|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: *ouch* |
|
Ik heb een gevoel van overbodigheid bij de nieuwe smiles. Zegt hetzelfde. |
|
quote: Deze is ook nog steeds niet aanwezig Evenals de Guinness smiley! Maar verder is het geweldig natuurlijk I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
=als je een band o.i.d goed vindt =als je een band o.i.d geweldig vindt No meat is sweater |
|
ai nieuwe smilies .. altijd .. leuk |
|
*snik* Prachtig! Don't blush when I rip you open |
|
alhoewle dat schuddende kopje vrij verwarrend werkt als ik dronken ben |
|
Ik vind dat toch ietwat te slaafs.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: idd Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Dat vind ik nu juist wel weer geil eigenlijk |
|
ROFL!!!!!!!!!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Sorry, ik moest ze ook effe testen, al had ik ze al gezien! |
|
YES/OK Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: dat is oke Metal heerst |
|
Ik vind de nieuwe glimlachjes leuk. Ze voegen wel degelijk wat toe. Zoals meerdere mensen al aangaven, kun je nu genuanceerder zijn in je smiliegebruik (zo hee, dat klinkt lullig). Touché, pussycat! |
|
Ik wil meer nieuwe smilies... zo ééntje met een aureooltje, ééntje dat nee schudt als tegen hanger van , en ééntje met duimen omlaag. |
|
Ik niet Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Naar jou luistert toch niemand |
|
quote: Zei je iets? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Duimen zijn dan wel weer gay. Nee-schudden zie ik wel zitten. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Duimen wordt pas gay als de ene smiley z'n duim steekt in de kont van de ander. |
|
alle smilies zijn gay. |
|
en daar issie, de nee schud smiley: |
|
die moet er bij komen. Paul??? Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |