![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote: Welnee, helemaal niet raar en ook zo vriendelijk en volwassen altijd voor een gast van wat zal het zijn, 40-50 jaar?; quote: quote: quote: AND moet misschien even op de sofa met een lekker jointje en wijntje, kom je lekker even tot rust. ND kan het gewoon niet aannemen dat er aardig tegen 'm gedaan wordt maar dat is dan zijn probleem. |
|||||||||
|
quote: Je moet mensen ook gewoon niet uit hun comfortzone proberen te trekken door ineens aardig tegen ze te gaan zitten doen. quote: Oh ja, leesbril. Ik vergeet dat elke keer te regelen. Dan toch ook maar een biertje en dan zit het weekend er weer op. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Ik beschouw "Wil je er over praten?" dan ook niet als aardig doen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Ouderdomsvlekken op het gelaat. |
|||||||||
|
Die vind ik wel leuk, denk ik. Zijn ze verwant met sproeten? Als je maar genoeg rimpels hebt, valt het toch niet op. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
Ze zitten wat meer verspreid dan sproetjes en zijn soms ook wat groter. Ze kunnen verwijderd worden heb ik me laten vertellen maar ik wacht dus op meer rimpels. |
|||||||||
| Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
| Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek |