![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Mammoth Weed Wizard Bastard One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz. ![]() |
|
quote: Haha, die bandnaam is echt alsof je hem uit een Random Stoner Doom Band Name Generator hebt gehaald. Gave band, dat wel. Soort van Ufomammut meets dreampopvocalen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 15-02-2021 18:45] ![]() |
|
quote: Ik was ze al helemaal vergeten maar bij deze band heb ik dat ook wel ja. Komt te geforceerd grappig over met een type humor wat de mijne niet is. Uiteindelijk wel een keer iets van opgezocht en muzikaal vond ik het ook niet zo. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Wel geklikt, maar is ook gewoon net zo kut als de naam. ravnajuv ![]() |
|
Ik hou ook niet van 'grappige' bandnamen. Vooral wij Nederlanders hebben daar een handje van. Idd Fleddy, Patatje Metal, Kooz Killz Appelmooz (maar die was dan best goed voor die tijd hehe) etc ![]() |
|
Patatje Metal heb ik eens ergens live gezien. Geen idee hoe ik daar nou weer verzeild was geraakt. Wat ik me herinner, was dat het een stuk beter te pruimen was dan de naam deed vermoeden (even los van hoe leuk of niet leuk de gimmick is). Misschien vanavond youtube eens aanslingeren en kijken in hoeverre mijn herinnering ergens op slaat. Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
Anal Cunt of Anal Blast. Zelfs als tiener niet. Op 25 januari 2021 19:42 schreef Negatieveling het volgende: Grapperhaus zegt het letterlijk: voor slechtheid is er het strafrecht. ![]() |
|
Je mist wat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
Anal Cunt heeft me meer dan eens een brede glimlach gegeven. Niet alleen met sommige nummers, teksten en songtitels, maar ook door de EP-titel die het nìet gehaald heeft: 'Morbid Tenniscourt'. Maar een hele CD uitzitten, nee, dat hoeft nou ook weer niet. Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
quote: Ja dat ook. Vroeger toen je nog cdtjes stond te flippen in de cdzaak speelde de cover ook een veel belangrijkere rol. Dan ging je wel of niet luisteren op basis van de cover en het logo. Toen had je nog geen schuifjes met precieze benamingen als "melodic black post grindcore metal" zoals nu op youtube of "anderen luisterden dit ook"-algoritmes zoals op spotify. I lost a brain staring at concrete, fuck that for entertainment ![]() |
|
quote: We Butter The Bread with Butter ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |