|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Assuck Zie ik net op dit forum voorbij komen. sjeezzz... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Fluisteraars. Wat een domme naam. Nederlandse namen klinken sowieso snel hipster. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Von Drollstaal, Nastront. Dat soort shit. |
|
De extreem rare namen komen toch vooral voor bij Grindcore, Black Metal en bandjes die in rare berenvelletjes op het podium staan? Nou, daar luister ik dus niet naar maar dat is eigenlijk meer omdat het gewoon kutherrie is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Vind ik wel een mooie naam stiekem When your people matter, menstrual health matters |
|
Bart zal de naam Fluisteraars wel anders interpreteren. |
|
Arsebreed. Tsjongejonge... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ze klinken waarschijnlijk hetzelfde als hun naam doet vermoeden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nog zo een. Anal Vomit. Man man man. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Fear Before The March Of Flames "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Ik zou er vanwege het genre waarschijnlijk al niet naar luisteren, maar qua bandnaam zal Begging For Incest hier al helemaal nooit zijn rondjes draaien. O ja en voor Haribo Macht Kinder Froh geldt hetzelfde. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Bring On The Bloodshed Een laffe copy/paste van Trigger the Bloodshed.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Oja, dat: Ice Nine Kills, soort slechte rip off van Nine Inch Nails "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Und erwachsnen ebenso oid. Dat liedje hoor ik in mijn hoofd, er is dus een band die zo heet, sjeezzz, lol. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Abörted Hitler Cöck Klinkt helemaal zoals je zou verwachten van een band met zo een naam |
|
Pink Cream 69 "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Dat weet je toch helemaal niet ? |
|
quote: Oh snap! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Over het algemeen zijn ze het ook. NL scene sowieso vermijden. Jeumig, late reactie. :') [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 24-08-2022 10:23] Je moeder. |
|
Slipknot en Rammstein Gelukkig spelen ze dan ook nog eens slechte muziek. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
quote: KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Het tegenovergestelde is dan weer "Wiegedood". Geniale bandnaam. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
"Metallica" is eigenlijk ook een redelijk dubieuze bandnaam. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |