|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja hoor, als je consequent bent wel. Alleen is dat voor iemand die niet in een hutje op de heide woont een eindigende gedachtengang. Beoordeel mensen op acties en uitspraken, of een gebrek daar aan. Voorbeeld: je staat keihard te genieten tijdens een concert, maar plotseling hoor je gepraat vrij dicht achter je. Maakt het nou werkelijk uit of het Shampoo de Ultraneger is of gewoon iemand uit Volendam? Nee, het gepraat is datgene wat irritant is. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Ja, maar dan roepen diezelfde personen dat je een forum niet zo serieus moet nemen totdat ze een post van een ander zien waar ze heel serieus met gestrekt been in kunnen gaan. Vul verder zelf maar in. Ik heb je voorbeeld in mijn reactie niet mee laten wegen. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 31-01-2020 18:29] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik denk persoonlijk dat die zizoei chick een gozert is, om heel eerlijk te zijn. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Een oww in schaapskleren? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
OWW rolt eerst in nat zaad, en dan door afgeknipt schaamhaar. Buiten dat: ja. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
hmmm... quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Jij exporteert iedere week het forum en zoekt zo iets te quoten terug? De tering, een post van 2016. Los daarvan wel goed gevonden. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 31-01-2020 18:44] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik heb net als Tom het hele forum in mijn hoofd zitten. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Lijkt me pijnlijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik heb het zelf ook, dat hele forum in mijn kop. Helaas is hier de search ook ruk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zie wat er van komt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: O man, dit doet wel een beetje pijn.. |
|
quote: Normaal is niet echt het juiste woord. Gewoontjes eigenlijk. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: gadverdomme... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Podcasts, ja. Vreselijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
sklopt Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik moet tegenwoordig handcreme gebruiken omdat anders m'n poten helemaal kapot gaan van al het afwassen. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Ah, dat is een gemis. Mensen die inzien dat we allemaal maar gewoontjes zijn. Ouder worden: naar bed gaan om 22u en opstaan om 7u is mijn weekendschema. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Oh, dit ook: quote: Vreselijk is het niet, maar ik snap de appeal gewoon niet. Ik leg veel liever muziek op of neem er een boek bij. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik hou wel van podcasts en vind het ook geen voorbeeld van een generatiekloof als je er niet van houdt. Lijkt toch best veel op de uitgebreide, meer diepgaande radio-uitzendingen die je vroeger ook had.. Vlogs vind ik dan weer onbegrijpelijk en vooral schreeuwerig.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Tijdens sporten (vooral hardlopen denk ik) keuken opruimen, was opvouwen etc ideaal. Maar muziek is natuurlijk ook goed te doen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Sinds deze week meer dan mijn halve leven lid hier |
|
Ik dacht altijd dat jij in de 50 was ofzo. Maar wat leuk! Same here trouwens. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |