|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik luister die eerste niet maar waarschijnlijk om andere redenen dan jij Euh ik had t oorpsronkelijk met Scar Symmetry wat ee stomme naam. Maar dat 2e album Pitch Black Progress kwam een keer per ongeluk voorbij via YT geloof ik en dat vond ik echt enorm goed When your people matter, menstrual health matters |
|
Hier mijn lijstje van usernames die mij spontaan een slappe lul bezorgen: - Dypfrys |
|
Was even dat zand uit je kudt anders en kom on topic. Kan je vast wel "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Zegt diegene die bands op basis van naam niet luistert |
|
quote: Nee Vox Clamatis in Deserto |
|
Inderdaad nee. Het gaat om de muziek. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Het slaat vast nergens op maar ik ben weinig geneigd om te gaan luisteren naar bands met van die nieuwerwetse core-namen die veel te lang zijn en bovendien werkwoorden schijnen te moeten bevatten. Being As An Ocean Taking Back Sunday Scary Kids Scaring Kids Sleeping with Sirens Pierce the Veil Pianos Become the Teeth Make Do and Mend When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Niet principieel, maar als een band een standaard dertien-in-een-dozijn death-metal-naam heeft zal ik minder snel de moeite te nemen het op te leggen.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote:Dit ook ja. Kudo's als jij deze namen verzonnen hebt als voorbeelden. Wij moeten gaan samenwerken When your people matter, menstrual health matters |
|
Het zijn bestaande bands. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Christus te paard Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Goeie naam When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Sjiiiiiiiiiiiit When your people matter, menstrual health matters |
|
Affirming the Alliteration sorry When your people matter, menstrual health matters |
|
Parkway Drive. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Een slechte bandnaam durft me enkel tegenhouden om ernaar te luisteren voor ik de muziek ken. Maar niet veel last van. Niet haten op Pianos Become the Teeth. Pim, zeg er wat van. |
|
Grindbashers |
|
Kiss the anus of a black cat Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja, dit herken ik wel een beetje. Sommige namen zijn natuurlijk een sterke indicator voor een genre wat je wilt vermijden als de builenpest en omgekeerd, dus dat maakt je leven gewoon makkelijker. Met clubjes als Haribo Macht Kinder Froh en Fluisterwoud, om maar eens wat te noemen, weet je al heel aardig wat voor vlees je in de kuip hebt voor je nog maar een noot gehoord hebt. Aan de andere kant: als ik een tip krijg om iets te luisteren van iemand die weet waar ik normaal gesproken wel wat mee kan en de naam staat me niet aan: waarom zou ik mezelf dan potentieel tekort doen en niet luisteren? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik baseer het genre van een band meestal op de naam en op basis daarvan luister ik er dan niet naar. Zoals dat rijtje band van Usher hierboven, de bandnaam zal me roesten, maar ik luister het niet omdat het 99% zeker -core is en dan geen grindcore. Dus kut, dus luister ik dan niet. Hafgufa |
|
Rotting Christ Dying Fetus |
|
Audioslave ... hoe de hazen lopen ... |
|
Belphegor. Er zijn er meer, maar die heb ik verdrongen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rare gewoonte. Desalniettemin, Excrementory Grindfuckers en aanverwante artikelen. Maar inderdaad, door herhaalde blootstelling (tot mijn grote verdriet) weet je bij dat soort namen wat voor meelbal je in de kuip hebt. 100% op naam (en nergens anders op) afknappen, nee dus. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik heb het niet zozeer met bandnamen maar meer met hun logo. Als het logo lijkt op een bord uitgekotste spagetti heb ik meestal de neiging er niet naar te luisteren. En zodra bandleden corpsepaint op hebben negeer ik het. King Diamond en Kiss uitgezonderd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |