nu n saté smilie??? We hebben er ook nog ééntje nodig met een aureooltje: |
|
een dooie smiley. |
|
quote: I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
een neuk smiley (die heb ik in mn msn) "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: JAAAAAAAA, speciaal voor mij mij mij mij mij mij mij mij mij mij mij mij. Oud Vuil. |
|
quote: een dooie. met hersens en bloed die uit zijn verbrijzelde schedel spuiten. [Dit bericht is gewijzigd door panzerfaust op 07-07-2003 22:38] |
|
sommige mensen zijn ook nooit tevreden I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik heb er hier nog wel een paar die vermoord worden, als alternatief voor die dooie anders |
|
ik ben wel benieuwd naar die neuk-smiley... Oud Vuil. |
|
quote: Waar is Agony wanneer ik haar nodig heb? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Kwam deze smilie tegen op het Jos Verstappen forum. Lijkt me ook wel grappig voor hier (in het geel natuurlijk). Bazzio Attacks!!! |
|
Jos Verstappen forum |
|
quote: Hey Eikol. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Geef niet kerel, kan jij ook niks aan doen... |
|
Haha, kom deze smiley tegen die ik ooit in een lamballige bui eens gemaakt heb: hihi! |
|
|
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Deze heb ik ooit eens ergens gevonden: Vind hem wel grappig, kan deze niet toegevoegd worden? |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
<-- deze smiley speelt veel te snel .... |
|
quote: Het is een powermetalgitaristsmiley http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
"HELLO! We're looking for nuclear wessles." |
|
quote:Daarom moet ie aangepast worden .. gitaar moet zwart worden .. het aanslagtempo op ongveer een achtste ervan en de oogjes een stuk sipper ... |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |