IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Je wordt ouder papa [ouder worden feels topic] Vorige pagina | Volgende pagina
ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 29-03-2026 13:14 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2026 12:18 schreef Deceptikoen het volgende:
AND zegt niks raars hoor. Wordt nogal om aandacht gevraagd, en niet op een positieve manier.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 29-03-2026 13:36 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2026 12:18 schreef Deceptikoen het volgende:
AND zegt niks raars hoor. Wordt nogal om aandacht gevraagd, en niet op een positieve manier.

Welnee, helemaal niet raar en ook zo vriendelijk en volwassen altijd voor een gast van wat zal het zijn, 40-50 jaar?;

quote:
Op 28 maart 2026 21:03 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Of uitgedroogde doos.

quote:
Op 26 maart 2026 19:43 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Ik snap de scheiding wel.

quote:
Op 28 maart 2026 21:36 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Flikker je nu op?

AND moet misschien even op de sofa met een lekker jointje en wijntje, kom je lekker even tot rust.

ND kan het gewoon niet aannemen dat er aardig tegen 'm gedaan wordt maar dat is dan zijn probleem.

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-03-2026 21:40 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 29 maart 2026 13:36 schreef Grafzerk. het volgende:
ND kan het gewoon niet aannemen dat er aardig tegen 'm gedaan wordt maar dat is dan zijn probleem.

Je moet mensen ook gewoon niet uit hun comfortzone proberen te trekken door ineens aardig tegen ze te gaan zitten doen.

quote:
Op 29 maart 2026 3:47 schreef Freduk het volgende:
Ik heb tegenwoordig een leesbril nodig om dit forum nog fatsoenlijk tot me te kunnen nemen. En als ik tegenwoordig ook maar 1 glas bier drink moet ik meteen 40 keer naar de plee. Ouder worden, bah.

Toch maar aan het bier overigens

Oh ja, leesbril. Ik vergeet dat elke keer te regelen.

Dan toch ook maar een biertje en dan zit het weekend er weer op.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-03-2026 22:02 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik beschouw "Wil je er over praten?" dan ook niet als aardig doen.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"

Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 30-04-2026 13:34 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

Ouderdomsvlekken op het gelaat.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 01-05-2026 0:07 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Die vind ik wel leuk, denk ik. Zijn ze verwant met sproeten? Als je maar genoeg rimpels hebt, valt het toch niet op.

"Succes lijkt in de toekomst te liggen."

Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 01-05-2026 5:56 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

Ze zitten wat meer verspreid dan sproetjes en zijn soms ook wat groter. Ze kunnen verwijderd worden heb ik me laten vertellen maar ik wacht dus op meer rimpels.

Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 19-06-2026 8:47 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Net wat haar weggetrimmed op dat eerste gedeelte van het oor wat het dichts bij je gezicht zit. Midden van het oor. Anyway, lichaamshaar.

Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 01-07-2026 7:56 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Als ik buiten de deur treed durf ik nog niet, maar soms als ik thuis bent stop ik m'n shirt in m'n broek waarbij ik dan een riem draag.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 01-07-2026 8:18 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Jij whiterider, jij.

Wel handiger mbt een kogelriem.

"Schep uw eigen paradijs binnen de chaos die buiten is."

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 01-07-2026 12:56 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Zolang je maar geen sokken in sandalen aandoet. En een fany pack op je buik begint te dragen.

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 01-07-2026 13:07 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Ik draag dus al een paar jaar in de zomer met de korte boks ook een BUIDELTASJE. We leven immers in Neerland. Maar omdat dat dan op de fiets en dus buiten is, shirt lekker suave helemaal uit de broek. Wappert zo stoer.

Al mijn buideltasjes zijn van zwart leder.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 01-07-2026 13:26 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Oldschool!

Vroeger ook, portemonnee erin, baal shag, aansteker, sleutels...

Maar nu al duizend jaar een of andere kekke Nike rugtas. Telefoon, pasjes, sleutels, leesbril, pen en eventueel boodschappen erin, handiger. Brood naar mijn werk erbij als ik naar mijn werk ga.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 01-07-2026 13:32 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Is eigengelijk aan de vrouwelijke handtas, maar dan mannelijkkkk

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-07-2026 13:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2026 13:07 schreef Tanteloos het volgende:
Ik draag dus al een paar jaar in de zomer met de korte boks ook een BUIDELTASJE. We leven immers in Neerland. Maar omdat dat dan op de fiets en dus buiten is, shirt lekker suave helemaal uit de broek. Wappert zo stoer.

Al mijn buideltasjes zijn van zwart leder.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 01-07-2026 14:23 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2026 13:32 schreef SimsalaWim het volgende:
Is eigengelijk aan de vrouwelijke handtas, maar dan mannelijkkkk

Neem dan een satchel. Indiana Jones heeft 'm ook, dus mannelijker kan niet. Rugzak is vaak plakrug bij warm weer. En niet alles meteen bij de handjes.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 01-07-2026 14:36 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ik kende het woord nieteens lol

Indiana Jones, hmmm, die had ook een zweep.

Ik moet meer aan Joey denken uit friends. It's a mans bag!

[Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 01-07-2026 14:37]

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 03-07-2026 0:53 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ik draag driekwartbroeken en doe ook alsof dat heel normaal is.

Winter is coming

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 03-07-2026 6:58 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 03-07-2026 7:06 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

Driekwart? Waarom niet gewoon kort dan?

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 03-07-2026 7:19 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Bij bedden heb je twijfelaars. Bij broeken blijkbaar ook.

[Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 03-07-2026 7:20]

Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 03-07-2026 7:56 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

Hahahaha.

powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 03-07-2026 8:07 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

quote:
Op 3 juli 2026 7:06 schreef Grafzerk. het volgende:

Volgens Finkers moet je dat kunnen hebben.

"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-07-2026 8:19 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 3 juli 2026 7:06 schreef Grafzerk. het volgende:

Omdat onder de knie fijner is dan boven de knie.
Wat broek betreft dan.

En wat Tieke zegt.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 03-07-2026 8:28 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

En dan natuurlijk ban die fijne lange witte sokken eronder, zoals het hoort.

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com