|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Mammoth Weed Wizard Bastard |
|
quote: Haha, die bandnaam is echt alsof je hem uit een Random Stoner Doom Band Name Generator hebt gehaald. Gave band, dat wel. Soort van Ufomammut meets dreampopvocalen. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 15-02-2021 18:45] |
|
quote: Ik was ze al helemaal vergeten maar bij deze band heb ik dat ook wel ja. Komt te geforceerd grappig over met een type humor wat de mijne niet is. Uiteindelijk wel een keer iets van opgezocht en muzikaal vond ik het ook niet zo. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Wel geklikt, maar is ook gewoon net zo kut als de naam. Hafgufa |
|
Ik hou ook niet van 'grappige' bandnamen. Vooral wij Nederlanders hebben daar een handje van. Idd Fleddy, Patatje Metal, Kooz Killz Appelmooz (maar die was dan best goed voor die tijd hehe) etc When your people matter, menstrual health matters |
|
Patatje Metal heb ik eens ergens live gezien. Geen idee hoe ik daar nou weer verzeild was geraakt. Wat ik me herinner, was dat het een stuk beter te pruimen was dan de naam deed vermoeden (even los van hoe leuk of niet leuk de gimmick is). Misschien vanavond youtube eens aanslingeren en kijken in hoeverre mijn herinnering ergens op slaat. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Anal Cunt of Anal Blast. Zelfs als tiener niet. |
|
Je mist wat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Anal Cunt heeft me meer dan eens een brede glimlach gegeven. Niet alleen met sommige nummers, teksten en songtitels, maar ook door de EP-titel die het nìet gehaald heeft: 'Morbid Tenniscourt'. Maar een hele CD uitzitten, nee, dat hoeft nou ook weer niet. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Ja dat ook. Vroeger toen je nog cdtjes stond te flippen in de cdzaak speelde de cover ook een veel belangrijkere rol. Dan ging je wel of niet luisteren op basis van de cover en het logo. Toen had je nog geen schuifjes met precieze benamingen als "melodic black post grindcore metal" zoals nu op youtube of "anderen luisterden dit ook"-algoritmes zoals op spotify. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: We Butter The Bread with Butter |
|
EyeHateGod. Wat is dat voor naam? Maar dan wel Hardcore Anal Hydrogen. Het kan verkeren. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Ik vind Eyehategod echt een passende bandnaam bij de muziek. Lekker uitnodigend! [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 25-03-2021 19:17] |
|
Even een zijstraatje meepakken: quote: Gaat over Cradle of Filth - Vempire. Luister je dan niet omdat het Cradle of Filth is? Ik bedoel, mijn smaak is vaak heel anders dan de rest hier, ik heb helemaal niks met Venom, Celtic Frost, Motorhead, Bathory en weet ik wat voor ouwe meuk. Maar dat weet ik omdat ik het geluisterd heb. Hafgufa |
|
Did you mean Australia? "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Goatpenis. Kom op, zeg. Even over COF. Die eerste plaat had iemand voor mij op een bandje gezet. Vond het niet zo. Zag ze toen live, drummer kon geen double bass drummen. Toen was ik er klaar mee, nooit de moeite meer genomen om wat anders van hen te luisteren. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik luister er niet naar omdat het (symfonische?) black is. En ik houd niet van black. En zelfs al zou ik black willen proberen, dan stond Cradle Of Filth niet hoog op het lijstje, niet zozeer vanwege de naam, maar vanwege de smakeloze, niet-grappige merchandise waar je in de jaren '90 bijkans je nek over brak. EDIT: Volgens mij heb ik ze een jaar of wat geleden op Summer Breeze van een enorme afstand horen spelen, maar ik weet het niet zeker. Was op het hoofdpodium, ik stond er een heel eind vandaan en het klonk werkelijk nergens naar (onstrak als de bloemetjes, hallo drummer) - al wil ik ze het voordeel van de twijfel geven omdat ik A) ver weg stond en het dus verwaaid kan zijn geweest en B ) ik vast niet broodnuchter zal zijn geweest. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 09-04-2021 21:26] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Black voor meisjes. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Cradle of Filth is sinds 2000 trouwens net zo black metal als Behemoth, al is de gekozen richting geen death. Midian uit 2000 is de laatste black(ish) metal plaat van Cradle. Hafgufa |
|
cof is voor meisjes, bedoelde ik. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ja, die is vrij moeilijk. En Cirith Gorgor...: quote: https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Vroeger was COF vaak zwaar kut live. Tegenwoordig is het stukken beter. |
|
Wolves In The Throne Room Stom. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ja! Heeft mij ook lange tijd tegengehouden. Ayreon is helaas ook moeilijk. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |