|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat had ik al toen ik 6 was. Niks aan het handje dus. quote: Downhill and gaining speed all the time! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Van een ander forum: "Relativeren is voor sukkels." Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Je moet ook niet op een ander forum kijken. Dat zal je relativeren! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
He, ik quote enkel iets wat een ander op een ander forum zegt. Die user post hier ook btw. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Je leest het toch eerst voordat je een quote maakt. En dat verbaasd me niets. Als we het over hetzelfde orakel hebben. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ja, zonder iets te lezen kun je het ook niet quoten. Geen idee of we het over dezelfde hebben. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Niet zo veel, ik doe andere ouwe lullen dingen zoals de hond uitlaten. Met een hond is een fietsvakantie wel weer ff omschakelen. Ik heb wel mijn vriendin zover gekregen om met mij naar Parijs, van Bangkok naar Ho Chi Minh, en van Montreal naar New York te fietsen. Maar we hebben nu al een paar jaar een hond en qua fietsvakanties is dat wel ff omschakelen. Weet nog niet of/hoe we dat doen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik heb dat net andersom. Blowen ongeveer een jaar geleden van de 1 op de andere dag mee gekapt. Drinken doe ik sinds een jaar ook amper nog. Mijn vriendin zuipt me tegenwoordig onder de tafel. Ik had trouwens verwacht dat door het niet drinken de pondjes er wel af zouden vliegen maar dat valt dus nog ff vies tegen. quote: Action --> Leesbrilletje --> 80 cent. Er ging weer een wereld voor me open en dat zonder verdubbeling van de brillenvergoeding die ik niet heb. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-01-2020 1:04] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Mn knieen kraken iets meer? Merk wel dat 500 euro echt niets meer is als je geen 20 meer bent. Eikel |
|
Vijfhonderd euro lijkt me op je 20ste 500 euro, en als je ouder bent is het nog steeds 500 euro. Of is dit [slecht] verkapt pochen met je hoeveelheid pietermannen? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Ja, dat klinkt toch wel als een serieuze Boomer-opmerking. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 30-01-2020 13:42] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Je kunt er van maken wat je wilt. Ben gewoon een loonslaafje dat lang moet sparen voor tattoos hoor Ik bedoel dat ik "vroeger" voor mijn gevoel heel veel kon doen met 500 euro en nu niet meer. Waarsch want: huis, auto, zorgverzekering, tandarts bijbetalen etc etc. Eikel |
|
Fijn dat je dat zo zegt, hoef ik in ieder geval geen golddig poging te ondernemen. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
1100 gulden, wat een geld! Edit. Ik reken nog steeds om, ja. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 30-01-2020 15:08] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Volgens mij klopt de door jou gebruikte omrekenfactor niet meer Wim. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: En nu nog 25 tot 50 procent eraf om voor twintig jaar inflatie te corrigeren quote: Heb je toevallig de hoofdrol in een boek van Michel Houellebecq? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Toen ik 20 was waren er helemaal geen euro's... https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Ahaaa, ja, natuurlijk. Maar wat ik zei. Letterlijk. Ik reken om, ik reken niet door. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 30-01-2020 19:30] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Dat is hetzelfde als zeggen dat 1+1+1 gelijk is aan 2 omdat je na één optelsom niet meer door rekent Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Even normaal doen tegen de toename van mijn inkomen https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Aha. Nou, in mijn hoofd klopte het wel. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Waar ik me bij het ouder worden alsmaar meer aan ben beginnen ergeren is het geluid bij metaloptredens. Bij veel venues komen de bands live over als één grote brij. Alsof de man achter de p.a. er geen verstand van heeft. En wat is dat toch ook bij metaloptredens met het geluidsvolume; naar mijn gevoel staat het veel te luid tijdens vele optredens. Afgelopen zondag naar Vltimas en 1349 gaan zien in de Trix in Borgerhout, daar was het geluid zeer te pruimen. Helder en niet te luid. Binnen 2 weken ga ik normaal gezien gaan kijken naar Laster in Het Bos. Daar staat het geluid meestal belachelijk hoog. Om die reden kijk ik er dan ook met gemengde gevoelens naar uit. Wat bij mij ook veranderd is met het ouder worden is mijn smaak voor muziek. Vroeger kon het niet bruut, snel of technisch genoeg zijn wat metal betreft. Nu verwacht ik veel meer diepgang in muziek dan gewoon wat zitten rammen op instrumenten. Logische evolutie bij het ouder worden misschien? En voor de rest de gebruikelijke dingen zoals sneller moe zijn (ook al word ik volgende maand nog maar 34). [Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 30-01-2020 22:12] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |