|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
tsja, wie zegt, moet ook zeggen, vind ik. Oud Vuil. |
|
De neeschud smilie trekt gewoon een beetje bleekjes weg omdat ie net iets mottigs las... (en daarop dus verbijsterd nee zegt) |
|
Waar blijft de ZM-koffiesmilie????? Die is echt onmisbaar Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
mnee, ik drink hooguit thee, dus daar ga je alweer. Oud Vuil. |
|
quote:Ik wil een thee smilie en een cup - a - soup smilie |
|
quote: en dan een erwtensoep/spicey tomato/kip variant! Oud Vuil. |
|
Nou ik wil een girl-on-girl-action smiley, een gangbang-smiley, een pijp-smiley, een jackoff-smiley, een missionaris-, een doggystyle- en een 69-smiley. Nou goed? |
|
ik wil een joodse smiley |
|
quote: jah, die zijn ook erg goed! en een smiley met een tmf-bordje lijkt me ook geweldig. Oud Vuil. |
|
LOL!! Met die krullen langs de oren? En dan zo'n SS-met-getrokken-pistool-smiley i.p.v. de gun-smiley van nu??? |
|
precies!!! en ik smachttt naar een bREezAh-smiley!!! Oud Vuil. |
|
HEERSCH!! EEN bReEzAhH-sMiLeY!!! Een geweldig idee. |
|
mbm kom eens op de chat! hoer! |
|
ik wil ook een pagansmiley. en een joodsorthodoxe smiley dus... MET neus |
|
quote: zo "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Die is wel ergens. edit: daar issie al. edit2: é, hij doet het niet meer... [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 24-06-2003 20:22] Touché, pussycat! |
|
quote: Test 123 GODLESS NORTH buy it now. |
|
Zoéén moeten we er ook nog hebben: |
|
quote: Damn, daar krijg ik spastische neigingen van Nee, geef mij maar het nee-schud smiley I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:ADHD smiley? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ik vind die plz die smileyy wel leuk die ik net in een ander topic zag |
|
quote: Hey, dat is wel wat voor Vampie! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Jah, die is cool: [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 07-07-2003 22:21] |
|
quote: JIJ!!!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |